Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Petter Solberg: Loodan poodiumil finišeeruda
|
Loe lisaks |
|
|
Telstra Austraalia ralli võidust puhanuna üritab Subaru piloot Petter Solberg Sanremo rallil parandada oma positsiooni ralli maailmameistri tiitlile.
SWRT paneb Sanremosse välja kaks Imprezat ja nendel sõidavad Petter Solberg ning Tommi Mäkinen. Mõlemal mehel on soov koguda tootjapunkte.
Tommi on osalenud rallil üheksa korda ja võitnud kahel korral. Petteril on Itaalias viies etteaste ja 2002. aastal lõpetas ta kolmandal ehk viimasel poodiumipositsioonil.
Sanremo ralli saab tseremoniaalse alguse neljapäeva õhtul, kuid kihutamiseks läheb reedel, kui võistlejad lahkuvad ralli keskusest Imperiast, et mõõtu võtta kolmepäevasel üritusel. Rallil on ainult seitse erinevat lisakatset, mida sõidetakse korduvalt.
"Tunne on pärast Austraalia ralli võitu nii-nii hea," lausus Solberg. "Me liigume ühe lähemale meistrivõistluste esikohale ja see on hea! MM-il on tihe konkurents, kuid ma üritan katsetel alati kõvasti ja püüan saada nii palju etapivõite kui võimalik - arvan, et see tasub ära," lausus enne Sanremo rallit Monaco teedel autot testinud Petter Solberg.
"Oktoobris on kolm väljakutset asfaldirallide näol, kuid mul on positiivne enesetunne ja töötan kõvasti, et neil kõigil poodiumil finišeeruda. Sain eelmisel aastal Richardist parema aja ja üritan seda uuesti teha. Naudin Sanremot ja ootan sinna taas minemist, sest see on alati põnev etapp. Rehvivalik võib olla täis trikke seoses mägedes oleva muutliku ilmaga ning hoolduses on alati teistsugused tingimused kui katsel, kuid see lisab minujaoks vaid väljakutsele hinda," kommenteeris Petter Solberg.
Sanremo rallil ja järgnevalt kahel asfaldietapil on Subaru põhilisteks eesmärkideks tõsta Solbergi meistrivõistluste positsiooni ja hoida teda meistritiitli kursil.
Meeskonna pealik David Lapworth: "Sanremo on klassikaline asfaldietapp, millele on lisandunud muutlikud ilmaolud. Oleme kindlad Petteri võimekuses saada tulevatelt etappidelt punkte."
"Tehnilise poole pealt on Petteri auto varustatud uue elektroonilise kontrollsüsteemiga, mis asendab endise mootori ECU, ülekande ECU ja andmete logija. Pirelli jaoks on Sanremo koduralliks ja nad on teinud palju tööd parandamaks asfaldirehve. Saksamaal oli näha paranemist ja paranemist oli märgata ka hiljutistel testidel. Tunneme, et Pirelli on teinud suure sammu edasi," lausus Lapworth.
|
|
|
|