Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
17. mai 2016 19:37
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Priit Koik. Foto: Rando Aav

Lätis põrutada saanud Priit Koik loodab Harju rallil startida

 Loe lisaks
Vorobjovs alistas võiduduellis Rovanperä

Poolteist nädalat tagasi Kuramaa rallil ränga avarii üle elanud Priit Koik loodab mai lõpul toimuval Neste Harju rallil taas stardis olla. "Tervis läheb päev-päevalt paremaks. 90-protsendilise tõenäosusega stardin," ütles ta.

"Harju rallil on plaan peale tulla," lausus Priit Koik. "Uus kere on olemas. Vana kere taastamine oleks palju kallimaks läinud. Ohutuspuuri peakaar sai ka viga."

Kuramaa ralli algas võistluspaarile Priit Koik - Alari-Uku Heldna positiivsete nootidega. Kuigi nende Mitsubishi Lancer Evo 7 kandis võistlusnumbrit 20, startisid nad seitsmendana. "Vaadati Sarma ralli tulemust," selgitas Koik oma head stardipositsiooni ralli eel.

Avakatselt said eestlased kirja üldarvestuse teise aja. Priit Koik märkis, et see aeg tuli talle endalegi üllatusena. Kalle Rovanperä - Risto Pietiläinen (Škoda Fabia S2000) edestasid neid 12,05 km pikkusel katsel vaid 1,7 sekundiga. "Tegin sel katsel paar viga. Ühes laugemas kurvis jäi kaadilugejalt tulnud info ebaselgeks. Võtsin üle nuki minnes hoogu maha - oleks pidanud olema flat out! Sõitsin seda katset rahuliku tundega, riske kuskil ei võtnud."

Teisel lisakatsel said eestlased kirja kolmeteistkümnenda aja. Tempot ja enesekindlust meestel jagus ning spekuleerides võinuks nad ralli lõpuks viie parema sekka mahtuda. Paraku läks teisiti. Kolmandal kiiruskatsel maandus eestlaste auto pärast üle katuse rullumist eurokraavi.

"See oli kolmandal kiiruskatsel niisugune süütu koht metsa vahel. Oli viienda käiguga läbitav paremkurv. Lõikasin sisse ja seal oli teetruup. Siis ei olnud enam võimalik trajektoori korrigeerida," rääkis Koik ja nentis, et intsident leidis aset, kuna legendi ei saanud tutvumise ajal kirja, et antud kohas ei tohi lõigata. "Truubist viskas auto kahe ratta peale. Auto maandus pantseriga kruusa sisse kinni ja siis lendas üle nina paar korda. Hakkas keerutama, kokku viis-kuus korda. Jäime pea alaspidi eurokraavi."

"Suured puud olid tee ääres. Hea, et auto hakkas tee peal rullima, mitte ei lennanud metsa vastu puud," lisas Koik.

Priit Koik lausus, et kuigi tal tuli õnnetuse järel neli päeva haiglas arstide hoole all veeta, ei läinud kõige hullemini. "Peapõrutuse pärast olin haiglas. Ajuturset jälgiti. Pääsesin kergemalt, kui algul arvati. Eestis sai tehtud uued pildid. Luud on terved."

Algselt plaanis Priit Koik püüda tiitlivõitu nii Eesti kui ka Läti meistrisarjas, kuid nüüd jäi Liepāja ümbruses sõidetud kruusarallilt tulemus kirja saamata ning sel nädalavahetusel Talsis toimuv etapp jääb tal vahele. Lätis seetõttu head tulemust püüda ei ole tänavu enam võimalik ning jääb järele võimalus keskenduda kodusele meistrisarjale.




Fotod: Rando Aav / rally.ee
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia