Siin foorumis käib tuline arutelu rehvide üle, üldjoontes, et asi oleks aus ja võrdne. Üks ettepanek võrdsuse teemal 2wda ja 2wdb klassides oleks, et talvistel võistlustel rahvasprindis/rallis peaks esi- ja tagaveolised autod olema eraldi klassides. Seda siis, kui juhendis lubatud talverehvid, muidu aga (nagu praegu) mootori kubatuuri järgi. Punktide seisukohalt ei ole ka probleeme. Näiteks kui 2wdb klassis esi- ja tagaveo sõitja panna eraldi klassidesse ja juhul kui mõlemad võidavad, siis saavadki 2wdb klassi arvestuses mõlemad 20 punkti. Talviseid võistlusi (EAL arvestuse) on 2-3, siis praeguse klassi arvestuses saavad esiveolised sõitjad (esi kolmik) paarikümne punktilise edumaa kevadeks. Elu on näidanud, et tagaveolisega esi kümnesse ei saa. Kui esi- ja tagaveo autod lahku lüüa, siis kaob ka kahe erineva autoga sõitmise vajadus, jällegi kõigile kasulik. Ei saa aru, miks seda pole tehtud või miks seda ei saaks teha, kuna antud muudatus teeks võrsemaks, oleks rohkem võistlejaid, odavam ja punkti seisukohalt põnevam.
Pooldan
Autor: pran
13.12.2013 19:24
Väga hea ettepanek. Kui tahad 2wd-s üldarvestuses eesotsas sõita, siis senini oli vist ainuke valik ikkagi Type-R. Sellise muudatusega läheks konkurents tihedamaks ja ka BMW-del tekiks võimalus. Huvitav millised masinad aetaks välja 2WD-v tagaveolisete klassis?