Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
veokas 2005
Autor: aivar 07.09.2004 13:23
kirjutan vaikselt veokateemalisi ettepanekuid üles ja hea oleks, kui järgnevad tekstid tuleksid siia foorumisse.
pakun ka ise siis ühe variandi, mille ainuautoriks pole küll mina - see on pigem siit-sealt kuuldud ettepanekute kogusumma.
aga ettepanek siis selline: järgmisel aastal veoautokrossi ühine sari, 8-10 etappi. pooled etapid krossi, pooled rallikrossi radadel (ja ka vastavate reeglite põhjal). punktitabel oleks muidugi ühine - kumb aluseks võtta, kas tänavune krossi või rallikrossi punktisüsteem, on nö delo tehniki.
punktid võiksid kõik kirja minna, nagu Tiit soovitas, või siis teise variandina N- (1+1) ehk siis maha läheks üks halvim krossi ja üks halvim rallikrossi tulemus. Punkte saaksid vaid finaalis startivad mehed. Lisaks veel klausel, et kui FINAALIS on vähem kui viis startijat, antakse vaid pooled punktid (sellist reeglit on rakendatud isegi FIA võistlustel; see kehtib ka näiteks Venemaal). Arvan, et selline reegel lõpetaks nö "viilimise" - kui mees on kohale tulnud, siis ta mingid punktid ikka saab, kui muidugi finaali jõuab.
teh tingimused jäägu nii 51l kui ka 53l samaks, mis praegu krossis, Tiidu märkuse karpade kohta jätaksin targemate meeste arutada (noh, võiks ju rääkida ka teemal, kas 53l on lubatud Tshaika või mitte).
Et mitte liiga teha nn liguritele, siis moodustada VABAKLASS. Lastagu teh tingimused veelgi vabamaks, las mehed aretavad, kel huvi ja tahtmist. seal võiksid koos olla nii 51d, 53d, aga miks mitte ka lääne autod, kui need peaksid sobima (läti bagimees on näiteks oma BMW mootoriga krokodilli ilusti liikuma saanud). eks järgmine hooaeg näitab, kas sellises klassis on sõitjaid või mitte - piirata pole ju mõtet. minu loogika ütleb, et VABAKLASSI veokad sobiksid eelkõige rallisse, sprinti ja rallikrossi, aga ega krosside korraldajatelgi ju midagi nende vastu poleks, kui nad seltskonna kokku saavad.
näiliselt tuleks vabaklassi näol küll üks klass juurde, aga tegelikult ju ei tule - see on põhimõtteliselt sama klass, mis praegune Rallikrossi 51. uut (või tagasitulnud vana) oleks vaid niipalju, et "krossi" 51d tuleksid rallikrossi radadele tagasi.

liitmisest
Autor: aivar 07.09.2004 13:39
klasside 51 ja 53 liitmisest vist tänase seisuga rääkida ei maksa - 53sid tuleb juurde ja 51sid jääb ka loodetavasti 10 ringi alles (kuigi mõned mehed on vihjanud lõpetamisele või ülekolimisele 53-le).
aga üks pakkumine siiski: sõltumata võistlejate arvust sõidetaks ühisstardis, kui vaja, kasvõi kolmes poolfinaalis ja C- ning B-finaalis. PUNKTITABEL oleks ühine, kuid ARVESTUST peetakse eraldi.
selgitan: Punktitabel näiteks 20-18-16-14-12 jne (nagu praegu rallikrossis). Karuse sõidab 53l ja võidab - saab 53 tabelisse 20 punkti. Kõps sõidab 51l ja on absoluutarvestuses teine - saab 51 tabelisse 18 punkti. Tiit (51l) on kolmas - 51 tabelisse 16 punkti. Tammemägi (53l) neljas - 53 tabelisse 14 punkti.
Selle natukene keeruka süsteemi mõte on selles, et rajal oleks iga koht punkte väärt. Praegu näiteks erinevate klasside bagimehed vaatavad, et mis ma ikka üritan, teise klassi auto ees (või taga) ja minu punktiseisu see ei muuda. Ühise punktitabeli puhul aga muudaks.
Häda on muidugi selles, et punktivahed võivad väga suured tulla - näiteks Pilv oma 51l võidab ära ja saab 20 punkti tabelisse, aga järgmine 51-e mees teenib absoluutarvestuse kuuenda koha eest üldtabelisse kõigest 10 punkti ja on Pilvest kohe pikalt maas.
Midagi sarnast kasutati (või kasutatakse praegugi?) rallisprindis neliveoliste autode arvestuses, nii et väga tundmatu selline süsteem pole.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia