Kliki siia Kliki siia
Kas 2021. aasta autoralli MM-sarjas pakkus põnevust?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
26. oktoober 2003 21:30
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Panizzi: Auto ja meeskond olid fantastilised

 Loe lisaks
JWRC arvestuses võitis Brice Tirabassi

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. a. 13. etappi

Autoralli juuniorite maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. aasta 6. etappi

Kataloonia ralli esikolmik: Panizzi, Loeb, Märtin

Kataloonias säravad Subarud

Sebastien Loeb võidukursil

Brice Tirabassi JWRC arvestuses kiireim

Märtin jätkab kindlalt teisena

Gilles Panizzi. Foto: Lehtikuva / Scanpix
Kataloonia ralli medalite värvid otsustati kõige viimasel katsel. Vale rehvivalik kukutas Sebastien Loebi (Citroen) teisele kohale ja palju ei puudunud, et rallit alates teisest katsest juhtinud prantslane oleks pidanud leppima kolmanda kohaga.

Nagu selle sügise asfaldirallidele on tavaliseks saanud, siis ka Kataloonia ralli üheks märksõnaks oli vihm ning ülioluline oli õigete rehvide valimine, mis tekitas viimasel päeval palju segadust.

Gilles Panizzi (Peugeot) suutis viimasel katsel tasa teha kolmekümne ühe sekundilise kaotusseisu Sebastien Loebiga (Citroen). Gilles Panizzile oli Kataloonia ralli ka viimaseks kihutamiseks Peugeot roolis.

"See oli fantastiline võit, kuid ka mulle suur üllatus," kommenteeris Gilles Panizzi, kes krooniti ka Inmarsat rallitähe auhinnaga. "Ma olin end häälestanud teise koha hoidmisele kuna vihm tegi tingimused ettearvamatuteks. Ma teadsin, et tegin viimasteks katseteks hea rehvivaliku, kuid ma ei teadnud, millega konkurendid välja tulevad. Auto ja meeskond olid fantastilised."

"206 WRC on tõesti imeline auto ja Gilles on suurepärane sõitja," oli Peugeot meeskonna pealik Corrado Provera õnnelik. "Oleme selle võidu üle õnnelikud ja see on meil kaua aega meeles."

Teisele kohale langes Sebastien Loeb, kes valis vihmakatseteks liiga kõva rehvisegu. "Tegin kõik, mis suutsin. Ma ei üritagi väita, et mulle meeldis, et mind viimasel katsel võideti. Kuid sellegipoolest ma püsisin teel ja tõusin maailmameistrivõistlusi juhtima. Kõik otsustatakse Walesis. Ma ei kavatse alla anda."

Kolmandal kohal lõpetas Markko Märtin (Ford), kellel jäi teisest kohast puudu vaid 0,6 sekundit. Eestlane oli terve ralli kimpus kaelavaluga, mis oli põhjustatud Korsika ralli teele väljasõidust ning kõige tipuks pidi Märtin viimasel katsel vahetama käike manuaalselt.

"See ralli on mulle olnud kohe algusest suur lahing, võitlus teede, mu keha ja täna ka ilmaga," lausus Märtin. "Päeva alguses tegime halva stardi, kuid viimaste katsete auto seadistus ja rehvid olid perfektsed. Ma tõesti arvan, et kui oleksime päeva alustanud sama seadistusega, siis oleksime võitnud. Mu eesmärgiks oli sel hooajal asfaldiralli võita. Nüüd on see võimatu, kuid me tõestasime, et Focus RS on auto, mis seda suudaks."

Neljas koht kuulus samuti Fordi sõitjale Francois Duvalile. "Olen õnnelik, et suutsime hoida Petteri seljataga ja saime Carlosest mööda," selgitas Duval. "Me saime kolmel asfaldirallil häid aegu ja tõime auto koju punktikohal."

Petter Solberg (Subaru) suutis tugevas vihmas end tõsta koguni viiendale kohale ja oli oma koha üle üliõnnelik: "Olen väga, väga õnnelik asjade sellise käigu üle - ei mäletagi, millal viimati rõõmustasin viienda koha üle. Täna sujus kõik. Olen nüüd sõitjate arvestuses vaid liidrist punktiga maas ja üritan hooaja viimasel etapil kõigest väest. Saab olema väga raske, sest Sebastien on kruusal väga hea, Carlos on tark mees ja Richard januneb edu järgi."

Kuuendana lõpetas Marcus Grönholm (Peugeot) ja soomlasel oli üldkokkuvõttes hea meel, et ralli nii lõppes: "See on hea tulemus pärast mulle väga väljakutsuvat rallit. Esimesel päeval kaotasime aega vale rehvivaliku tõttu ja millegipärast ei tundnudki ma end autos kindlalt. Õnnitleksin Gillesit - ta tegi ära suure töö!"

Seitsmes koht oli Carlos Sainzi (Citroen) päralt, kes ei olnud oma tulemuse üle õnnelik, sest enne viimast katset hoidis hispaanlane neljandat kohta. Viimasel katsel aga sattus vesi elektroonikasse ja mootor seiskus neljakümneks sekundiks.

Kaheksandalt kohalt leiame pärast seda hooaega pensionile mineva Tommi Mäkineni (Subaru): "Olen õnnelik, et finišisse jõudsin ja et sain mõned punktid. Kuid isegi, et saime eelise rehvidega, on see minu üks hullemaid asfaldiralli tingimusi, kus olen sõitnud. Viimane meistrivõistluste etapp saab olema väga põnev ja ma loodan, et saan aidata Petterit."




Kataloonia ralli tulemused
Punktiseis pärast Kataloonia rallit
Artikli juurde
29.06.2022
Liepāja rallil stardib tänavu hulgaliselt eestlasi
Artikli juurde
29.06.2022
Rallikrossi lisandub SuperCar-klassi sõitjaid
Artikli juurde
03.07.2022
Ken Torn ja Andrus Toom parimate eestlastena viiendad
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
20.06.2022
Hiiumaa 1+1 RS (0)
06.06.2022
Lääne-Eesti rahvaralli 4.06.22 (0)
01.06.2022
Laitse rallikross 22.05.2022 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.06.2022 19:32
FIA ERC TET Rally Liepaja 2022 (0)
25.06.2022 20:30
Misso Karikas 2022 (0)
22.06.2022 15:31
Keenia WRC ralli 2022 ennutus (0)
10.06.2022 17:09
Tarvastu Karikas 2022 4.etapp, L-E Karikas (0)
04.06.2022 22:57
LÄÄNE - EESTI RAHVARALLI 2022 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia