Teeks siis ise seekord algust.Kross oli huvitav. (vastupidiselt sõidetav ring, "pehme rada")jne. Vot minu jaoks jäid mõned kohtunike otsused arusaamatuks. Navigaator Auu !!! kas olid kohal ja kuis hindaksid korraldust ja kohtunike tööd? Gaz 51/52 finaali esikolmik minu silma ja kaamera läbi oli: O.Saarniit,M.Tiinas ja V.Samm. Ometi pjedestaalile kutsuti: Saarniit,Tiinas ja Kevvai.Võistluste kommenteerija Aivar ka eksis algul(vastu päikest vaadates) aga selleks peaks ikka rajakohtunikud olema kes kõike õigesti näevad.Või määrati Sammule mingi ajaline karistus millest publikut ei tevitatud? No ma ei tea aga minu versioon videos on selline: http://www.youtube.com/watch?v=VwVxyCH-mio Teine teema või ämber siis? Väikeste veobagide autasustamisel klassis 51oli kõik OK.Aga ühisklassi (veobagi super) arvestust ei olnud.Pjedestaalile kutsuti bagi 53 esikolmik.Ja see oli jälle minu silma ja kaameraga vastuolus.Esikoht muidugi V.Lillman,teine M.Vainumets (no ei saanud kuidagi olla sest Vainumets katkestas finaali kolmandal ringil).Kolmas A.Ramanis. Tegelikult 53 klassis peaks olema:V.Lillman,A.Ramanis ja M.Erin. Superbagi süsteemis aga:V.Lillman,M.Leegiste ja L.Leiten. Balti kv-s ilmselt:Ramanis,Vainumets ja Lillman.Kusjuures sõidu kindlalt võitnud Lillman käis seda ebatäpsust autasustamisel mainimas aga minu kõrv kuulis vastuseks et"see peakohtuniku otsus" Vot nii - kui keegi on targem siis ehk seletaks seda olukorda.Minu video sihuke: http://www.youtube.com/watch?v=KA0BqVmp944
Kahjuks ei saanud tööülesannete tõttu kohal olla, aga ehk keegi selgitab sis olukorda ja räägib asjast lähemalt, kuulsin vaid nii palju, et lõpus oli läinud mootorite lahti võtmiseks, kas ja keda lahti võeti ja kas ka leiti midagi?? Keegi võiks valgustada ka mitte osalenuid. Nii palju kui pilte vaadanud olen siis mulle meeldis see ulatuslik muda, tulevad vanad krossid meelde, siis alles pannakse ka masinate vastupidavus proovile, mitte nagu ringrada.
GAZ 51ga oli siis selline lugu, et vastavalt rajakohtuniku ettekandele ja peakohtuniku otsusele Vaiko Samm finaalsõidus diskvalifitseeriti pärast sõidu lõppu, sest möödus Ott Kevvaist kollase lipu alas. Omast arust kommenteerisin seda ka nii, disklahvist rääkisin GAZ 53 sõidu ajal, lisades, et tol hetkel oli asi veel mitteametlik. Mis veobagide absoluutarvestuse autasustamisse puutus, siis tagantjärgi sain teada, et see läks vähe nihu jah. Kuna autosid võeti lahti ja tund aega pärast võistlust polnud veel sugugi selge, kas hakatakse autasustama või mitte, pidin hakkama kodu poole sõitma. Mis põhjusel absoluutarvestust nii autasustati nagu seda tehti, ma ei tea. Tegelikult poleks 53e mehed üldse eraldi autasusid pidanud saama; vastavalt juhendile on meil klassid Veobagi Super ja Veobagi 51. Kui keegi 51e meestest 53dele ära teeb, siis saabki tema karika, mitte ei jäeta nimistust välja. Veobagi super poodiumikohad kuulusid tegelikult Lillmannile, Leegistele ja Leitenile ja kui keegi midagi muud otsustas, siis tegi ta seda omavoliliselt ja valesti.
Tuleb väga vabandada bagisõitjate ees. Kohad läksid tõesti sassi kuna minule kui korraldajale ei öelnud keegi, et eraldi klasse 51/52 ja 53 bagi pole vaid on 51/52 ja arvestus superbagidele kus mõlemad koos. Mõni oleks pidanud saama mitu karikat ja mõni poleks pidanud seda üldse saama. Looda, et tulevikus selliseid asju enam Hinsa rajal ei juhtu. Tuleb ilmselt endal ka rohkem tähelepanu pöörata võistluste käigule mitte ainult korraldusele. Loodan, et punktid ja üldkohad hooaja kohta saavad õiglaselt jaotatud.
Ehk täpsustaksid ja räägiksid lähemalt, kes lahti võeti ja miks ja kas ka midagi leiti? Oleks ka hea ja põnev teada, seda on hea kuulda, et kontrolliti!
.
Autor: OOjaveer
08.10.2012 16:05
Peamiselt taheti lahti võtta GAZ 53-sid kuid siiski tuli lõpuks otsus teine ning masinaid ei kontrollitud. Üsnagi pikk ja keerukas jutt võib olla mõni teine seletab pikemalt.
Kui juba neid möödalaskmisi juba toodi välja siis võib mainida veel: 4.1.8. Kui masinaklassis osaleb 12 või vähem võistlejat, peab võistleja finaalsõitudesse pääsemiseks läbima poolfinaalsõitudes vähemalt 5 ringi.
