Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Kiirendusvõistlused “Pärnu 2004” III etapp
Autor: kalletamm 09.08.2004 21:05
Autode ja mootorrataste kiirendusvõistlused “Pärnu 2004” III etapp
SILBER AUTO PÄRNU karikatele
22. august 2004.a. Pärnu Lennuväli

Juhend

1. Võistluse korraldamine ja juhtimine
1.2. Võistluse korraldab MTÜ Erki Sport Pilliroo 13 Pärnu tel. 5154591 4464503
1.3. Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele, käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
1.5. Võistlust juhivad: võistluste juht Erko Eriste
ohutusülem Andres Puusepp
tehniline kom. Riho Linnas
pressiesindaja Joel Kukk
direktor Eiki Eriste
2. Võistluse aeg ja koht
Võistlus toimub 22 august 2004.a. Pärnu Lennuväljal Võistluskeskus ja ametlik teadetetahvel asuvad võistluspaigas. Võistlusraja kogupikkus on 402.33m Võistlus toimub eliminaatorsüsteemis, kus võitja pääseb edasi, kaotaja langeb välja.
Ajakava:12.00 – 13.30 registreerimine/tehniline ülevaatus
13.30 – 14.00 rajaga tutvumine
14.00 võistlussõidud
17.00 autasustamine
3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid
3.1. Võistlusest võib osa võtta kehtivat, vastava sõiduki kategooria juhiluba või BHRA/EAL sõitjalitsensi omav isik (ilma BHRA/EAL litsentsita sõitja ei osale karikasarja punktiarvestuses).
Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aksepteerima.
3.2. Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid, kehtivat tehnoülevaatust ja kohustusliku liikluskindlustuse poliisi omavaid M1 kategooria sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele. Osaleja on kohustatud esitama sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus oma juhiloa, auto tehnilise passi ja kehtiva liikluskindustuse poliisi. Käesolev punkt ei kehti klasside D, E ja F võistlejale.
3.3 Võistlusklassid.
A-1: mootori töömaht kuni 2000 cm3
A: mootori töömaht kuni 3000 cm3
B: mootori töömaht 3001 – 5000 cm3
C: mootori töömaht üle 5000 cm3.
D: autode vabaklass (outlaw)
E: tsiklid kuni 650 cm3
F: tsiklid üle 650 cm3
Ülelaadimist kasutavate sõidukite mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 1,7. Mitut ülelaadimismeetodit kombineeritult kasutavate sõidukite mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 2,9. Ülelaadimine tähendab turbo-, mehaanilist (kompressor) või keemilist (nitro) ülelaadmist.
Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 2. Ülelaadimist kasutava rootormooriga auto mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 3,4.
Klassis maksimaalselt lubatud töömahtu võib ületada kuni 3%.

4. Võistluse läbiviimise kord
4.1. Võistlus koosneb eliminaatorsõitudest. Võistlejad paigutatakse eliminaatorisse loosi tulemuste põhjal.
4.2. Juhul kui võistleja ei ilmu õigeagselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks. Vastane peab sõitma soolosõidu, kuid läheb edasi järgmisesse ringi ka juhul, kui ta teeb valestardi.
4.3 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
4.4 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
4.5. Sõiduki võistluseelne ülevaatus. Sõiduki ülevaatus toimub korraldaja poolt määratud ajal ja kohas. Võistleja kohustus on sõiduki õigeagne toimetamine ülevaatuse kohta. Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.

5. Karistused

5.1 Võistleja kuulub kohesele diskvalifitseerimisele alljärgnevatel juhtudel.
5.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
10.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
10.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
10.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
10.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
10.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
10.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (üldiselt 30 kmh aga korraldaja otsustab) mittekinnipidamine.
10.1.8 Kiirendusrajal vastupdises suunas sõitmine.
10.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.

10.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpprotokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
10.2.1 Hilinemine stardialale.
10.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
10.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
10.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.

10.3 Muud tingimused
10.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
10.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid, milledest olulisemad on kirja pandud siin:

http://www.hot.ee/lww/rules/
6. Tulemuste arvestamine
Iga klassi võitja saab punkte N (võistlejate arv) + 1, 2 koht N-1, 3 koht N –2 jne. Võitja kel suurim punktisumma.
Kolme etapi kokkuvõttes võitja, kel suurem punktisumma.
7. Autasustamine
7.1. Võistluse iga masinaklassi kolme paremat võistlejat autasustatakse karika või diplomiga.
7.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.
Kolme etapi kokkuvõttes kolme parimat suurte karikatega hooaja lõpetamisel.
8. Protestid

1000 EEK protestimaks. Protestiaeg 15 min.
9. Võistluse üldküsimused
9.1. Võistlusest osavõtuks tuleb tasuda 300 EEK, iga registreerunud võistleja kohta tasutakse registreerimisel võistluspaigas.
9.2. Võistlejate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
9.3. Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. Tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse zürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
9.9. Täiendav Info: tel. 4464503 5154591 5287454

Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia