Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Rainer Aus: ragin oli taga, mõtlesime, et jätame pooleli |
|
Rainer Aus: ragin oli taga, mõtlesime, et jätame pooleli
|
Loe lisaks |
|
|
Volkswagen Polo prototüüpautoga sõitnud Rainer Aus ja Simo Koskinen lõpetasid äsjase ralli kümnenda kohaga. Kiirus oli Ausi sõnul hea ja katseajad suures plaanis okei, kuid vahepeal ei olnud palju puudu katkestamisest.
"Kiirus oli esimesel päeval väga hea. Oleks võinud ka rohkem punnida, aga oli paras võitlus Raul Jeetsiga. Sõitsime sekund-sekundis. Tore sõit! Õhtul läksime hea tujuga magama ja proovisime pühapäeval jälle," rääkis Rainer Aus. Aga rehvipurunemine 13 kiiruskatsel võttis temalt võimaluse tartlasega duelli jätkata. Kaotust tuli paari minuti ringi. "Täiesti trajektoori peal sai sõidetud, aga võibolla ühest hüppest maandus auto natuke külje peale, ehk mingi kivi tabas valet kohta."
"Niuke ragin oli taga. Mõtlesime, et jätame pooleli. Korra pidasin kinni, aga jätkasime," kommenteeris Aus. "Saime lõpuks uue konkurendi endale. Pidime Gustav Kruudaga võidu sõitma. Nii et läks jälle lõbusaks."
Kuidas Volkswagen hüppas? "Ei tahtnud üldse hüpata," nentis Aus. "Eks me teadsime ka. Meil on põhimõtteliselt N-rühnma auto vedrustus. Natuke paremini hüppab kindlasti, kui tavaline Evo 10, sest tagatiib ja miski aitab autot otsemana hoida. Aga tegelikult ikka väga valusalt maandusime igal pool. Pidi pidurdama ja hoolikalt vaatama, millised hüpped kannatavad üldse minna. Ei ole need hüpped selle auto jaoks."
Võistlusele tervikuna tagasi vaadates märkis Aus, et esimene päev oli neile hea, ent teine päev mitte.
|
|
|
|