Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Superkross
Autor: andreas 05.02.2008 12:09
Audru audru audru armastan sind : ) kas kasulikum ei oleks võistlusi edasi lükata mitte punnida selle ringrajaga.Autosi on võistlustel vähe ja vaatajaid pole ollagi ning see aeg kiviga visata kui 5 rinkat jälle järjest.Hr Eriste, võiks ju need etapid rinkade all ära sõita ja pärast kui rinkade etapid siis juba Tääksi jne

sk
Autor: andreas 15.03.2008 23:42
vat küsimus ongi selles, kas tampida rallikasse veel papp pappi ja veelkord pappi , et lõpuni ehitada või kogu kupatus maha müüa

lada klass
Autor: lada01 16.03.2008 11:17
lastes lada klassi tehnilised tingimused sisuliselt vabaks tegi ERISTE klassi püsima jäämise osas suure vea.
Usun, kui tehn tingimused oleks rangemalt piiritletud (ntx 1 lada karpa...mille tulemusena pole suur kubatuur enam otstarbekas ja originaal kast) oleks osalejaid hulga rohkem....sõita oleks huvitavam ja pealtvaatajatel palju huvitavam jälgida. Kui asi nõnda edasi läheb siis tasuks Hr. Eristel järgmise aasta tehn. tingimusi koostades kindlasti selle üle mõelda

Lada tehnilised
Autor: rispiter 16.03.2008 14:19
Piirates tehnilistega vabadusi, tuleb ju autode vastavust ka enim kontrollida ja see paneb korraldajale lisakohustuse, samas kuis oled paha "onu" ja saadad nt. mittevastava auto koju. Ikka vaja rõhuda kvantiteedile (kuniks veel jagub võistlejaid), et rohkem kui mullu ja tuleb veel juude.

tehnilised
Autor: luimet 16.03.2008 14:37
Oleme ausad, tegelikult on superkrossi reeglid pigem sellepärast, et kõigil sarjadel ju on tehnilised tingimused. Mitte mingit muud põhjust ei ole - lihtsalt ei kontrollita midagi. Loksutatakse natuke istet ja vaadatakse kas gabariidtuled põlevad - aga natukene võiks ju võistlejate suhtes ka respecti näidata, et pidada ise kinni enda kehtestatud reeglitest.

sk
Autor: andreas 16.03.2008 16:03
asi otsustatud , kui keegi tahab siis müün ühe nädala veel zigulli mootorit 1,9 L väntvõll 84 mm, kolb 84 mm, suured klapid jne värskelt remonditud kõik uued jupid, kui ei siis tõstan peale ja vaatab mis edasi saab

sk
Autor: andreas 16.03.2008 16:04
unustasin annan oma hinnaga ära 30 000.-

rispiterile
Autor: lada01 16.03.2008 22:44
jutt jumala õige....aga sellepärast tulekski piirata selliseid asju mis on näha kapotikaant üles tõstes...pole ju mõtet piirata kubatuuri kui seda nagunii keegi ei kontrolli. Karburaatorit on aga ülimalt lihtne kontrollida ja seetõttu puudub vajadus suure kubatuuri järele(mis tegelikult need autod kalliks ja ebavõrdseks teeb). Tõsi otsekasti on natuke tülikam kontrollida....aga samas vaadates sõitu on kohe näha mis kastiga on tegu ja kahtluse korral lihtsalt põhi alt keerata ja kontrollida. Samuti oleks mõtetu piirata blokki ja ülekannet kuna kontroll nõuab rohkem aega ja vaeva. Küll aga on lihtne kontrollida, et tegu on Lada sillaga. Jne. Kokkuvõtteks, on võimalik lihtsa vaevaga kontrollida autode vastavust targalt koostatud tehn. tingimustele, et hoida sari(klass) odavana ja paljudele sõitjatele võrdsemana kui see hetkel on. Siin kohal võiks küsida, mis on saanud kunagisest heast ja odavast (ehk ka menukast) sarjast? Kas ei tundu mõistlikum juba sõita Eesti meistrivõistlusi rallikrossis, teades et võistled Eesti meistritiitli nimel, milleks taguda sellist pappi mingisuguse KARIKASARJA alla?

sk
Autor: andreas 28.03.2008 21:59
nii mootori alumine osa läinud järgi veel plokikaan suure klapiga, torukollektor täitsa uus ja puuriga kere vaz 2101 ( puur vajab natuke lõpetamist ) kas keegi jookseb nüüd tormi : )) samas uuriks kas kellelgi vedeleb mõni honda civic või peogeut 205 mida kannataks rallikaks ehitada

SK
Autor: andreas 08.04.2008 22:26
eks ta halenaljakas on küll : )))))) keeberduste keeberdus : )))) ja nüüd muidugi piibu ja halli habemega onu kommenteerib ; ega me ilma vast ei saa või mis sa virised peaasi, et sõita saab : ))))) elagu ilmataat ja audru

Appikene
Autor: luimet 09.04.2008 08:18
Mida ma näen? Kas tõesti võib see "õnn" taaskord teoks saada ja saame üle tüki aja Audrus sõita?
Aga kuna siiski tundub, et muudmoodi ei saada aru, et meil Audrust villand, kui et läbi rahakoti, siis jätan mina seekord minemata. Ei kutsu kedagi üles massirahutustele ehk sedasama tegema, vaid mõtlema, kas te käite etapil sellepärast, et ükskõik kus sõita või käite selleks, et endale ka sõit rahuldust pakuks? Minule vähemalt Audru enam ei paku. Võibolla korra suvel lõõskava kuumaga, aga mitte praegu.

:P
Autor: meiz 09.04.2008 18:28
tegelt ma isegi usuks, et rada on seal praegusel hetkel märg ja pehme. mis on ka loogiline arvestades aastaaega. kahjuks kalendri tegemisel ei taheta eriti loodusseadustega arvestada.
aga.... ma ei saa aru, miks sellised otsused alati nii viimasel hetkel tulevad. otsus peaks hiljemalt olema nädal aega enne võistlust. eriti kui selline formaatide erinevus. sest tõesti ei ole kõigil võimalust, et auto on ukse ees ja kogu aeg saad teda ümber seadistada. eks pärnakad muidugi teadsid juba varem, et nii läheb, aga teised...

kuid vaadates nüüd, et kui esimese infoga vahetati tääksi ja ringraja etapid omavahel ära, siis täna on juba tääksi vaikselt taaliks muutunud. järeldused teeb oma rikutuse tasemelt igaüks ise, miks sk sinna tääksi kuidagi ei jõua. :P
ja noh, nüüd siis taalis neli etappi kavas (või kas keegi teab, kus see müstiline eelviimane pärnumaa etapp toimuma peaks (rinka? :P)), siis on millalgi oodata otsust, et kuna legendaarsete sõnade järgi on "taali söögi alla ja söögi peale", siis võistlejatele vahelduse pakkumiseks toimuvad mõned etapid audru ringrajal.

ja ärge unistagegi, et suvised etapid ehk krossiks tõstetakse... rehviäri on ju käima lükatud ja tellitud koorem tuleb maha müüa. :P

peace.

my bad
Autor: meiz 09.04.2008 19:12
ok.. kirjutasin vanade mälestuste põhjal, et eelviimane etapp pärnumaal. kontrollisin ja see ikka planeeritud harjumaale. a küsimus sama, keegi teab, mis kohta harjumaal silmas peetud?

SK 2008
Autor: rispiter 09.04.2008 19:58
Esialgselt ei olnud aprilli kuus planeeritud rohkem kui 27. kuupäevaks võistlus aga vaadates vahepealset ilma tuli ikka "vaimud" välja kutsuda. Nüüd jälle pahameelt palju ja eks ole näha kas mõned osalejad selle vangerdamiste jada peale ka oma rahulolematuse näitamiseks etapil osalemisest loobuvad. Igaljuhul sari oleks küll mõistlik Superkrossist ümber nimetada Superringraja karikasarjaks.

sk
Autor: meiz 09.04.2008 21:44
no see laupäevane etapp ju see, mis edasi lükati, kuna ilmaolud ei lubanud. seepärast kalendris teda polnudki.
üks asi on see, et kalendri koostamisel tuleks ikka silmas pidada, mis ilm tavaliselt on. reeglina ei ole jaanuari esimestel nv-del sellist jääd, et merele saaks minna. reeglina kevadel on maa pehme ja sügisel sajab.
aga... kuna superkross on tegelikult päris mitu aastat suht kenasti toiminud, ehk oleks aeg teha mõni tõsisem uuendus.
siit paar ettepanekut. ehk keegi loeb ja leiab midagi. jutt üldine ja lihtsalt ideed, tehniline pool oleks omaette.

1. reformida kalendrit. vähem etappe. 7-8 etappi oleks piisav. need annaks nihutada soodsamatele aegadele, millal saaks kindla peale võistlused läbi viia. praegu muidugi nii, et on üritatud võimalikult palju erinevaid formaate sisse panna, aga äkki pole enam vaja. aeg on edasi läinud. lihtsustame. talvel see turniirisüsteemis läbisõitmine on ju mõttetus, mis mitu aastat juhendis olnud, aga kasutusel ainult korra. ehk siis mingid etapid autokrossi reeglite järgi ja ülejäänud, kui rinkat ikka leitakse vajalik olevat, ringrajal ja nende reeglite järgi. suhe ntx 50-50.

2. lõpetada SK sellisel kujul. ehk aeg on edasi läinud ja asi ammendunud. on olemas Eesti MV rallikrossis, millele on etappe lisandunud ja kes tahab krossi sõita saab seal sõita. pealegi sõidetakse meistritiitlile mitte mingile karikale. ja SK reformida mingiks odavaks ja algajale sobilikuks ringraja sarjaks. ehk nagu omal ajal krossiga alustati. sest kes kõrgel tasemel rinkat tahab sõita, see seda nagunii SK-s ei saa ja kolib spetsiaalautodele.

need olid esimesed paar mõtet, mis pähe tuli. kahju, kuna sari, mis kunagi oli tore ja huvitav, on tegelikult muutunud iseenda haledaks varjuks. ja keegi pole õieti &otil

Loobusin
Autor: rainx1 09.04.2008 21:46
See rinka värk viskab juba üle , Mina igatahes loobusin sõidust .

sk
Autor: andreas 22.04.2008 23:09
elagu taali jahh no nüüd läheb andmiseks : )))

Taali
Autor: SK KV 23.04.2008 16:17
Taali väga hea rada räägitakse. Kui nii, siis hakkatakse autotele valu andma.
pean enda autolegi valu andma...!

SK
Autor: andreas 28.06.2008 15:59
kirjutasin paar rida , et teema kaduma ei läheks

..
Autor: pealtv 08.07.2008 16:28
Mis te järgmisest etapist ehk tunniajasõidust arvate? Ise arvan, et seda on igav vaadata, sest pärast 10-15 minutit ei taba enam üldse kes juhib ja kes ringiga päehe saab. Aga kas sõita on kotis põnev, et ei tea, kes on su ees ja kes mitte?

..
Autor: rallisober 11.07.2008 09:34
Vaadates osavõtjate nimekirja, siis eelmisele vastuseks, et on vist sõitjatele ka igav.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia