Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Sebastien Loeb tõusis liidriks
|
Loe lisaks |
|
|
Suurbritannia ralli esimese täispika tööpäeva algus annab alust uskuda, et tänavuse MM-tiitli jagavad Sebastien Loeb (Citroën) ja Petter Solberg (Subaru). Kolme kiiruskatse järel edestab prantslane oma norralasest konkurenti vaid 3,8 sekundiga.
Kolmanda tiitlipretendendina Lõuna-Walesi teedel kihutanud Carlos Sainzi (Citroën) unistus kolmandast MM-tiitlist jäigi unistuseks, sest kolmanda katse alguses peatas hispaanlane seni teadamata põhjusel auto ja kuulupärast ta ka selle ralli pooleli jätnud.
Markko Märtin (Ford) liigub kolmanda koha graafikus. Tehnilised probleemid pole eestlase tempot oluliselt kärpinud. Üldliidrist Sebastien Loebist jääb ta maha 12 sekundiga.
SS 3
Liidrid säilitasid rütmi ning kolm esimest platseerusid samas järjestuses nagu eelmisel katsel. Loeb kasvatas edu Solbergi ees 2,5 sekundi võrra (kokku 3,8). Märtin jäi üldesikoha pärast heitlevast paarist taas mõned sekundid maha. Loebile kaotas eestlane 5,6 sekundit (kokku 12,1).
Vahetult pärast starti tekkis Marcus Grönholmil probleeme auto teel hoidmisega. Soomlasest kahekordne maailmameister lõhkus Peugeot esiosa ning pidi vigastuste kontrollimiseks auto peatama. Suur ajakaotus tähendas, et kolmanda koha graafikus liikunud Grönholm on mängust väljas.
SS 2
Kõige paremas tempos alustas päeva MM-võistluste üldliider Loeb. Esimesena rajale kihutanud prantslane edestas suurimat rivaali Solbergi tänasel avakatsel 4,6 sekundiga. Kolmest rajal olevast tiitlipretendendist kõige aeglasema sissejuhatuse tegi Sainz, kes kaotas meeskonnakaaslasele 18,9 sekundit. Hispaanlase sõnul on autoga kõik korras, kuid enne starti süttis salongi paigutatud telekaamera.
Märtin alustas kolmanda ajaga, olles Loebist 8,4 sekundit aeglasem. Jõudnud kiiruskatse lõppu, pidas eestlane auto kinni ja kohendas midagi kapoti all. Napid teated kõnelesid, et Fordi mootor kuumenes üle. Õnneks siirdus Märtin järgmisele katsele. Esimesed kommentaarid raja äärest rääkisid, et teed on väga libedad ning pilootidel on probleeme haarduvuse leidmisega.
|
|
|
|