Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
11. august 2003 19:38
Tagasi
Trüki lehekülg

Valga: külakross kaugete külaliste osavõtul

Kommentaare lisatud: 13

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
veokamees, 16.08.2003 13:38
Ei sureks see veokas veel kui kõrrgemad tegelased seda ei lämmataks.Kõik ei jõua ju Liguri mootoried ja kaste osta.Sõitjaid oleks poole rohkem 51-del kui tehtaks standard klass.Sellepeale ütlevad suuremad ninad,et klasse palju ja sõitjaid vähe.Vormelis tõmmati piir ette aga 51-l näe ei saa.Eespool oli kirjas,et saaremaal ju oli veokaid:)Suvise Kogula kohta oli see nali.Suviti käib saares ikka paarkümmend autot väljas.Nendest 11-est olid ju 9 praktiliselt Ligur ja ainult 2 olid oma tehtud.Siit võib iga mees ise edasi mõtelda miks veokaid väheks on jäänud-lihtsalt rahakottidega ei suuda ju paljud võistelda.Tean,et ma ei ole ainus kes sedasi mõtleb ja usun ning loodan standard klassi tekkimisse.

eintz to vaade, 14.08.2003 11:34
kle mismoodi seda Vasalemma II taheti nihutada, ehk räägid sellest natuke?

aivar, 13.08.2003 16:37
võiks veel lisada, et üks kalendrimuutus on veel ees. keegi tark oskas 27. septembri teha elvasse BMV sõidukatele ja varstusse EMV veokatele (veokad olid kalendris esimesena, lätlaste kalendris püsis varstu isegi kaua aega kui bmv etapp, meil ei teatud sellest midagi)

vaade, 13.08.2003 16:26
kalendriga mängimise all pidasingi silmas kõiki siiani peetud võistlusi, kus sõidukatest rääkides olid nii Elva kui Kogula ajad nihutatud ja nüüd tulev Vasalemma II taheti ka vahepeal muuta kuid siiski jäi (valga oli üks väheseid kes õigel päeval tegi) WRC ja F1 kalendreid ei tee keegi ringi - miks meil tehakse?

aivar, 13.08.2003 12:01
kalendriga mängimine ei alanud mitte valgas, vaid juba kogulas, mille toimumisaeg keset hooaega ringi muudeti. nii juhtuski, et kogula oli vaid nädal enne valgat. valga siia-sinna solgutamine (ja võib olla varstusse viimine) on muidugi omaette teema.
ei olnud ka kogulas neid veokaid midagi palju. oli 11, valgas 8. kui gaz51 ja 53 kokku arvata, siis oli autosid vastavalt 15 ja 14. eelnevaga tahtsin öelda, et mitte valga üksi pole märk hädaohust, vaid ka eelnev hooaeg tervikuna.
erinevaist korraldajaist: kahjuks ei saa võistleja alati võistlusi valida, eriti kui tal punktide järele asja. mandrimehed ei sõidaks hea meelega ei kogulat (kuhu on väga kallis minna) ega ka valgat või tartut, kus vähemalt seni pole korraldusega suurt vaeva nähtud. kuid teha pole midagi - kui punkte tahad saada ja hooja lõpuks korralikku tulemust sihid, siis vannud küll, aga ikka lähed kohale.
teatud määral ka korraldustööga seotuna võin seda küll kinnitada, et vingumine - pole sponsorit, pole raha - on ülearune. kui asi korralikult käsile võtta, siis on võimalik täiesti arvestatav võistlus teha. mille poolest on võru (või tegelikult varstu vald) ja tapa sponsorid paremad, kui tallinna külje all asuvad vasalemma omad? tapa krossiga seotuna võin kinnitada, et tapa linnast leidsime minimaalselt sponsorlust (aitäh linnavalitsusele, nemad toetasid küll, aga toetuse saamiseks tuli eelmisel aastal kõigepealt iseennast tõestada). käsi pikas tuli käia palju kaugemal ja tagasilööke oli samuti piisavalt.
tean ka seda, kui palju miski asi maksab ning seepärast julgen vihjata, et mõned korraldajad on omakasu peal väljas. nimesid ja numbreid ei ütle, kui keegi puudutatu tahab vastu vaielda, siis väitlen järgmisel krossil nel

Sõitja, 13.08.2003 11:37
Veoka kross ei sure kui EAL lõpetaks ära mõistuse vastaselt suurte maksude kogumise (registreerijalitsents). Paljud endised sõitjad ütlevad et võistlemise jaoks raha küll jätkuks aga litsetsid on kallid ja ei ole mõtet sõita!
Korralduse ja auhindade poolest on Varstu ja Tapa kross teistest peajagu üle (auhinnalauad 5+).

vaade, 13.08.2003 10:45
Ainult viimase Valga võistluse põhjal selliseid surmakuulutusi ei maksa hõisata.
Esiteks oli Valga ainult nädal peale Kogulat (kus veokaid oli tunduvalt rohkem) ja samuti oli Valgal segadus toimumise ja mittetoimumisega.
Minu meelest ei tohiks kalendri kuupäevadega nii palju mängida: mis hooaja alguses paigas see paigas.

Marko., 12.08.2003 23:00
valga krosss oli selge märk et veoka kross sureb eestis ära..olex vaja ainult kirstule kaan peale panna ja ongi valmis...seda asja võix ikka päästa sest see on seda väärt.

ise, 12.08.2003 22:42
Kelle korraldusega te ise kõige rohkem rahul olete? Et kommenteerijate arvates, kelle korraldatud võistlusele on nii võistlejal ja pealtvaatajal hea minna ning kelle omale üldse minna ei tasuks?

AGU, 12.08.2003 21:46
Arvan et see probleem on valga korraldajal.haavistul.Olen näinud ka teisi autasustamisi.On tõesti 2 sorti korraldajaid nagu eelpool mehed öelnud on.Võistlusi tuleks vältida kehvade korraldajate juures.võibolla sellepärast oligi jaanikeses nii vähe autosid.

võistleja, 12.08.2003 21:32
Ei tea,miks veoauto ja veobagi võistlejaid koheldakse kui viimast rämpsu.Stardimaksu tahetakse küll maksimumi,aga auhindadeks on motokrossist järgi jäänud auhinnad ja ilma graveeringuta karikad,mis peaks jääma mälestuseks sellest võistlusest,et oleks ka aastate pärast teada,kus ja millal võisteldi.

aivar, 12.08.2003 16:34
paraku on Eestis olukord selline, et kui korraldajaid hakata lahterdama "südamega" ja ükskõikseiks korraldajaiks ning viimastelt üldse korraldusõigus ära võtta, siis vähemalt autokrossis saab hooaja jooksul vaid kaks-kolm sõitu teha. probleem on mujal - lätis näiteks on kõikidel võistlustel tasemel korraldajad, kuid veoautod ja bagid surid ikkagi välja. sõitjaid oleks, aga... las sõidumehed ise ütlevad, miks nad võistlemas ei käi.

kallis, 12.08.2003 16:09
Miks tahetakse üldse midagi korraldada kui sellega hakkama ei saada.Palun lubage edaspidi üritusi korraldada inimestel, kes seda ikka südamega teevad.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia