iPilot,
03.08.2005 09:07 |
|
Ats Öhlinsi lehel on kirjas, et "WRC Customer car". Pealegi 2004 nimekirjas. Tehaseautod kasutavad Peugeot amorte, kuid kuuldavasti saab Märtin kasutada Öhlinseid. |
marx,
03.08.2005 07:35 |
|
müüdud |
Strike,
03.08.2005 00:46 |
|
Ega kellegil rohkem pole rallipasse müüa väheke odavama hinnaga, kui seda piletipunkt müüb? |
???,
02.08.2005 23:15 |
|
millist vedrustust siis sidrun kasutab???? Ema firma ju pesukotiga üks?? Aga sidruni pidamine poole parem!! |
ats,
02.08.2005 18:09 |
|
Öhlins muuseas annab oma koduleheküljel teada, et Peugeoti WRC team kasutab tema vedrustust. Kas siis tegelikult pole nii? |
ats,
02.08.2005 18:02 |
|
egas miskit, mingem Jyväskylässe ÖHLINSile promot tegema:) |
sdfsfd,
02.08.2005 17:54 |
|
mis siin keerulist - peugeot tahab OMA vedrustusega võita... tahab OMA vedrustust arendada ja testida mitte Öhlinsi oma... kogu lugu. Infot Soomes kasutatava vedrustuse kohta ei ole, kuid tõenäoliselt on Peugeoti oma vedrustus. |
rallitsikk,
02.08.2005 17:10 |
|
Poliitika on see, et autole on sobivam teise firma vedrustus, seni on kasutatud Peugeot' enda oma. Karta on, et kui isegi otsustatakse teise tootja kola kasutada, siis suure kella külge seda panema ei hakata. Hästi, kui Markko annab selle kohta mõnes intervjuus vihje või siis tuleb see usinal rallijälgijal endal ära arvata katseaegade järgi. |
paarn,
02.08.2005 15:05 |
|
Artiklis oli et: Kuigi eestlane on mitmetes intervjuudes mõista andnud, et Otepää ümbruses toimunud E.O.S. Peugeot rallil leiti autole sobiv seadistus, ei ole veel teada, kas seda saab Soome rallil kasutada. Põhjuseks Peugeot meeskonnapoliitika. Kas keegi oskab ära seleada selle poliitika sisu, mulle jääb see senini arusaamatuks, et kuidas ei saa, see on ju spetsiaalmasin, see pole ju mingi masstootmine, et muudatused aega võtavad? Või? Kas keegi on kuulnud, kas Markkol on nüüdseks seda EOS-l kasutatud vedrustust Soomes kasutada?
|
MARX,
01.08.2005 16:54 |
|
Soome rallipass 400.- EEK. Andke tuld - 5223777. |
|