Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Kivi Fordis
Autor: kalletamm 10.09.2003 15:21
wrc.area.ee teeb tõlke uudisest http://www.rallysportnews.com.au/cms/A_100104/article.html
Mida siinne rahvas sellisest väitest arvab?

Markko Märtin kõrvaldati Austraalia rallilt enne viimast võistluspäeva, kui ta oli neljandal kohal. Tema eemalejätmise põhjuseks oli auto tagaosas olev kinnitamata kivi, mille kohtunikud lugesid kinnitamata ballastiks.

Märtini auto kaal oli 1253 kg, mis on piisavalt palju suurem lubatud limiidist (1230 kg). Kivi kaalus 5-6 kg. See näitab, et meeskonnal polnud põhjust muret tunda auto kaalu pärast.

Fordi meeskonna sõnul pandi kivi autosse hoidmaks kinni tagavararatast, mille kinnitussüsteem oli purunenud. Meeskonna teatel juhtus see katsetel 5 - 18 (viimased metsakatsed). Meeskond ei kavandanud kuritahtlikku reegliterikkumist.

Kui meeskonda kutsuti kohtunike juurde, siis ei osanud tiimijuht Malcolm Wilson ega ka nõunik Phil Short arvata, et asi on piisavalt oluline nende kohaletulekuks hilisõhtul. Meeskonda esindasid hooldusmeeskonna koordinaator John Millington ja kaardilugeja Michael Park.

Pühapäeva hommikul kell 00.25, kui diskvalifitseerimine välja kuulutati, ei protestinud Ford otsust, kuna firma poliitikareeglites on kirjas, et ametnike otsused aktsepteeritakse alati vaidlusteta.

Ühe teise, konkureeriva tiimi liikmetelt, tulid teistsugused seletused. Üks nende sõitjatest olevat sõitnud Markko Märtini läheduses teenindusala poole, kui Märtin oli järsku kiirendanud ja kadunud tee kõrval olevasse metsa viisil, mis oli tundunud võistleva tiimi sõitjale kahtlasena.

Korraldajate meelest juhtus intsident veidi aega peale seda, kui meeskond märkas, et teine Focus 2003 kaalus vaid 1239 kg, mis on lähedal alampiirile. On oletatud, et tiimil võisid olla kahtlused Märtini auto vastavuses kaalunõuetele.

Vaatlejad esitasid ametliku raporti, mis kirjeldas Fordi tiimi katset eemaldada kivi autost salaja. Nende sõnul jättis see teadliku ja tahtliku reegliterikkumise mulje.

Kivilugu võib pidada Fordi jätkuvaks ebaõnneks maal, kus Fordi kaubamärk on väga hinnatud, kuid kus nad ei ole kunagi ühtki rallit võitnud.

Lisaks muule on liikumas kuulujutud, nagu oleks eelmainitud autojuht, kes kõike pealt nägi, Tommi Mäkinen. Mäkinen kõrvaldati möödunud aastal samalt rallilt alakaalulise autoga sõitmise eest.

Arvan
Autor: villu 10.09.2003 15:29
Ega tipptaseme spordis ei tea kunagi millal mingeid "musti" otsuseid vastu võetakse, kuid ma ise loodan, et see on ainult alatu laim. Tekstis ei ole mitte ühtegi fakti, on ainult öeldud, et keegi kuskil nägi. Esmapilgul tundub küll väääga kollane uudis olevat :)

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia