Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
19. jaanuar 2020 21:12
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Priit Koik ja Uku-Alari Heldna Arctic Lapland rallil. Foto: Jari Nurminen

Priit Koik: Arctic rallil olid keerulised tingimused

 Loe lisaks
Kalle Rovanperä võitis Lapimaa ralli suure eduga

Rovanperä liider, Koik 16. kohal, Kaur ja Jeets katkestasid

Eestlased võistlevad sel nädalal Soomes talirallil

Esmakordselt R5 autoga talvistes tingimustes võistelnud Priit Koik pidas Arctic Lapland rallit võrdlemisi keeruliseks. Kui esialgu oli tal lootus mahtuda 15 parema sekka, tuli lõpuks leppida 17. kohaga.

"Oleksin väga-väga rahul, kui oleksime 15 parema hulgas," sõnas Priit Koik enne rallit. See plaan päriselt ei realiseerunud, sest olud osutusid arvatust keerulisemaks. "Kolm korda käisime hanges ja olime kinni. Vähene kogemus maksis kätte," nentis ta.

"Siiski saavutasime väga tugevas konkurentsis absoluutarvestuse 17. koha ning klassis SM1 olime üheteistkümnendad. Eesmärk oli püsida teel ning saada kätte kõik 201 katsekilomeetrit. Meie jaoks oli tegemist esimese tundraralliga ning saime sellest maksimumi kätte. See oli meie jaoks kõige keerulisem ralli, mida sõitnud oleme. Teed on siin väga keerulised ning tugev lumesadu ja pimedas sõidetavad katsed tegid selle veel keerulisemaks."

Koik rääkis, et kui teisele võistluspäevale vastu minnes võinuks oletada, et saab nauditavamalt sõita, siis väga kiired katsed ja nigel nähtavus seda tegelikkuses ei võimaldanud: "Teise päeva kahel viimasel katsel tuli paksu lund. Mõnes kohas pidi gaasi kergitama. Nähtavus oli suhteliselt null."

"Esimese päeva lõpus saime aru, et olime liiga optimistliku legendi kirjutanud, mistõttu tuli meil ette päris mitmeid kriitilisi momente ning nendest mõned olid eriti ärevad, kui viienda käigu kiires kurvis riivad lumevalli, mis auto enda sisse tahab tõmmata. Õnneks vallid seekord andestasid meile."

Koik lisas, et kui TOP3 meestega aegasid võrrelda ei olnud suurt mõtet, siis TOP6 sõitjatele kaotati sekund kuni poolteist kilomeetrile. See iseenesest ei pidavat olema sugugi halb, just varasema kogemuse puudumist arvesse võttes. "Rallile tagasi vaadates võisime rahule jääda. Saime siit tugeva sõidukooli!"
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia