Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Markko Märtin oli sunnitud Walesis katkestama
|
Loe lisaks |
|
|
Suurbritannia ralli pole veel oma täit hoogugi sisse saanud, kuid katkestajate rivi on juba pikk. Viimaseks teadaolevaks katkestajaks on Fordi esisõitja Markko Märtin.
Markko Märtini - Michael Parki Fordi kimbutasid päeva esimestel katsetel mootoriprobleemid ja võistluse katkestamine oli mitmeid kordi väga lähedal. Õnneks jõuti õnnelikult hooldusalasse.
Kuuldavasti pidid mehed autot ise teenindusse lükkama, et vältida mootori täielikku kokkujooksmist. Kui teatati, et Markko Märtini Ford lahkus teenindusest, hüppasid fännid rõõmust, sest paarkümmend trahvisekundit, mis hilise hooldusest väljumisega saadi, ei tähendanud veel lootuste kustumist.
Internetiväljaanne wrc.com teatas, et Markko Märtin katkestas ülesõidul neljandale katsele, sest auto mootor kuumenes üle.
Kolmandal katsel katkestas väljasõidu tõttu Fordi kolmas sõitja Mikko Hirvonen, kes väikesel kiirusel keeras auto katuse peale. Õnnetusega sai viga roolisüsteem ning mehed saavadki nüüd rallil olla vaid pealtvaatajateks. Fordi lippu peab üleval hoidma Francois Duval, sest sõidab ju tema ainsa võistlema jäänud Focus RS tehaseautoga.
Kolmas katse oli ebaõnnestumine ka tiitlipretendent Carlos Sainzile (Citroen). "Matadoor" sõitis teelt välja ja nii tuligi katkestada. wrc.com vahendas, et Citroen võib nüüd Sebastien Loebile teha ettekirjutusi mitte sõita individuaalse meistritiitli arvestuses viimase piiri peal, sest tootjate arvestuse esikoht on Citroenile tähtsam.
Ülesõidul kolmandalt katselt service-parki pidi katkestama valitsev maailmameister Marcus Grönholm (Peugeot), kes kolmandal katsel teelt väljasõitnuna lõhkus auto. Soomlaste rallipaar jõudis suure kaotusega küll katse finišisse, kuid mitte hooldusesse.
|
|
|
|