Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
Uus: Käigukasti purunemisel jäin rahulikuks
|
Loe lisaks |
|
|
Paide rallil N-rühma Mitsubishil absoluutarvestuse kümnenda koha saavutanud Kert Uus hindas tulemust keskpäraseks ning sõnas, et viienda katse teisel kilomeetril purunenud käigukasti tõttu võis libiseda koht esiviisikus.
"Ühe kurvi keskel kadus äkki autol vedu ning kolmas käik oli kadunud. Siis proovisin neljandat käiku - seda polnud! Seejärel panin teise käigu ja kiirendasin uuesti ning proovisin korra veel kolmandat ja neljandat käiku," selgitas Kert Uus.
"Olukord oli üsna lootusetu, kuna saime sõita vaid viiendaga. Sõitsin sel kombel katse lõpuni ja siis vaatsime mis viga. Algul arvasime, et hoovastikuga midagi - kuid ei, käigukastis endas oli hoopis probleem," jätkas Uus.
Mitsubishi Lanceril võistelnud Kert Uus suutis auto käigukasti tõrgete ilmnedes küll rahulikuks jääda, ent noormehe endi sõnul läks kaotsi hea koht esimese viie hulgas. "Arvan, et oleksin võinud võidelda absoluudi neljanda-viienda koha pärast," lausus Kert Uus, kelle kaotus ralli võitjale Martin Rauamile oli kaks minutit ja 18,2 sekundit.
Uus märkis, et temale kujunesid Paide rallil raskeimaks linnakatsed. "Seal ei saanud pidurdusteekonda paika ja mõni kurv läks pikaks," lausus esimest korda Kesk-Eesti teedel kihutanud Kert Uus.
"Tegelikult on selline lugu, et ma tahtsin juba eelmisel aastal Paide rallil osaleda, aga EAL-ist öeldi, et olen liiga noor ja väheste kogemustega ning nemad erandeid ei tee, nii et ei saanudki osaleda," rääkis Uus, kes esmakordselt osales rallil võistlejana sel aastal toimunud Tallinna rallil. Mullu sõitis noormees rallidel istudes null-auto roolis.
|
|
|
|