Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
16. juuli 2018 12:18
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg
Aus ja Koskinen kolmeteistkümnendal kiiruskatsel. Foto: Rando Aav

Rainer Aus: ragin oli taga, mõtlesime, et jätame pooleli

 Loe lisaks
Ott Tänak ja Martin Järveoja võtsid võidu

Volkswagen Polo prototüüpautoga sõitnud Rainer Aus ja Simo Koskinen lõpetasid äsjase ralli kümnenda kohaga. Kiirus oli Ausi sõnul hea ja katseajad suures plaanis okei, kuid vahepeal ei olnud palju puudu katkestamisest.

"Kiirus oli esimesel päeval väga hea. Oleks võinud ka rohkem punnida, aga oli paras võitlus Raul Jeetsiga. Sõitsime sekund-sekundis. Tore sõit! Õhtul läksime hea tujuga magama ja proovisime pühapäeval jälle," rääkis Rainer Aus. Aga rehvipurunemine 13 kiiruskatsel võttis temalt võimaluse tartlasega duelli jätkata. Kaotust tuli paari minuti ringi. "Täiesti trajektoori peal sai sõidetud, aga võibolla ühest hüppest maandus auto natuke külje peale, ehk mingi kivi tabas valet kohta."

"Niuke ragin oli taga. Mõtlesime, et jätame pooleli. Korra pidasin kinni, aga jätkasime," kommenteeris Aus. "Saime lõpuks uue konkurendi endale. Pidime Gustav Kruudaga võidu sõitma. Nii et läks jälle lõbusaks."

Kuidas Volkswagen hüppas? "Ei tahtnud üldse hüpata," nentis Aus. "Eks me teadsime ka. Meil on põhimõtteliselt N-rühnma auto vedrustus. Natuke paremini hüppab kindlasti, kui tavaline Evo 10, sest tagatiib ja miski aitab autot otsemana hoida. Aga tegelikult ikka väga valusalt maandusime igal pool. Pidi pidurdama ja hoolikalt vaatama, millised hüpped kannatavad üldse minna. Ei ole need hüpped selle auto jaoks."

Võistlusele tervikuna tagasi vaadates märkis Aus, et esimene päev oli neile hea, ent teine päev mitte.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia