"Idee tuli siis, kui käisime venna Martiniga Haapsalu rahvarallil. Seal isa käis välja mõtte, et Kevin Kuusiku Clio on müügis hea hinnaga. Et lähme Saaremaa rallile," avab Sander Sepp tausta, kuidas sündis idee startida kodurallil Saaremaal.
"Tegelikult see Saaremaa ralli jutt tuli hiljem, aga õnneks asjad liikusid piisavalt kiiresti. Nädal aega enne rallit ma sain teada, et sõit toimub! Ja siis korra käisime testimas. 50 kilomeetrit sain sõita, rohkem pole selle autoga harjutanud," jätkab Sander Sepp, kes varem oli konkurentsi pakkunud vaid rahvaspordivõistlustel tänavasõiduautoga.
Saaremaa ralli esimene päev Renault Clioga sõitnud võistluspaarile Sander Sepp - Andres Tammel väga kehvasti. "Olime 5 minutit eurokraavis. Õnneks inimesed aitasid välja. See pani järgmistele katsetele ka väikese põntsu. See oli üpriski hirmutav," räägib Sepp.
"Teine päev oli päris hea. Ken Tornilt saime kilomeetri peale ainult sekundi kaotust. See ei ole üldse paha! Esimesel katsel hommikul oli kaheveolistes meil korralik aeg. Undvas kaotasime natuke rohkem. Aga ma pole varem nõnda metsa vahel sõitnud ka. Kaugatumad olid päris head. Esimesel läbimisel mõtlesin, et äkki võtame klassivõidu ka ära. Minust järgmine oli 4.49, minul oli 4.48, aga siis Kristo Subi oli ikkagi 0,3 sekundit kiirem. See tekitab veidi kurba meelt."
"Legend klappis üllatavalt hästi," kirjeldab ettevõtete Tehrem, Sardent Hambaravi, Eesti Metsnik, A. Tammel ja Oti ralliklubi toel kodusaarel võistelnud Nasva noormees rallimuljeid. "Üks ohtlik olukord oli ka. Kuuendal katsel läksime liiga kiiresti metsa vahele. 175-180 pealt läksime metsa ja tuli kohe tuli vasak kaks. See oli päris hirmutav. Napilt mahtusime sinna ära. See võttis korra küll südame puperdama."
Mis hinde Sander Sepp oma debüütrallile paneks? Ta ütleb, et annaks kõrge hinde, kui kraavi sõitu poleks olnud: "Muidu oleks vist isegi A7 kolmanda koha peale sõitnud, aga see on oleks ja ei tähenda midagi. Arvan, et nelja võib anda."