ei soovita opelit, oli paar aastat opel kadett 2,0 gsi, ühtegi rallitamist, ka mitte sprinte ei lõpetanud, koguaeg lagunes, ainult remondi, küll elektroonika, küll poolteljed, muu tehniline, mootoril lendas tihti külje pealt keps lambist välja, nüüd ostsime bmw e30 ja rem minimaalne, kõik rahvarallid lõpetanud jne, sõidan veel paar aastat, siis vahetan uuema 300 vastu. Jõudu
Noh samaral on kah jällegi palju puudu jääke, küll on kast nõrk ja ega need poolteljedki eriti kiita pole. Soovitaksin siiski G2 GTI, mootor juba paras jagu võimas ja kerge tööga saab veel võimsamakski, ning vastu pidavam peaks kah olema kui samara või astra! Pealegi G2 on eestis päris palju, ning varuosadega ei tohiks kah puudust tulla!
-
Autor: tom84
07.01.2006 01:31
Vahet pole mis auto ostad ehitama pead teda ikka ja kulutusi tuleb kuhjaga kui tahad RR sõita ja jäärada. Alates diffrist lõpetades rehvidega. Ise sõidan opeliga ja siiani väga rahul. Kelle auto laguneb see ikka mehhaniku viga.
no opel kadett GSI 2.0 16v on kogemusi auto väga timm aind käigukasti korpus ei taha pidada kinnitus murdub küljest ära seda peab täiendama aga mootor opelil väga hea aind eestist ostes peab kõikide 16v mootoritega veits ettevaatlik olema, sest harva ostetakse sellise mootoriga auto aind poes piima järel käimiseks ja tihti ei viitsita mootori tervisele kah tähelepanu pöörata :S. Aga jah kulutusi peab ikka veits tegema:)
Ega vist Astra ja Kadett suht sarnased....tehnika poole pealt. Ja auto millest jutt käib pole Eestis sõitnud, kuigi väljaspool Eestit sõidetakse ju selliste autodega samuti vähe teistmoodi :) Osakb siis keegi öelda, mis kindlasti kohe aluguses peab ümber tegema, peale käigukasti kinnituse ? Mõtlesin alustuseks kindlasti välja vahetad pidurisüsteemi, amordid, puksid....
ei ole nii nõrk midagi, kui normaalselt hooldatud. Minu autol ei ole isegi hüpetel käigukasti kõrv ära murdunud ja näiteks Alo Hintseri autol püsivad ka kõik detailid küljes vaatamata originaal mootoripatjadele. Opeli plussiks on juba standardis suhteliselt head käigukasti ülekandearvud ja romulas väga odavad jupid. Jäärajal, kui piiki ei sõida ei oma ka mootori võimsus väga suurt rolli, 85 kW 2,0l on pöördemoment parem kui Golfil, 110 kw on nõrk plokikaan(tuleks peale ostmist kohe üle käia ja uus tihend paigaldada), siis peaks kestma.
no Alol ei ole 16v minumeelest ja kui on 16v-lst coscast kaan siis ei ole nõrk. aga jah kui need asjad ära vahetad siis peaks ikka hea olema 16v pekas veel nukarattad kah vahetama.
Muide Opeli kohta veel seda, et ise sõitsin 2005 hooaja RR ja sprinte Opel Kadett GSI-ga ja nüüd juba E2. Alguses oli probleeme pooltelgedega ja veel mõned vead, aga kui mootor korralikult kere külge kinni panna ja uued poolteljed osta siis pole probleemi. Mootoril on alustamiseks piisavalt jõudu ( ja ei lenda sealt midagi lambist välja ) nii-et anna OPELI-ga kuuma.
Suur tänu kõigile, kes võtsid vaevaks teadmisi jagada !!! Nüüd pole muud kui auto hinnas veel vähe tingida ja loodan, et ehk on juba mõne aja pärast RR radadel näha :) Sooviks veel nii palju, et kus kohast saaks teada, kas plokikaan on coscast või ei... silmaga vaadataes ei suutnud seda kohe näha. Äkki oskab keegi öelda kus kohast seda tähist täpselt peaks otsima.