kuidas sa conti rehvi saad mitte töödelda.sõidad natuke ja nael ronib välja,üle mõõdu.käiad maha ja ongi töödeldud.mõnel rehvil tuleb kiiresti väljapoole.sõidad trennis naelad välja ja paned võistlusele alla.ja nii iga ring,kui on raha.Ja need rehvid pole töödeldud.Nn.ebavõrdsus on ju alati.võrdsus on siis kui on ühe tüübi lamellrehvid.Ja jälle ei sobi kõigile.autosport on juba niisugune.
mis müstika?
Autor: insener1
09.12.2013 22:33
kui sa oma hp8-ga täna eestis ringi sõidad, siis pole see seaduse järgi legaalne. mitte et ma hp8 vastane oleks, aga tänasel hetkel ei suuda ma kuskilt eesti seadusandlusest 150-st rohkema naela eriolukorda välja lugeda.
ei ole müstika
Autor: All
09.12.2013 21:39
Tänavasõiduks mõeldud legaalsete naastrehvidega ei ole väga paljudel võistlustel sõita lubatud. Sealhulgas meenub üks talvine Koeru RR, kus disklafi said paljud need, kellel EI OLNUD liimitud naastud, vaid poest ostetud tavalised naastrehvid all. Rahvasport ei ole enam ammu rahvasport.
Kuhu maale me omadega jõudnud oleme? Tänavarehviklassis ei ole enam lubatud poest ostetud sõiduautole mõeldud tavalised talverehvid, aga oma kodus ümber käiatud naeltega rehvid on lubatud. Rahvasport ikka küll, kui sõidan kohale oma täiesti tavalise tänavaautoga ja tavarehvidega, ning rajale ei lasta. Müstika.
Saime vastuse.
Autor: morelos
08.12.2013 23:10
Kirjutan ka siia, sest ma ise selle küsimuse siin tõstatasin.Saime vastuseks rallikrossikomiteelt, et Nokian Hakkapeliitta 8 pole jäärajal lubatud.Mitte mingil kujul.Ilmselt lähtutakse tehaseandmetest, mis puudutab naaste, sest tõesti keegi neid seal rajaääres ju lugema ei hakka.
Jääraja võistlustest ei tea midagi, kuid rahvakatel (sprint ja ralli) peaks se saama lubatud. Vähemalt viimati rääkides öeldi, et kindlasti tuleb lubada.
jah
Autor: morelos
21.11.2013 22:31
lootsin, et keegi on äkki midagi kuulnud kuskilt.
jah
Autor: morelos
21.11.2013 22:27
Jah, on sinna kirjutatud, kuid ei mingit vastust.
Autor: meiz
21.11.2013 21:44
Aga oled sa küsinud sealt, kust see info peaks tulema? Siin on samaväärne koht, kui delfi naistekas. Jääraja küsimustega tegeleb rallikrossi alakomitee: info@rallikross.ee
endiselt selgusetu
Autor: morelos
21.11.2013 20:21
Kas siis on Nokian Hakkapeliitta 8 rehv mingil kujul lubatud või ei ole? Kui rääkida naastude arvust, siis oli neid rohkem, natuke, ka juba UltraGrip Ice Arctic rehvides (vähemalt osades mõõtudes). Nokianiga on minuarust ainult kaks varjanti, kas on lubatud või mitte. Hetkel oleks nagu lubatud, kui vähem naaste sisse panna, aga see ju võimatu kontrollida koguaeg. Tahaks siis ühest vastust kuskilt saada kas tuleb mingi otsus nende keelamise kohta või lubatakse ka nendega sõita. Rehvid vaja ära osta ju!
.
Autor: mait152
04.11.2013 10:14
Minu arust selline igasugune kemplemine rehvide ümber on mõtetu, olgugi mis reeglid on, ikka leitakse mooduseid kas midagi uut kohalikel inseneridel aretada ja reeglitest mööda hiilida või kui reeglid saavadki olema sellised, et kõik oleks võrdses, siis usun, et väheneb rehvide kontrolli osakaal. Selle tõttu, ma ei pea hädavajalikuks reeglite muutmist vaid sooviks sõitjatele panna südamele, et te sõidate rahvasporti. Selle eesmärk peaks olema fun, sõidu õppimine ja lihtsalt vaba aja veetmine, oma huviga tegelemine ning heas seltkonnas olemine. Kui need pole võistleja prioriteedid, siis võistlejad peaksid panema piigid alla ja võistlema sportrallis, sprintidel või piigiklassis. Ma saan aru, et ka rahvaspordis peab olema konkurents ja võistlusmoment, kuid praegusel momendil on tunne, et raha võidab. Peaasi et karikad kapi peale saada teistest parem olla, kuid sel juhul jääraja tõeline võlu ning ka sõidukoolituse aspekt võib jääda kahe silma vahele. Ärge mind nüüd risti lööge..
.
