Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. august 2003 15:09
Tagasi
Trüki lehekülg

Eiki Eriste: Tahame teha Eesti mõnusaima raja

Kommentaare lisatud: 14

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
tüüpiline pärnakas, 04.09.2003 10:31
Eriste võiks oma raja läbi käia ja vaadata, kus on tema kitsaskohad. Vast ei raiskaks siis ka enam aega unistamisega asfaldilõigust ja k....i tunnelist.

Tom, 11.08.2003 00:51
Tuli välja jälle üks tüüpiline pärnakas (raints). Vabandage mind aga see Eriste värk on seal vist nagu mingi usk. Kõik kummardavad ja noogutavad. Kirjaoskajaid ja oma peaga mõtlejaid võib vist kahe käe sõrmedel üle lugeda. Miks teised raja omanikud ei hüppa ja ei keksi nii nagu Eriste?? Lihtsalt neile ei ole seda vaja. Lihtsalt rõve on seda kuulata. Kui peenike pihus siis võtab ikka piiksuma küll!!!

raints, 10.08.2003 10:11
Kuulge mehed aitab vingumisest!
Hea,et keegi midagi üritabki teha.
Tüüpiline eesti värk ,saaks aint jalga taha panna kellegi tegemistele.Kui te nii targad ja kõvad mehed olete,siis mix te ise midagi ette ei võta!?

mihkel, 08.08.2003 12:17
Äkki teeks enne sõidetava raja, kui tunneliehitusega jamama hakata. Rajaehituskunsti võiks õppida aga lätlastelt. Kuid kui härra ERISTE ei suvatse isegi siis võistlustele tulla kui on registreeritud balti MV-l eestlaste esindajaks siis on asi küll lootusetu. Igatahes vaevalt sõidubagisid Taalis enam näha saab. Siit üleskutse kõigile rajaomanikele: Palun ehitage ükski rada kus Sõidubagid normaalselt sõita saaksid (on tegemist ju kõige kiiremate krossiautodega ültse)

siim, 08.08.2003 12:16
Garaaži ehitus on küll hea mõte. Igal õigel krossirajal peavad olema võimalused auto remondiks. Aga asfladilõigu suurendamine küll midagi head ei tähenda... Selle raha võiks suunata hoopis ülejäänud rajakatte parandamisele. Praegune kulutab tohutult kumme ja krossirehvid pole just kõige odavamad. Ning need teravad kivid, mis sõidu käigus välja tulevad, tekitavad omakorda palju kahju.
Enne raha kulutamist tuleks eeskuju võtta Läti krossiradadest. Nende autorossi tase on Eesti tükimaad eespool. Head rajad on seal näiteks Bauskas ja Smiltenes. 17. augustil toimub Smiltenes kross. See on Valga piirist vaid 50km kaugusel ja oleks hea võimalus näha kõval tasemel krossirada ja korraldust.
Aga sellegipoolest soovin jõudu!

aivar, 08.08.2003 11:43
olen korraldamises peadpidi sees olnud ja kavatsen veel olla. ning ma ei nõustu mitte sugugi nende vinguja-korraldajatega, et raha ei anta jne. kellelegi ei anta, kui ise ei rabele. korraldamine sööb küll närve, aga mitte miski pole võimatu. ka normaalse auhinnalaua saab kokku. ainult et korraldaja peab juba ette arvestama, et ise ei õnnestu võistluse pealt küll teenida. kui sellise plaaniga välja minnakse, siis võib juba ette öelda, et võistlus p...sse kukub.

Mati, 08.08.2003 10:56
Olen aivariga päri: kurb on ausalt öeldes vaadata, et mehed tulevad ja lõhuvad oma autosid ja vaeva eest saavad endale karika ja pudeli Šovetskojet.
Aga teistpidi, et eks korraldaja peab maksma kohtunikele, turvajatele, kommentaatoritele, ostma karikad jne ning seda kõike piletitulu, stardimaksude ja sponsorite pisku eest - rallidega tulevad veel sponsorid kaasa, kuid ega eriti vist krosse, sprinte ei taheta toetada - mina heauskselt loodan, et asi muutub ja autosport saab Eestis sama populaarseks nagu ta stagnaajal oli.

aivar, 08.08.2003 10:24
kuulge ehitajad-rajajad: ehk korraldaksite kõigepealt ühe korraliku võistluse korralike auhindadega? Milleks need mitmemiljonilised rajad, kui keegi kehva korralduse ja olematute auhindade pärast sõitma ei tule.

vaatleja, 07.08.2003 23:35
ERISTE Eesti suurim jutupaunik oled.

eq, 07.08.2003 23:02
Tunnel on tõesti väga ulmeline idee...eks aeg näitab

ise, 07.08.2003 17:07
8. juunil toimunud oli täitsa päris EMV.

loodame et jalakäijad ka siis tunneli kaudu käima hakkavad ja eriti loodame et raja kruusa osa immutatakse ja rullitakse spets vahenditega et selliseid suuri auke päeva lõpuks ei tuleks.

Tarts, 07.08.2003 17:06
TUNNEL!!! - see peab ikke mürakas olema, et sealt ka kastis transporditavad krusad läbi mahuvad! Või ajab Eriste taga kuulsust et omab maailma suurima kõrguste vahedega 1km rada või pritsib lihtsalt jälle tatti ! Jõudu!

Tan, 07.08.2003 15:42
Aga miks kumbki see aasta eriste poolt korraldatav rallikross ei kuulu EMV punktiarvestusse?

urr, 07.08.2003 15:42
Ma loodan, et need sõnad saavad ka teoks ning kommenteerijad (just halva sõna puistajad) mõtleksid enne, mida nemad on kasulikku teinud ja millega võiksid kasulikud olla.

 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia