Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Siim Liivamägi täidab enda lapsepõlveunistuse
Tänavusel Neste Harju rallil asub teiste hulgas starti Siim Liivamägi, kellele eelseisev võistlus saab olema debüüdiks sportrallil. Ta ütleb, et sellega täitub üks tema lapsepõlveunistus.
Sõbrad Siim Liivamägi ja Edvin Parisalu otsustasid, et hakkavad tänavusest hooajast osalema Eesti autoralli meistrivõistlustel. Liivamägi soetas jaanuaris endale Lätist selleks tarbeks ralliauto Mitsubishi Lancer Evo 6 RS. Varem võistlesid selle autoga lätlased Arnis Alksnis - Armands Pārupe.
Eestlastel seisab nüüd ees esimene start. Enne võistlust on Siim Liivamägi enda sõnul trennikilomeetreid kogunud 250, sellest 100 talvel.
"Me ise kutsume endid naljatamisi matkasellideks. Eesmärk oleks absoluutarvestuses Harju ralli lõpuks kuskile keskele platseeruda," räägib Liivamägi, vihjates asjaolule, et kogemuste puudumise ja esialgu ka julguse puudumise tõttu kõrgeid sihte ei seata. Rahvasprintidel ja -rallidel on Siim Liivamägi küll osalenud, kuid sportrallil on kiirused suuremad. Ta lausub, et omakeskis on naljatamisi jutuks olnud, et kui rahvaspordis sõidad kolmanda käiguga, siis Harju rallil tuleb neljandat ja viiendat käiku ka kasutada. Liivamägi ütleb, et lühikesed kiiruskatsed linnas ja Väo karjääris võiksid talle sobida. "Rahvaspordis oleme piltlikult öeldes kolhoosiplatsidel küllalt sõitnud. Linnas võib natuke punnitada isegi. Metsas kiiretel katsetel julgust nii palju vast pole."
Liivamägi ütleb, et plaanib rallidel osaleda mitu hooaega: "Selle hooaja sõidame kindlasti kaasa. Ja järgmisel aastal ka. Siis tahaks juba kiirust kasvatada. See hooaeg läheb õppimisele ja kiirusega harjumisele. Kaardilugeja on ka rahvaralli taustaga, kuid väga vähe sõitnud. Sel aastal õpime koos. Koostöö klapib."
|
|
|
|