Autor: kristo97
28.10.2013 01:26
Kristo Selleke olen, 2013 a noorte 1 koht Taavi Liisiga nõus, sõitsin ka originaal Contiga ja ilma töötlemiseta ja oli võimalik sõita head aega. EKV esimeseks etapiks oli esisillal 2 uut conti, millega kodus põllupeal paar ringi tehtud, taga kaks 2012 aasta conti, nende rehvidega sõitsin kuni EKV neljanda etapini, selleks ajaks oli esisillal ühest rehvist 42 naastu väljas teisest 46. Neljandaks etapiks sai esisillale 2 uut conti ja eelmised 2 " uut " läksid taha. Öelda tahan seda, et originaal rehviga on võimalik hästi sõita küll, ilma viilimsie jms.
arvamus
Autor: pran
26.10.2013 08:16
Küll sa siis ise ka viilid kui nii täpselt tead kui palju see aega võtab. Asi ei ole hetkel selles et mida keegi asjast arvab vaid selles, et millised reeglid on paberile pandud.Kõik need arvamised peaksid jõudma enne reeglite kinnitamist ERK-sse ja kui need muudatused on enamuse soov, siis oleks juba ERK otsustada ka reegleid muudetakse või mitte.
Rääkida siin, et sõitsin terve hooaja ja ei saanud aru miks teistele kaotasin ja siis kohe arvata, et kaotamise põhjuseks pidid rehvid olema on küll liiga lihtsustamine. Kuid kindlasti ollakse silmaklappidega, kuid väidetakse siin, et mitte kordagi ei vaadanud mis marki rehvi keegi kasutab või kas naaste liimitud jne. See on tehnikasport ja absoluutset võrdsust ei saa kunagi olema kes raatsib kulutada võib ju osta iga võistlus uued rehvid ja siis tõstab keegi jälle hädakisa, et miks sul nii palju raha on. Infoks et head lamell rehvid on veel kallimad kui naastud. Vingujad aga mingu tõstku kangi ja siis saate teada kes tugevam mees on.
rehvid
Autor: renxwr
25.10.2013 21:04
Lisaks ..
Peab ikka kuradi tahtmine olema, et garaais 16 tundi ühte jooksu "viilida".
rehid
Autor: renxwr
25.10.2013 20:58
Taavi liis või siis kasutaja morelosega 100% nõus, igasugune naastude töötlemine tuleks keelata.
Samamoodi tuleks unustada mingid teooriad, et paneks HKPL8 rehvi ontinetali naastud.
Samuti HKPL8, kui eeskirjad näevad ette 15" rehvis 110 naastu, aga HKPL8 on neid 190, siis millest me räägime .. ?
Kogu see jura milleks? Selgitame kiireimad sõitjad välja identsete rehvidega .. tehke oma autodega mis tahate. Milleks kogu seda jama et ainult probleeme ja küsimusi üles tekitada ?
Ootan vastukaja.
oh üllatust
Autor: kaaliants
21.10.2013 21:44
Lugedes siin kohalike rehviinseneride poolt väljatöötatud metoodikaid, sai ilmselt nii mõnigi meist vastuse kogu pika talve hinge närinud küsimusele "kuidas küll sain nii aeglaselt sõita?" Elagu rahva(?)sport!
siis jääb ära jahh,aga anname siis naeltele valu.ma pole ka nelveol lamelliga sõitnud.ootame siis külma
Rehvid
Autor: Oliver.T
21.10.2013 18:08
Olen ise proovinud pm lamellidega :) esimene sõit enamus naelad läksid ja siis terve hooaeg nühkisin pm lamellidega, uisutamine toimub kogu aeg. naelu oli 40 ringis (eks ta ikka ole parem kui täitsa lamell)
:D
Autor: morelos
21.10.2013 17:52
TO: ennsups Kahjuks peab see lamellide proovimine ära jääma lihtsal põhjusel- mul pole ühtegi lamellrehvi :D
Rehvid
Autor: Oliver.T
21.10.2013 17:42
To: raiks
Originaalrehviga sõidab esikolmikusse väga ilusti, näiteks conti ice contactiga, iseliimitud masteritega. Rehvidega saab väga edukalt sõita terve hooaja (kui just ei käi linnavahel peenestamas.)
iga dialoog on teretulnud,siin pole midagi hullu.selleks ju foorumid ongi.ära võta solvumisena,aga kui tahad sõita siis pead kulutama.kulude all hoidmine ongi rahvaspodi tänvarehvidega sõitmine.Eestis paraku sõidetakse nendel tingimustel.Lätis või Leedus sõidetakse lamellidega.sinna kutsutakse ka sõitma.Aga lamelle on ka eri hinnaga ja kvaliteediga.alati on kellelgi meist rohkem raha.anna andeks ,aga autosporti ei sobi sõna lisakulu.Võibolla proovime sinuga sõita võidu lamellrehvidega .4 jaanuaril on Piirojal võistlus,võta kaasa ja proovime pärast sõitu.Sa oled hea sõitja,vaatame palju ma sust maha jään.Nii huvi pärast.Mul pole küll nelivedu veel ligilähedaselt selge,aga sõita ikka saab.