Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Auto filtrid
KOMMERTSTEKST Iga filtri peamiseks ülesandeks on ära hoida tolmu ja muude osakeste töövedelikesse sissesattumist, vähendades nende poolt tekitatud kahjulikke mõjusid.
Sõltuvalt sõiduki käigukasti ja jõuallika tüüpidest, on olemas järgmist liiki filtrid:
Salongifiltrid.
Nende peamiseks ülesandeks on sõitjateruumi sissesattuva õhu puhastamine. Nende tööelemendiks on plaaditud kootud materjal, mis hoiab ära isegi kõige väiksemate osakeste, õietolmu, tahma sissesattumise. Süsiniku õhufilter sisaldab aktiveeritud süsiniku teri, mis imab hästi endasse ebameeldivaid lõhnu ja heitgaase. REXBO õlide, määrdeainete, vedelike varuosade kataloog
Mootori õhufiltrid.
See kuluosa on väga oluline, sest kogu mootori töö sõltub sellest. Puhastamata olekus sattuvad põlemiskambritesse õhuga koos abrasiivsed ained, nagu näiteks tolm ja liiv, mis põhjustavad jõuallika enneaegset kulumist ja jõudluse vähenemist, selle tööpindade hõõrdumine, vale kütusesegu moodustumist.
Õlifiltrid.
Mootoriõli kvaliteet on ülioluline mootori tõrgeteta töö jaoks, sellepärast peab see olema hästi puhastatud kulunud jääkidest ja teistest lisanditest.
Kütusefiltrid.
Reeglina on seal kaks kütusefiltrit, esimene - paberist alusega ja teine - õhuke kütusefilter, mis paikneb tavaliselt koos kütusepumbaga kütusepaagis. Need puhastavad kütust, tagades seeläbi auto süütesüsteemi nõuetekohase töö.
Käigukasti õlifiltrid.
Manuaalkäigukastil tavaliselt filter puudub, samal ajal kui automaatkäigukastidel on reeglina käigukasti õlifilter, sest nende töö on keerukam ja pöördemomenti teostatakse ATF-iga (automaatkäigukasti vedelik).
Suurem osa autotootjatest soovitab neid filtreid välja vahetada iga 700010 000 sõidetud kilomeetri järel. Vastasel juhul võib süsteemide töö halveneda. Osta tuleb kindlasti ainult kõrgest kvaliteedist kulumaterjale.
|
|
|
|