Nüüd, kus esimesed kaks tänast katset on sõidetud ja väike vaheaeg käsil, võite julgelt siia samasse lisada omapoolseid kommentaare ja küsimusi. Istun Toomasega kahekesi arvuti taga ja ta on valmis kõigile kysadele vastama
Ilusad pildid autost number 77 Ouninpohja katselt aastast 97.
Üldine küsimus
Autor: kalletamm
08.08.2003 10:35
Tere! Kuidas rallisõitjana on vaadata ja kommenteerida rallit, kus ise oled võistlenud? Kas teeb kadedaks, et näed nemad saavad kihutada või sellist tunnet ei teki?
pilt
Autor: kape
08.08.2003 11:45
trüki viga. tegelikult on pildid tehtud "99 aastal
head kommentaarid!
Autor: urueesel
08.08.2003 14:02
Oskate te öelda ka, palju seal publikut service-ala ümber taidlemas on korraga? Ehe näide inimeste mitte-ära-mahtumisest on viimaselt EOS rlalilt, kus ainuüksi Märtini auto ümber tungles tohutu rahvamass... Soomes vast mitmeid kordi hullem?
tv
Autor: All
08.08.2003 14:35
eestlased võiks ka teleülekande peale mõelda. EOS-il näiteks oleks linnakatselt väga hästi ülekannet teha saanud, kõik oli üsna pikalt jälgitav ainuüksi amatöörkaameraga... to Nurmsalu Milline neist seekordsetest Soome ralli katsetest sõitjalt kõige enam pingutust nõuab ning miskene autot lõhub?
Bosse õnn siis?
Autor: rally
08.08.2003 14:37
Ta ütles pressikal, et vihmasadu teda nigu ei kõiguta, ainult publikule võib vihm närvidele käia...
Jüri Kulli, ma kuulsin küll, kuidas sa Tomiga tel teel rääkisid. Ära raiska raha ja logi end sisse - kõik tahavad kindlasti teada, mida sina Ouninpohjast arvad. tule aga turgu
Toomasele:
Autor: RS Racing
08.08.2003 14:55
Mismoodi seda tehakse, ma loll nagu lauajalg: kui rada kirjutatakse, ei tohi ju kiirust ületada ning kirjutatakse ju teise autoga, kui sõidetakse. Minu arust Markko vist isegi mingit Volvot kasutab. Aga kuidas on võimalik teise autoga aeglaselt sõites kirjutada õige auto jaoks täpseks selline kiire ralli, nagu seda on Soome? Kuidas Teie seda tegite?
nüüd siis tuleb pikem vaheaeg enne kahe hommikuse katse kordust. pärast seda, kui kogu see karavan on kahest esimesest katsest üle käinud, on tegemist justkui hoopis uute katsetega
Kyssa
Autor: All
08.08.2003 14:59
Kui rööpasse seal teed lähvad? Olen kuulnud, et vihmaga pidi kohati kruusa paremini tee peal hoidma ideepoolest. Vähemalt Burns kunagi nurises, et ta ei taha esimesena sõita, kui niiske ei ole, on igavene jama.
Toomasele
Autor: RS Racing
08.08.2003 15:25
Selline küsimus oleks ka, et mida see endast kujutab, Aava väitis R2-le antud intervijuus, et legend ei klapi ja kõik aeglased kurvid on liiga kiired ja vastupidi. Kirjutamise viga???
Ja kui oleks hetkel võimalik, siis millise tehasetiimi autoga ise osaleksid või mis tulevikus plaanis on?
Vastus Toomas Nurmsalule
Autor: kape
08.08.2003 16:13
Olin ise kohal ja fotokas oli juhtumisi kaasas. On olemas negatiivid, võin saata postiga valmis pildid või neti kaudu.
Aga ehk käis Burns hommikul kuskil teeveerest lisa haukamas? Eestiski on ju teistkordsel läbimisel paremaid aegu saadud kui esimesel korral. Ehk rada paremini ja värskemalt meeles?
irw @15 meetrit :)
Autor: rally
08.08.2003 17:15
:)
Küsimus
Autor: villu
08.08.2003 17:31
Grönholm kommenteeris ralliraadios, et ta vastu kivi sõitis ja nüüd autos vibra sees. Kuid nagu näha näitab ta ikka tippaegu. Kas see võib olla tema poolt psüholoogiline trikk või ei mõjuta vibratsioon katse aegu (ainult hambad plagisevad rohkem)?
to Tom
Autor: urueesel
08.08.2003 18:14
Su kommentaare on väga lahe lugeda. Ma pean tunnistama, et tänu rally.ee 'le pole veel kordagi täna olnud vajadust wrc.com 'i lahti teha. Ajad on, selgitused on... Edu sulle, et ka ralli lõpuni vastu pead! Arukat argumenteeritud kommentaari on ikka lausa lust lugeda! Sa ise kusagil peale Soome ka sõitnud oled? Mõtlen just võrdlusmomendi osas. Kui palju näiteks erineb Soome maastik rootslastele ja norrakatele?
Suurem oht paistab vist möödas olema?
Autor: All
09.08.2003 14:06
Grönholm muidugi hull mees ja võib palju aega tagasi võita, aga kui Märtini kone nüüd kuidagi vastu peab ja ää ei koole enne finišit, siis ei tohiks Bosse seda aega suuta tagasi sõita vist, ega?
hooldus
Autor: rallisober
09.08.2003 15:55
Väga üldine küsimus: kui palju tohib hoolduses autol juppe välja vahetada? saan aru, et uut autot võtta ei tohi, kuid mis on need pulgad, mis peavad vanast autost järele jääma?