Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
K: golf 1 kohta
Autor: uudistaja 21.08.2006 10:12
Ei ole nüüd ise kindel, aga kas on olemas tehase poolt golf 1 millel mootoriks 1.8. Tean seda, et on olemas 1.6 GTi 81 kW. Võib-olla on see 1.6 vanema mk1 oma (lühikesed tagatuled) ja uuem on juba 1.8 GTi. Keegi targem võiks asja selgeks teha. Ja siis küsiks seda ka, et kas sellele 1.8-le 16 V kaas läheb peale? Tänud!

Ise küsin - ise vastan
Autor: uudistaja 27.08.2006 02:56
Küsisin Saksa Autost järgi. Golf 1 siis 1.6 81 kW ja 1.8 82kW. Päris kiired võivad stockis juba olla ja ressurssi peaks ka piisavalt olema.

Nüüd siis jääb küsimus kas 16 V plokikaas sobib golf mk1 1.8 mootorile?

jou
Autor: colt21 28.08.2006 20:50
g1 1,8 82kw on täitsa olemas ja ise sõidan sellega rahvasprinti.
16v peaks peale minema.

veel midagi
Autor: uudistaja 29.08.2006 01:17
Suurimad tänud. Kas 16 V kaas on täis elektroonilise pritsega või mehhaaniline?

tre
Autor: colt21 29.08.2006 20:38
16v ikka meh. pritse

i
Autor: colt21 29.08.2006 20:40
aga miks tahad panna 16v.

ohoh
Autor: uudistaja 30.08.2006 00:56
No nüüd õiged mehed platsis. Et siis 16 V mõtetu. Igatahes meh. pritse lendab minema. Peale läheb reg. elektrooniline, raudselt kohe. Sellepärast kiikasin 16V poole, et ainult plokikaane vahetusega saab juba 20 kW juurde. Lihtsam, enam olla ju ei saa.

i
Autor: colt21 30.08.2006 12:46
Denes räägib õiget juttu.
20kw võid küll juurde saada, kuid se mingi 6000 rpm juures ja 200 pöörde ulatuses.
Nii et suht mõtetu.
Selle raha eest areta parem 8v ja madalal pöördel väänet. lihtsam sõita ja kestab kauem.
8v kaan lasta portida ja voolavust parandada, korralik nuk peale ja asi käib.

Selge siis
Autor: uudistaja 30.08.2006 13:16
Kus teostatakse selliseid asju? Mul hakkas see 8v täitsa huvi pakkuma.

jep
Autor: uudistaja 30.08.2006 16:14
Vanemal GTi kaanel pidid suuremad klapid olema, see mis ilma hüdrotõukuriteta. Kas peaks selle ka kuskilt otsima. Ma pole veel uurinud aga võib-olla ka meie enda omal on vanem kaas peal.

i
Autor: colt21 30.08.2006 20:30
Ära veel kaant ostma hakka. Ise tean nii palju, et kõigeparem kaan on sileda põhjaga ilma põlemis kambrita( pidi olema mingi "vanakooli" kaan audilt pärit vist). Seda kasutatakse ka estonia vormelil. Sellel kaanel on palju ressurssi mis tehase poolt kasutamata. Hüdrotõukurid tuleb kindlasti ära unutada, tavalisedki ei kõlba kuskile (tõukurid tuleb ümber ehitada alt regullitavaks). Minu kaane ehitas hr Pööbel, kes on kindlasti tuntud nimi autospordis. Kui huvi võtame ühendust.

ikkagi see 16 V
Autor: uudistaja 31.08.2006 01:29
A kui see 16V ära lasta teha spetsialistidel. See ju kindlasti parem kui 8V. Nukkvõllide ja pritsega saab ju ka pöördemomendi vajalikus vahemikus paika ajada. Muidugi on selle kaane tegemine kallim. Aga kes on öelnud, et autosport odav on :). Eks ma uurin järgi need head ja vead.

Toite kohta ka korra siis.
Autor: uudistaja 04.09.2006 09:27
Kumb siis parem ikagi on, kas karpad või pritse. Minu andmete järgi peaks pritse parem olema ikka. Mis teie kuulnud olete???

i
Autor: colt21 04.09.2006 14:58
ise arvn,et 48-ne weber kõige parem

j
Autor: uudistaja 04.09.2006 15:07
Aga mis teeb karpa pritsest paremaks. Jätame rahad kõrvale.

karpa
Autor: kalvi 04.09.2006 20:05
Lihtsus. Täpseks häälestuseks vaja karpad võrdselt käima panna, aga sellist varianti, et masin üldse ei liigu tekib harva. 45 weber on päris piisav. 48 võid siis mõelda, kui mootor, siise ja väljalase on väga täpse häälestusega, aga need karpad lähevad ise ka peaaegu pritse hinna maksma.

pritse
Autor: uudistaja 05.09.2006 02:18
Aga tuleb ikkagi nii välja, et pritse parem, kui me ka selle lihtsuse kõrvale jätame :). Pean nüüd seda plokikaane voolavust uurima. Keep up the good work mates

Väike uuring
Autor: uudistaja 06.09.2006 16:47
Küsisin ühest kohast veits inffi. Tänaseks enam ei meenu ainult kust.

16V on küll tublim, aga tema ehitamine läheb kindlasti kallimaks. 16V kohta ei tea,palju on reaalset võimsust saadud, aga 8V-st on võimalik saada a'la 200HP ja 215 Nm väänet.Pole paha ju! Muidugi on ka siin selle saavutamine suht kallis.

...
Autor: uudistaja 06.09.2006 16:51
Firmaks oli windorf.

| 1-20 | 21-40 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia