Lugedes pikalt saladuses hoitud ning nüüd lõpuks avalikustatud ERK koosoleku protokolli, tundub, et 25 võistlejat võistluse kohta on liiga palju (või seda vähemalt Eesti Rallikrossi Komitee arvates). 190€ on senise 800-1000 krooni asemel ikka liig mis liig. http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/20100709_Krossikomitee... Kas kellelgi on ka järgmisel aastal plaanis osaleda või peame Laitses matused ära?
Rallikross
Autor: evol
14.09.2010 15:48
Minu arvamus rallikrossis toimuva parandamiseks oleks selline.Peaks toimuma ühine koosolek sõitjate,korraldajate ja komitee inimeste osavõtul,seal peaks olema võimalik läbi rääkida kõik meie ühised kitsaskohad ja kuidas oleks võimalik jätkusuutlik RALLIKROSS EESTIS.imre
tulemustest
Autor: rallipoiss
15.09.2010 22:32
juhiks tähelepanu Laitse rallikrossi tulemustele! Autospordiliidu lk. olevate andmete kohaselt on Sten Suvemaa ERC 2000 aasta kolmas saavutanud kokku 69 punkti ja üllatuseks kuulub Suvemaale 16 punkti Laitse võistlustelt, mis tagabki talle 1 punktise edu Kärbi ees. rally.ee annab aga tulemused, kus kiireima aja on kolmandas voorus sõitnud välja Rainer Kens- kellele oleks pidanud kuuluma ka lisapunkt sest 4:14,8 peaks olema kiirem kui 4;15,4. JAA kui nüüd siis teeks õige protokolli korda siis muutuks üldkokkuvõttes nii mõndagi- oh üllatust kolmas koht kuulub hoopis Kevo Kärbile. ( kui lähtuda reegliraamatust- ma ei tea kas see on ka mingiks aluseks) vaata ise ja mõtle milleks küll selline aps! http://autosport.ee/rallyreg/public/calendar_file/20100911_Res.pdf
tulemustest
Autor: iff
15.09.2010 23:19
sry, aga igalpool siiski ei tasu ka vandenõusid ja pahatahtlikust näha. vahel juhtub kõigil. praegu tundub, et on juhtunud eelkirjutajal. mina näen protokollist Kärbi ajaks siiski 4.15.8, mis on 4.14.8-st aeglasem. seega tehkem igaüks ise järeldused... muidugi kindlasti tasub proovida pakkuda, et protokolli on nüüd hiljem võltsitud ;)
to iff
Autor: rallisober
16.09.2010 07:26
Kensist on juttu, kellele rallipoiss vihjab, et just tema peaks saama kiireima vooru lisapunkti.
tulemused
Autor: iff
16.09.2010 08:23
jap. tõsi ta on. nagu ütlesin, kes teeb sel juhtub. nüüd siis juhtus minul :) aga tegu oli näpukaga ja nagu näha on juba see üles leitud ning parandatud.
ei saa päris täpselt aru, alguses on juttu et uuest aastast standartis silla plokk lubatud aga lõpus on kirjas et jäävad kehtima selle aasta teh. tingimused. kumb siis on???
2011 Üldjuhendi projekt väljas
Autor: Okivonsuur
10.11.2010 13:47
2011 Üldjuhendi projekt väljas http://www.autosport.ee/ ja paar huvitavat asja jäi silma.Kadunud ERC klass,mis pandud D2 klassiga kokku ning Standard klass mis on kokku pandud D1A klassiga,mis sellisel kujul suretab küll Standard klassi välja ja lisaks huvitav lõik: Alates 01.01.2011 saab EAL rallikrossi võistlusauto tehnilist kaarti taotleda ainult autodele mis vastavad FIA poolt kehtestatud D1;D1A või D2 tehnilistele tingimustele. Et kui tahaks kuskil muus madalamas sarjas osaleda siis tuleb teha D1;D1A või D2 tingimustele vastav auto et saada EAL kaarti?
Autor: iff
10.11.2010 16:19
tere. hetkel ei tasuks nende juhendite ja tehniliste PROJEKTIDE suhtes väga lõplike seisukohti võtta. need on erinevate osapoolte ja huvigruppide mõttelennud, täpsem selgus ning konkreetsus tuleb suhteliselt lähiajal.
Oled sa kindel, et pole alust karta selle uue mõttelennu taga oleva huvigrupi ketserlike mõtete teostumist? Siiani ju pole keegi isegi vaevunud seda uut kiiret suunamuutust arutama enamuse sõitjatega. Pealegi on varasemalt nagu olnud hea tava, et plaane tehakse kaugemale ette st. ühesõnaga, et hetkel oleks mõistlik võtta vastu otsuseid 2012 hooaja suhtes.
Autor: iff
11.11.2010 01:22
ei, ma ei saa seda hetkel öelda. väidetakse, et on tegu enamuse sooviga. ;) aga... projektid ongi selleks, et neid arutada. ja hetkel oleks kõigil sõitjatel aeg need rahulikult ja mõttega läbi lugeda. mõelda, mida mingi variant kellegile kaasa tooks. ja nagu ka muus elus, siis kehtib ka siin see, et igaüks seisab iseenda eest. ja kui on mõni asjalik mõte, ettepanek, andke teada. kirjutage kasvõi mulle meilile: ivo.uutar@kgk.ee pange asi viisakalt ning argumenteeritult kirja ja oma täisnimi alla. muud ei saa lubada, kui annan edasi. kindlasti tasub meeles pidada, et kõigile sobivaid lahendusi pole kunagi olemas nagu ka kuldreeglit, et need kes otsustavad on alati lollid ja meie oleme targad ;) foorumites pole mõtet anonüümselt kunagi tatti sellistel teemadel pritsida, see ei vii edasi ja muud peale üleskeeratud emotsioonide ja kuulujuttude ei tekigi.
ahjaa. ehk on see niigi selge, aga siin esindan ma ainult omi isiklikke mõtteid ja seisukohti.
2011
Autor: priitreps
01.12.2010 15:47
nagu ma aru saan siis peab uuest aastast standart autot hakkama täiendama erk klassi masinaks. 2011 teh tingimustes kirjas nagu et 1600-2000m3 masinad koos d2 klassis.
hmm
Autor: onuarno
01.12.2010 21:27
Ei pea oma autot erk klassi masinaks ehitama võid vanamoodi edasi sõita, ainult mis rõõmu see pakub tagaotsas loksumine kui järgi ei jõua. kuulda oli ,et üle 1,6 mootoritega masinatel pole varsti enam kuskil sõita peale põllurallide ja vist ka superkrossis saab ka ?
jama jah
Autor: priitreps
02.12.2010 10:09
peangi silmas seda et kui tahaks ikka sellist kasvõi keskmist tulemust kirja saada. aga superkross on muidugi ka üks võimalustest.
nojah
Autor: kalletamm
04.12.2010 17:18
Andke mulle andeks minu mõttekäik, aga uut üldjuhendit lugedes jääb küll vägisi tunne, et on meelega mindud seda teed, et superkrossi ja külakrossi sarjadele sõitjaid juurde viia. Eks see käik on komitee isikkoosseisu vaadates ka arusaadav. Minuarust peaks rallikrossi komitee seisma selle eest, et toimuks Eesti meistrivõistluste sari, ülejäänud sarjad ei tohiks olla komitee jaoks prioriteediks, aga juhendit lugedes tundub, et EMV üritatakse välja suretada. Minu tagasihoidliku arvamuse juures peaks komitee tegelema sellega, et sarja sõitjaid juurde tuleks - seda aga praegune reformimine kindlasti mitte ei tee. Osavõtumaksu maksimum määra näol pannakse ka kõik võistlejate arvu risk sõitjate kanda. Naljanumber. Või näen ma kõike liiga mustades toonides?
nojah
Autor: onuarno
04.12.2010 20:54
komitees on muutusi toimunud ka viimaselajal . kas on sellel seos?
Vastus kalletammele
Autor: mati65
06.12.2010 10:15
Ehk põhjendaksid oma arvamust EMV väljasuretamise kohta.
Omalt poolt põhjendaks veidi muudatusi. Stardimaks järgmisel hooajal on küll kõrgem, kuid see hinnatõus oli kahjuks möödapääsmatu. Tingitud on see üleüldisest hinnatõusust. Kaheastmeline stardimaks on vajalik selleks, et võistlus igal juhul toimuks. Teatavasti möödunud hooajal oli võistluse toimumise võistlejate arvu alampiiriks 15, alla selle võistlust lihtsalt poleks toimunud. Sellel hooajal toimub võistlus igal juhul. Kui võistlejaid on aga igal etapil kohal rohkem kui 15, siis ei kanna võistlejad ju ka mingit lisakulu. Loodetavasti oled ka märganud, et tuleval hooajal on kavas 8 etappi. Kõik sõidud toimuvad korralikel radadel ja kasutusele võetakse ka korralik (transponderitega) ajavõtusüsteem. Nüüd võistlusklassidest. Ma küll ei tea, kas oled varem rallikrossisarjas osalenud või alles plaanid seda teha, aga lühidalt öeldes saavad kõik seni võistelnud autod ka tuleval hooajal võistelda. Küll on suurenenud vabadused auto ümberehitamiseks (loe tehn tingimusi). Selge on see, et pole võimalik teha reegleid, mis meeldiksid ja sobiksid absoluutselt kõigile. Arvamused ja ettepanekud on loomulikult alati teretulnud, kuid päris mustades toonides Eesti meistrivõistlusi rallikrossis ka vaadata pole mõtet.