Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Andri Sirp teeb debüüdi sportlikul autorallil
Andri Sirp lausub, et seoses muutuva olukorraga rahvaspordis, seisis ta valiku ees, kas lõpetada võistlemine üldse ära või hakata sportrallit sõitma. Ta langetas otsuse nn suurde sporti siirdumise kasuks.
27.-28. mail sõidetaval Eesti autoralli meistrivõistluste etapil plaanib debüüti Andri Sirp, kes varasematel aastatel võistelnud edukalt rahvaspordis. Rakkest pärit 35-aastane autosportlane asub võistlustulle N4 klassi Mitsubishi Lanceriga.
"See sportralli mõte tuli, kuna rahvarallide tulevik on teadmata," nendib ta. Nii müüs mees oma rahvaspordis võistlemise auto maha ning soetas aasta algul Lätist N-rühma ralliauto Mitsubishi Lancer Evo 9. "See on endine Māris Neikšānsi auto, Neikšānsi tiimi poolt ehitatud. Tõime selle jaanuari lõpul Riiast," räägib Sirp.
Seni Andri Sirp oma võistlusautoga palju sõitnud ei ole, treeningkilomeetreid on kogunenud veidi üle 200. "Talvel sai sõidetud 140 kilomeetrit, hiljem kruusal 80 lisaks," täpsustab ta. "Auto tahab veel harjumist. Ralliauto on tänavaautost ikkagi erinev."
Andri Sirp ütleb, et ideaalis stardiks ta tänavu kõigil kodustel rallivõistlustel, kuid esialgu plaanib ta võtta ralli korraga: "Plaanin Eesti meistrivõistluste etapid kõik kaasa sõita, kui midagi ei juhtu. Sajaprotsendiliselt ei julge seda väita. Aga sõidan siis kindlasti, kui suuri apsakaid ei teki."
Harju rallil olevat tal üks eesmärk. "Lõpuni tulla. Muud plaani ei ole," sõnab Andri Sirp. Ta lisab, et selle plaani realiseerimisele aitasid kaasa sõbrad ja tuttavad ning ka Rakke omavalitsus on positiivselt toeks.
Võistluspaarile Andri Sirp - Jarmo Liivak on eelseisvaks ralliks välja antud võistlusnumber 30.
|
|
|
|