Martin,
10.10.2005 09:50 |
|
Edu teile Mehed ja eks Saaremaal kohtume! |
oma mees,
10.10.2005 10:26 |
|
Tubli, õige otsus. Tore, et A5 klass täieneb. |
jyrrarrak,
10.10.2005 11:19 |
|
Eks ta ole, tore et uusi autosid juurde tuleb. Aga eks see "Loterii" ju ikka Fordiga ka kaasneb :))) |
RAIVOS,
10.10.2005 11:51 |
|
Päris klouni jutuga vend(heas mõttes), |
RAIVOS,
10.10.2005 11:53 |
|
Ma kipun arvama ,et Teil tegemist valede sõiduvõtetega ja aeglase kiirusega.Aga muutke asi vastupidiseks ja kõik laabub. |
mihkel,
10.10.2005 16:50 |
|
kui 08 mootorit ka pidama ei saa siis oli vara veel uuele üle minna |
fann,
10.10.2005 20:15 |
|
väga tore, hoitke ikka peal ja et ikka auto kestaks |
ABC,
11.10.2005 04:18 |
|
Tõsistel meestel on Samara hästi teeninud, nii et tee auto korda kui võidusõidule lähed! Lõhnab väga traadiga sidumise stiili järele!! |
jaa.,
11.10.2005 11:25 |
|
kõvadel meestel on ikka kõvasti aega läinud ja katsetamist ka ennem kui samaar tööle saadud.edu ikka edu!! |
Mürka,
11.10.2005 12:07 |
|
Jõudu Janek. Saaremaal näeb.
|
jyrrarrak,
11.10.2005 15:22 |
|
Tundub, et ikka palju tõsiseid mehi siin kommenteerimas. |
lauri,
11.10.2005 15:46 |
|
Fordile tuult tiibadesse ja sulle head tulemust Saaremaal! |
To: jaa.+jyrrarrak,
13.10.2005 02:37 |
|
Samaariga pole nüüd küll midagi katsetada või jalgratast leiutada, sest tegijad (Rüütel, Raidam, Murakas, Aava-ei hakka rohkem nimesid lugema) on selle auto küll ammu ära leiutanud! Ütlen veelkord, mõttetu kulutada Fordile raha kui isegi Samarat käima ja töökindlaks ei saa!! Ehk on raha ja edevust liiga!!! |
to To: jaa.+jyrrarrak,,
13.10.2005 09:46 |
|
Kas ka mitte Märtin ei alustanud samara roolist? Usun siiski, et fordi on lihtsam vastupidavaks saada, ei pea ju selle mootorit viimse piirini forsseerida et teistega konkurentsis püsida. Jupid iseeneses juba vastupidavamad ja inseneride poolt korralikult tugevusarvutused tehtud.Ma ei kahtlegi siin vene inseneride oskustes, ehk pole nendel piisavalt vahendeid lihtsalt. |
Jyrrarrak,
13.10.2005 10:43 |
|
Point selles, et Samaari hiilgeajad hakkavad vaikselt otsakorrale saama ning kui meestel võimalus on, siis miks mitte sõita fordiga, mis on ennast ralliradadel juba palju palju aastaid tõestanud. Ning ehita seda Samarat niipalju kui tahad jääb ta selleks ikka. Nagu ka tekstis mainitud lagunesid mootorid ning tõesti et teistega konkurentsis püsida tuleb mootorist võtta kõik mis võtta annab, muidu ei ole sellel kruisimisel lihtsalt mõtet. Kui juba niipalju raha kulutatud on, siis tahaks mehed äkki ka tulemusi näha. aga noh see on minu arvamus ning pole mõtet sellepeale mingit jama kirjutada, sest ega see kedagi niikuinii ei huvita. Head päeva jätku. |
vaade,
13.10.2005 11:29 |
|
ma arvan et see on loll jut, et õpi enne Samaari kordategemine ära, siis mine paremaga sõitma. Kui ikka võimalusi on võib samaari etapi vabalt vahele jätta. |
teine fordimees,
13.10.2005 12:47 |
|
Ma usun ka, et Ford ehitamiseks parem kui Samaar. Edu rallirajal! |
G,
13.10.2005 16:51 |
|
Ma arvan ,et saab ka samaariga! Mitu aastat see Müürsepp juba meister on olnud? kaks?...ja pole ta seda samaari raketiks ehitanud midagi. Loomulikult on Ford tohutu edasiminek ja kindlasti leiab "võidusõidu pulkasid" paremini. Edu Focuse aretamisel, huvitav tehnika ikkagi! |
jah,
13.10.2005 23:26 |
|
Kas mitte Aava samaariga hulga võimsamaid kitcar ei lypsnud |
to jah,
14.10.2005 12:15 |
|
olgem ausad, eks siin tulevad ikka sõiduoskused ka mängu. Ei ole nii, et sõidad mingi imemasinaga ja kohe oled esimene. |
|