Aeg lendab armutu kiirusega ja oleks õige aeg arutada vähe teemadel, mida järgmise aasta superkrossi karikavõistluste üldjuhendis parandada. Oodatud on sisuliselt täiesti uued ettepanekud kui ka sõnastuste parandused (et vältida võistlustel erinevate tõlgenduste osas vaidlusi). Kõik ettepanekud vaadatakse korraldajate poolt läbi ja kui see on teostatav ja suurem osadele vastuvõetav, siis saab ka tuleva hooaja üldjuhend selles osas täiendatud.
auto hind
Autor: sab
27.12.2006 19:18
veel jäi silma auto hind..mida on küll tõstetud 5000 võrra (20 000-lt 25 000-le) kuid pole enam punkti et ISTE, ROOL ja RIHMADjäävad vanale omanikule
kui ISTME, ROOLI ja RIHMADE umbkaudne hind on 10 000 siis auto hind läks hoopis 5000 võrra odavamaks
Enamus SK autode istmed, rihmad, roolid ei maksa kokku 10 000 krooni, sest tegemist on üldiselt aegunud kraamiga. Pigem on hinnasuurusjärgud umbes järgmised: rool 500 - 1500 kr; iste 1500 - 3000 kr; rihmad 1000 - 2000 kr; kokku 3000 - 6500 kr.
to mike
Autor: sab
28.12.2006 15:46
no see selleks...kuid idee jääb ikkagi samaks..autode hind ei läinud kõrgemaks..pigem paar kolm tuhat odavamaks
enamus küll, aga kui mina näiteks tahan sõita kvaliteetse turvavarustusega siis tähendab see et auto hinnaks jääb umbes 10000-15000 ja selle raha eest mingit kasvoi enam-vähem konkurentsis autot ei ehita.turvavarustus peaks olema ikkagi iga sõitja isiklik ja mitte müügiks olev st.nagu siiani et võetakse müügi korral välja.
rool, iste, rihmad
Autor: villu
28.12.2006 22:56
Rooli, istme ja rihmade endale jätmise lause on juhendist välja jäänud. See saab siiski sinna sisse lisatud. Seega 25000krooni on auto hind ja rool, iste, istmed jaavad vana omanikuga.
to villu
Autor: ott125
29.12.2006 09:56
Ootaks siiski korraldajate ühest selgitavat kommentari juhendist kerkinud probleemidele, eriti just seoses Lada/Mosse klassiga. Arvan, et korraldajate seisukohast oleks mõtekam anda siin üheselt mõistetav kirjalik selgitus lahtistele/mitmeti mõistetavatele küsimustele, mitte hakata hooaja kestel vaidlema samade küsimuste üle.
kanepi jäärada
Autor: iff
29.12.2006 13:33
keegi oskab öelda, kus see kanepi jäärada võiks asuda, kus esimest etappi plaanitakse? kui miskil järvel siis vägagi kahtlane, et piisavalt tugev jää tekib sinna. või lähme ikkagi taali? :P
Raske uskuda, et praeguste ilmadega kedagi Sauga ringile rada lõhkuma lastakse. Variant oleks muidugi naelte keelamine, aga sellegi poolest küntakse raja ümbruse pehme pinnas vägagi üles.
Autor: iff
03.01.2007 18:18
eee... nalja teete? mis reeglite järgi ja mis rehvidega see toimuks? millal see kavatsetakse ära otsustada? aeg tiksub ja kaugelt nurga meestel ikka viimane aeg teada saada, et asju sättida...
Sauga
Autor: mareck
03.01.2007 22:02
pidavat sõidetama Master lamelliga. Naela ei kasutata, rada ei lõhu. Homme peaks tulema infot esimese etapi saatuse kohta.
!!!
Autor: ro
03.01.2007 22:57
täpselt üks komplekt rehve oligi veel ostmata "masteri lamellid"
sellest on iseenesest kahju et kanepi ära jääb, radade mitmekesisus oleks igati teretulnud. Pärnusse minek on tartust ikkagi ettevõtmine, aga kui kanepi ja põltsamaaga hammas verele on aetud, siis juba hoog sees...
Okivonsuur seda toru jura mis vahetada tuleb nuud on uued toru moodud ju
paar küsimust
Autor: Okivonsuur
07.01.2007 11:32
Võiks ju mingi ametlikugi teate ülesse panna,mitte nii,et kõik peavad helistama,või keegi helistajatest paneb teate üles et etapp üle viidud kuhugi muule ajale.Pakun et kaks järgmist etappigi väga kindlad ei ole, kuna pikem prognoos seda külma ja lund luba.
Et siit siis küsimus korraldajatele et mis saab siis Tallinna ja Viljanii etappidest kui külmaks ei lähe?
Ning teine küsimus siit,et kas nüüd siis ongi plaanis korraldada neli etappi ringrajal.
totule
Autor: Okivonsuur
07.01.2007 11:35
totu näita meile ka kust sa need uued toru mõõdud välja lugesid. Teh.tingimustes juba pikemat aega ühed ja samad tingimused.Väike väljavõte ka teh tingimustest sinu jaoks.
2.10. Ohutuspuur.
Ohutuspuuri miinimum struktuur vastavalt FIA Lisa J, Art. 253 p.8, ohutuspuuri peakaare materjali minimaalsed mõõdud 45x 2,5 mm.Lubatud on ka polditavad ohutusstruktuuri osad, välja arvatud peakaar ja külgkaared. Omavalmistatud puuridel peab olema 4 mm kontrollava põhikaare vertikaalosas. Puuri toetuspunktide otstes olevate toetusplaatide min. külje pikkus peab olema 2 toru läbimõõtu. Puuri osadel mis asetsevad sõiduasendis juhi kehaosadest lähemal kui 40cm, on kohustuslik kasutada pehmendusi. Lubatud Ø 38-mm tõmmatud toruga ohutuspuur koos täiendavate turvastruktuuridega, kui auto on saanud tehnilise kaardi või EAL Tehnikakomitee poolse heakskiidu enne 01.07.2003