Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Kuulutused

Vaata kuulutusi
Kuulutus
 
M. Ford Sierra 4x4
Hind: 2500 EUR
Kirjeldus: Teen siis kuulutusele veel muudatust. Kuna algul tekkis paljudel küsimus kuidas arvele saab võtta? Siis tänaseks on autol dokumendid 4x4 ehk siis RX4 kah kaasa anda.
Niisiis jäi ühe projekti tegemisel üle 4WD Sierra alusvanker koos käigukastiga (mis osutus mittevajalikuks V6 mootorile), millest tekkis mõte ehitada iS kerele ja vabalthingava 2,0 110KW DOCH mootoriga üks ilus auto.
Peale poole aastast otsingut leidsin ka toorik kere (1,6L mootoriga).
Kerele tuli vahetada küljekarbid ja uksed.
Mootori tarbeks tuli osta üks Escort RS2000
Niisiis oli kõik vajalik nodi koos ja võis alata ehitus.
Kohe alguses lubasin endale, et ei kasuta ühtegi vana osa vaid kõik mis saadav tuleb originaal ja tuliuus, nii sai ka selle projekti käigus tehtud.

Kerelt sai eemaldatud kõik mis vaja ja esimene kiht ka värvi peale pandud. Kogu sisustus sai keemilises puhastatud ja plastiku katsin karboniga (mida ma ei oleks pidanud vist tegema) aga see on eemaldatav.
Kerele sai lisatud Cosworthi tagatiib. Samuti sai soetatud ja külge krutitud XR4 küljelaiendid.

Alusvankris siis niipalju, et kõik pooassi otsad said paigaldatud uued, uued rattalaagrid, puksid loomulikult uued. No ja loomulikult kõik liigendid ja rooliotsad uued. Samuti sai soetatud originaal Sierra RS veljed, mis said kah uue valge värvi peale. Uued tikkpoldid ja alumiiniumist mutrid.

Roolilati lasin täielikult taastada, kus vahetati kõik mis võimalik.

Niisiis kere ettevalmistatud keerasin sillad alla ja hakkasin tegelema mootoriga. Ah jaa algul lasin oma rumalast peast renoveerida ka selle algse V6 mootorile mõeldud käigukasti, mida vaja ei läinud ja nüüd seisab ning tuleb autoga kaasa.
Hiljem pika otsimise käigus sai ostetud siis lõpuks ka uus ja õige Cosworthi käigukast, mille lasin siis samuti ära hooldada (vahetati kett, simmerlingid)

Mootori katkusin siis täiesti pulkadeks (eelnevalt mõõtsin rõhud, mis olid väga OK). Vahetasin siis saaled, rõngad,simmerlingid,kõik poldid koos plokikaane poltidega, ketipinguti ja tallad. Mootori ehituse käigus õnnestus soetada üks seisma jäänud kange plokikaan. Ja nii sai alustatud mootori kokkupanekut, mille käigus sai mootor loomulikult kõik uued tihendid ja andurid külge.

Nüüd mootor koos ja aiste vahele, kus selgus et ükski mootori originaalkäpp ei sobi selle kerega kokku ja nii sai kere endale võidusõidu kinnitused ehk siis esimesed detailid mis ei ole originaalid (kaasa annan hunniku mootori käppasid ja –patju)

Järgmisena selgus, et ka RS2000-de ploki andurid ja termostaadi pesa ei mahu ära (nüüd ju mootor teistpidi vahel), selletarbeks müüdi inglismaalt üks Coswortile mõeldud tükk ja nii sai mootor endale ka termostaadi ja vee väljavõtu otsa bloki külge.

Samuti tuli ümber ehitada sisselase ja geneka süsteem, et kõik ilusti ära mahuks.

Ja siinkohal sai mul isu otsa või pigem oleks aus öelda et tuli teine projekt, mille nimi on uue kodu ehitus ja nüüd pole ma juba peaaegu aasta autole kätt külge pannud.
Arvan et ei ole ka järgmised kolm kuni viis aastat aega sellega tegeleda ja nii sai otsustatud et las jätkab keegi teine kellel rohkem huvi ja viitsimist. Kindlasti jagan oma teadmisi ja kontakte, et see projekt lõpuni viia.
Tean et kui kodu valmis siis seisab garaaazis üks mu unistuste projekte Ford Capri MK1.

Siinkohal siis müün projekti maha hinnaga mis ei küündi isegi mitte poole võrra sisse paigaldatud rahast. Olen sinna üle 8000.- EUR-i sisse matnud aga annaksin projekti ära koos kõige sellejuurde kuuluva pudru-mudruga ära 2500.-EUR-i eest. Lootes et satub sellise inimese kätte kes selle valmis ehitab ja siis mulle ühe toreda sõidu sellega teeb.
Asukoht: KURTNA
Kontaktisik: Aivo
Telefon: 5540500
E-Mail: aivo@kassetikeskus.ee
 
 
 
Artikli juurde
14.07.2019
Taas rallil võistelnud Märtin: seda autot oli lahe proovida
Artikli juurde
14.07.2019
Avapäeva lõpetasid liidrikohal Tänak ja Järveoja
Artikli juurde
13.07.2019
Elfyn Evans ja Scott Martin kvalifikatsioonikatse kiireimad
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
17.07.2019
Rally Estonia 2019 (0)
15.07.2019
Rally Estonia 12-14.07 (0)
15.07.2019
Rally Estonia 2019 3. päev by Kaido (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.07.2019 10:28
Rally Estonia 2019 (2)
17.07.2019 16:37
Shell Helix Rally Estonia 2019 (9)
17.07.2019 02:46
SHELL HELIX RALLY ESTONIA TRUCKS! GAZ (0)
15.07.2019 18:38
Video (0)
12.07.2019 16:39
Rallijututuba Discord'is (13)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia