Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Margus Murakas nautis Saaremaa ralliteid
|
Loe lisaks |
|
|
Mullusel Saaremaa rallil võistles Margus Murakas esmakordselt Audi S1 prototüüpautoga. Toonase võistluse Saaremaa ralli kahel korral võitnud mees katkestas, ent tänavu oli 54-aastane rallimeister taas rajal ning sai tulemuse kirja.
Kahekordne Saaremaa ralli võitja Margus Murakas kinnitas, et muljed äsjasest võidusõidust olid läbinisti positiivsed. "Kui võrdlen seda kõige lähema minevikuga ehk eelmise aasta Saaremaa ralliga, siis kõigepealt oli ilm parem, siis oli meil auto parem ja sellega seoses oli kõik parem."
"See tegi võistluse huvitavaks, et oli täiesti uusi katseid, mida ei ole mitte keegi sõitnud. Mina vähemalt - kui ma ka olen ammusel ajal - ei mäleta. Pean Karujärvet ja Metskülat silmas. See andis rallile värvi," jätkas ta ning kiitis traditsioonilisi Undva ja Kaugatuma lisakatseid kommentaariga: "Äge!"
Eelmisel Saaremaa rallil oli tema Audil standardkäigukast ja n-ö tavaline mootori juhtaju. Nüüd olid tema sõnul kõik asjad nii peal, nagu peab: "On 6-käiguline sequential-kast all ja vajalikud võidusõidulisad nagu launch kontrollid, anti-lag'id ja muud asjad."
Kas koos Rainis Nageliga sõitnud nimekal rallimehel õnnestus auto koguaeg teel hoida? "Päris ei ole, aga suhteliselt," sõnas ta. "Mitte kuigi suuri riske ei võtnud ja eesmärk oli ralli lõpetada, et auto saaks ka ühe finiši."
Margus Murakas ja Rainis Nagel lõpetasid 51. Saaremaa ralli üldarvestuse 16. kohal. EMV1 arvestuses ehk kõigi neljarattaveoliste autode koondarvestuses kuulus neile viies koht.
Aastail 2001 ja 2002 Toyota Corolla WRC ralliautoga Saaremaa teedel toimunud Eesti meistrivõistluste etapi võitnud Margus Murakas tunnustas neid mehi, kes tõid rajale uue generatsiooni WRC-auto, millega võeti ka rallivõit. "Kindlasti oli ralli selle võrra huvitavam. Vahva, kui maailma tipptase tuleb koju kätte. Igaljuhul on seda äge vaadata."
|
|
|
|