Kõik võiksite siia kirjutada, mis annaks muuta rahvasprindi paremaks läbiviimiseks. Mul on tekkinud mõned mõtted ja ideed. 1.Võistlusnumbrid võiksid olla magnetiga - Nende maksumus on tsirka 150eek-i paar. Mõte siis igakord neid vanu maha võtta ja uusi kleepida. Maksad aastas korra need nr. kinni ja kõik.Korraldaja korjab peale igat võistlust kokku jne ja jagab järgmisel laiali. 2.Osavõtu maksu koguvad nüüd siis kõik korraldajad maksimaalset.Max on 750.- ja kõik selle ka võtavad. See on ikkagi rahvasport aga mida aasta edasi seda rohkem on see muutunud rahategimiskohaks korraldajatele.Vaadake kui tihe on võistlusgraafik. Ja siin võiks ka olla mingi kindel reegel, et näiteks korradamise tuludest läheks ca. 40% auhinna fondi. Mitte nagu praegu.Võistleja saab esimese koha ,siis saab mingi 1500eek-i. kinkekaardi,mõned vimplid ja karika. 3.Rehvid - Võiks olla kasutusel konkreetsed tänavasõidu rehvid. Mitte mingid kallid slikid. Ise sõidan ka slikkidega aga arvan et 16000.- maksvad slikid ei ole eriti taskukohased paljudele - nende seas ka mina ise. Korralikud kruusakad ja slikid aastas mingi 27 000.- Ja sliki ja tava rehvi aja vahe 2000m. rajal mingi 10sek. 4.Korviste võiks olla siiski lubatud, tava korviste maksab ca.1500eek-i. ja usun kui panna paika konkreetne mudel iste mida võivad kõik kasutada võiks see olla. Paljudel uutel autodel on orig. juba head küljetoed jne. Aga kahjux mitte vanadel. Leian,et kui osavõtu tasu nii palju suudetakse maksta siis ei ole see probleem. Andke teada,kui kellegil on mingeid häid ideid. Ning kommenteeriga mida teie asjast arvate. Ja ma ei ole mingi vinguja ega haliseja. Usun et paljud mõtlevad samamoodi. Ja samas arvavad ka paljud ,et kui ei sobi hinnad ja asjad siis ära käi võistlustel. Mina ütlen sellepeale ,et mulle meeldib väga sprinte sõita ja võistluste adrealiini saada.Aga tõesti ei jõua nö. tuules olla kui osavõtu tasud ja reeglid(rehvide valik) on selline. SEE PEAKS OLEMA RAHVASPORT !!!
mina ei sõida enam sprinte kuna käib ülejõu- ja kui veel ühe autoga 2 inimest perest sõidab siis juba 1500kr osavõtt. Rehvidega on ka nagu on - sõidan/sõitsin tavaliste suvekatega- ei ole slikke. Ootan millal tuleb rahvaralli ja sealt võtan osa- natuke kallim kui sprint, aga sõita saab rohkem.
Ainuke asi mis muudaks natukenegi võrdsemaks ongi see sama nämmutatud rehvi teema millest keegi enam rääkida ei taha :)
Samuti on huvitav et 2WDA ja 2WDB on jaotatud mootori litraasi järgi - aga miks mitte kilovattide järgi? Mõnel on 1,8l 80kW aga samas mõnel 1,6 108kW Aluseks võiks võtta tehnilises passis märgitu( loomulikult võib tekkida see , et teine mootor peale tõstetud ja silmaga ei tee vahet kas ikka on peal 1,6 või 1,8 näiteks)