Paljukiidetud korralduse ja ka siis foorumis Priit Veski poolt ülistatud talveralli kohta ei leia mingit infot! Ei ole pilte, ei videosid ja isegi tulemusi ma ei suutnud leida kusagilt - võibolla vabalt viga minus.
Kui on kellelgi materjali antud ürituse kohta siis võib jagada :)
Tõesti ei pidanud seekord vajalikuks rally.ee'd eraldi teavitada. Me upume niigi huviliste üleküllusesse ja niisama pealtvaatajatele oli olemas piisavalt inffi nii AutoLehes . Tulemus: startis reaalselt rajale 112 turist-klassi ja 23 sport-klassi jõuvankrit, katkestas üks sport (Ford Mustang HT 1966) ja kümmekond turisti, enamuse põhjuseks teeoludest tingitud esivedrustuste purunemine. Kogu rahvamass ~440 Talveralliga otseselt seotud inimest, nendest 420 võiduajajad. Järeldus: just for FUN Talveralli jääb, sport regulaarsusrallina tuleb viia eraldi ja seda üldtunnustatud reeglite põhiseks. Huvi on, sõita saab palju, selle sees tahtmisel ka suure hulga tõsisemaid kiiruslikke lisakatse kilomeetreid ja Sander Ilves/Siim Nõmme Ladal panid sportlikus võtmes ülikõva lati ette. Kuna sellest aastast on Historicu vanust oluliselt uuendatud, siis mahub sinna juba ka palju rahvarallis kasutatavat tehnikat. Edasi tuleb mõttetöö, reeglistiku tõlkimine, mingi ühtlase põhimõtte välja töötamine jne.
Ehk mina olen jõudnud Talveralliga täpselt sinna, kuhu ma olen aastaid eesmärgi seadnud ja tööd teinud. Ja ma olen seda alati ka otse välja öelnud: olematu pikkuse ja raskusega mikihiire-rallide matkimine ulmelise rahanumbri eest ei ole jätkusuutlik. Esiteks peab saama mõnuga mõtelda, siis palju sõita ja absoluutse viimase sajandiku tagaajamine HOBIKS ei ole minu meelest väga mõistlik tegevus kehtivate tehniliste taustal. Alati saab teha ka regulaarsusralli sisse neid viimaseid sajandikke taga ajava ohutu lisakatse, kus siis igaüks näeb, kellel on "pikem ja jämedam". Aga ka piisavalt kiire kuid veel ohutu ja mõistliku target time'ga regulaarsuskatsed ei ole mingi töllerdamine. Lisaks heale juhile vajavad need ka väga head kaardilugejat.