Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Roland Murakas: Oleme suutnud leida kiiruse
|
Loe lisaks |
|
|
Lyoness Lääne-Eesti ralli avapäeva liidrikohal lõpetanud ning teise rallipäeva algul Egon Kauriga ülimalt pingelist esikohaduelli pidanud Roland Murakas jäi seitsmendal katsel raja äärde.
"Kuna oodatud vihma ei tulnud ja seal ei olnud üldse sadanud, teed tolmasid, olid kuivad ja lahtist kruusa oli väga palju peal, siis sain kohe aru, et peame kõvasti pingutama, kui Egon Kauri võita tahame või vähemalt läheduses püsida," rääkis Roland Murakas, kes pidi liidrikoha konkurendile loovutama ralli kolmanda kiiruskatse järel.
Mõlemad mehed pidasid tulist heitlust, kuniks Murakas eksis ja tegi pisikese sõiduvea, mille tulemusel tuli tal võistlus pooleli jätta. "Ühes kiires vasakus kurvis vajusime natuke liiga välja. Rohu sees oli kivi, mis lõhkus õliradika ära. Jätkata ei saanud. Saime auto käima ja 100 meetrit võibolla sõitsime, aga siis saime aru, et kõik tuled olid punased ja tuleb seisma jääda," kommenteeris ta.
"Aga augustis on järgmine ralli," jätkas Roland Murakas. "Loodame, et saame starti. Siiamaani "poisikesed" on lihtsalt pääsenud. Loodetavasti saame neid veel kiusata," vihjas ta muigamisi oma rivaalidele Egon Kaurile ja Rainer Ausile.
Tänavu on ka pealtvaatajate hulgas kuulda olnud, et Roland Murakas on juba ammu leidnud stabiilsuse, kuid nüüd on tal ka konkurentidega võrreldav kiirus. Kuidas N-rühma Mitsubishi Lancer Evo kümmet rooliv rallimees seda ise kommenteerib? "Minu arusaam on koguaeg selline olnud, et kiirust peab olema võimalik millelegi rajada. Tühja kiirust ilma protsessist aru saamata võib olla igaühel, aga see ei ole tihtipeale püsiv ja kestev. Seda oleme koos kaardilugeja Kalle Adleriga näidanud, et oleme suutnud stabiilselt sõita ja nüüd oleme suutnud leida ka viimase kiiruse, mida on vahepeal puudu jäänud. Arvan, et aastatega tehtud töö hakkab lõpuks vilja kandma."
|
|
|
|