Siinkohal oleks näide gaz-53 klassist, kus üks võistleja ei jõudnud kumbagi poolfinaali starti. Aru saadav, mees on kaugelt siia tulnud jne, kuid jutukäigus tuli välja et eelmisel hooajal oli mehi, keda seepärast starti ei lasknud. Võiks siis teha muudatusi selle punkti kohaselt, et reeglid oleksid kõigile võrdsed.
kahju kuulda, et JÄLLE mindi kergema vastupanu teed ja kedagi ei kontrollitud! Autod ju ei vasta tehnilistele! Kevin, ehk saadad mulle selle masina nr ja sõitja nime e-mailile guldar@hot.ee
tehniline
Autor: zar
08.10.2012 21:12
Mul ka oleks küsimus, et milleks on tehniline komisjon? Kas selleks et enne võistlusi piduritulesid kontrollida? Muidu oli Hinsa krossi korraldus naga alati- suurepärane.
Kuna peale võistlust oli võistlusautode Gaz 53 kinnises parklas anarhia, siis küsimused hr.Peakohtunikule: 1. Kas vastab tõele, et andsite peale võistlust käsu nelja võistlusauto mootorid lahti võtta, millest oli see tingitud ja kuidas oli plaanitud see ellu viia? 2. Kes olid need võistlejad, kelle autode mootorid käskisite lahti võtta ? 3. Millest tulenes otsus seda ikkagi mitte teha ? 4. Kas Mäesaare tiim tegi ametliku protesti koos selle eest tasumisega mootorid ikkagi lahti võtta ? Millistel autodel ? 5. Kas see protest võeti menetlemisse ? 6. Miks seda protesti ei rahuldatud ? 7. Kas selline asjade käik (peakohtuniku käsk jäeti lihtsalt täitmata), on suuniseks võistlejatele, nende käitumisel järgmistel võistlustel ? 8. Kas selline asjade käik tähendab seda, et järgmisel aastal on Gaz 53 mootori ehitamise seisukohast vaba ? Kui leitakse, et pole võimalik kontrollida võistlusautode vastavust tehnilistele tingimustele, siis pole mõtet selliseid tingimusi kehtestada !
Navigator, mida sa pead selle all silmas, et autod ei vasta tehnilistele ? Zar, kas sinu arvates peaks siis igal krossil tehnilises mootoreid avama ? Ma kardan et nii tuleks kross muuta 2-3 päevaseks ... :(
Ootaks siiski vastust, mis nimelt ei vasta nendel autodel tehnilistele tingimustele ?
Läti ja Eesti keel on Google Translate jaoks ikka liiga kõva pähkel. Chin rassi Eestis Balti eemaldada lollakas B6000 finaalmäng samm. Vaatamata kohutav lugu ja potentsiaalsete konkurentide eesti provokatsioon Andris Raman juhtkond järgiks edetabel, lõppfaasis üha neljanda koha. Kuna õhtul enne võistlust sadas hommikul jooksma Mirka põhjalik muda. Lisaks korraldamise idee selles etapis viib rada vastupidises suunas muutnud olukorra veelgi hullemaks, sest nepārbaudītajās trajektoorid oli suur auk. Esimesel olulise sõita võidukas Raman arch rivaalid Marguse Vainumetss. Samal Raman sai neljanda koha, Andra Baltic Cup levimus langes kaks punkti Vainumetsa boonus tõttu. Selles teises perspektiivis viskas John Kozlovskis, kuid vaid kaheksa - Ainars Ramat järgmistel tingimustel ja raja pind oli nüri tema uus kolmeastmeline kogemus. Teisel perspektiivis teise võidu Vainumetsam, kuid Raman uuesti tohi sõita esikolmikusse tõttu Eesti tagasi veel kaks punkti arvestusse.
Pits tõttu rassi nozlēdzās ja Kozlovski ja Ramat - seadmed ei suutnud taluda kohutavates tingimustes. Omapärane kokkupõrge finaali alustada, kus Raman lollakas liigub paar seina. Vaadatud usub, et Eesti sportlased on väga hästi teadlik lollakas ja kui kaugele üle valli toimetatakse. Kuid Andris näitas võitlusvaimu, tagasi rajale ja sõit jätkus. Baltic Cup pealkiri oli all küsimärk, kuid äkki peatus ja Vainumetsa lollakas! Raman viimistlus neljas ja võida Baltic Cup!
lollakas B6000 ja John Kozlovskis on ikka tase Google Translate poolt:)
Ei hakka hetkel siin otse kellegi peale sõrmega näitama, see kontroll on ikkagi komitee otsustada ja kui peakohtunik või komitee on otsustanud masinat kontrollida, siis ei tohiks sellele sõitja vastu olla ja vastasel korral tühistatakse selle sõitja tulemus. parem variant on siiski palju räägitud mootori plommimine, siis saaks ka spekulatsioonid kontrolli alla! kahju, et peakohtunik nii nõrk oli ja ei suutnud oma sõna maksma panna, aga siin teemas esitatud küsimustele ta võiks vastata.
tech
Autor: zar
09.10.2012 13:42
Kevin, kindlasti ei pea igal võistlusel mootoreid avama. Näiteks saaks klapi tõusu kontrollida eemaldades kahe mutriga klapikambrikaane. Ja selleks ei kulu ja 2 päeva. Piisab kui juhuslikult näiteks mõnel krossil seda esikolmikul tehakse.
Kalle küsimused on ka päris huvitavad, meeleldi loeks nendele vastuseid.