Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. juuni 2011 20:25
Tagasi
Trüki lehekülg

Harju ralli korraldaja loobus võistluse läbiviimisest

Kommentaare lisatud: 15

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
Ivar, 30.06.2011 17:58
Ma ei oska summat öelda, mis need kulud täpselt on olnud aga võin loetleda mõned, radade läbisõitmine ja otsimine(bensiin ja aeg) raja trippimine(bensiin, enda aeg, rajameistri aeg, teavitusviitate tegemine, paigutamine(materjalid ja aeg ja bensiin) sponsorite otsimine, kohtumistel käimine(bensiin, aeg jne) teelubade, kooskõlastuste ajamine ja siia saaks veel pikalt kirjutada. Ja muidugi olen ma nõus, et etapi mittetoimumine pole hea, keegi pole sellega nõus aga lihtsalt, kõik oli seaduspärane ja peale pole mõtet maksta. Ja kuskil foorumis räägiti, et toetajaid oli küll autolehes kirjas, aga kui antakse nänni ja kinkekaarte, siis nendes ju arveid ei maksa, sellise uue tundmatu sarja jaoks pole pmst keegi nõus raha välja käima. ma saaks siin veel palju igast fakte välja käia, aga nii pole ilus teha. etapi korraldamise telgitagune on palju suurem, kui arvata oskate!

Kaido43, 30.06.2011 13:47
E-CUPi algatamine on väga hea idee ja see sai avaetapi ärajätmisega minu hinnangul tugeva tagasilöögi, olenemata sellest, kes selle etapi korraldama pidi. Niru värk, millest võitjaid polegi. Milliseid tehtud kulutusi korraldaja ei saa tühistada 4-5 päeva enne rallit? Mis rahalisest suurusjärgust me räägime? Ei tasu unustada ka fakti, et ka osalejad teevad kulutusi etapil osalemiseks, näiteks auto ettevalmistuse osas, mida ka pole võimalik tagasi pöörata, aga oleks saanud tegemata jätta. Minu eelpool toodud näide vorsti ja võileivaga põhines tegelikult arusaamisel, et keegi meist ei tegele pikas perspektiivis asjadele pealemaksmisega. Kui äril pole jumet, siis sama äri pole ju mõtet uuesti teha? Või kui kahjum on väike siis ikka on? Sinu niidukinäitest Ivar, ei saa ga kahjuks üldse aru. Vabandan. E-ryhma lehel, mis on siis häälekandja nr 1 ilutseb siiani teade "E-cup odata ystävia myös Soumesta! Tulkaa ajamaan!" :)

Ivar, 30.06.2011 12:29
Testi taheti korraldada selle eesmärgiga, et leidus ekipaaze kes seda soovisid, tee load olid ju olemas ja trenni on miljon korda odavam teha, pole vaja ametnike, ajavõtu süsteemi, läheb tarvis vähem turvamehi jne. Oleks vähemaltki mingisugusedki kulud mis juba ralliks tehtud olid tagasi saanud. Kaido, kas kui sa lubad naisele, et niidad hoovis muru ära, sest see on natuke liiga pikk ja siis paned muuniiduki tööle teed esimese lükke ära ja vaatad, et muru läheb veel pikemaks, kas niidad edasi??? imelik võrdlus ja näide aga põhimõte on suht sama

Kaido43, 30.06.2011 10:52
Pigem on rallikomitee otsus minu hinnangul tingitud sellest, et ralli jäetakse ära ja samal päeva tahetakse teha selle asemel mingi testipäev. Tarmo on kindlasti tubli ja varasemaid etteheiteid pole, aga üldiselt peaks asjad käima ikka nii, et kui oled võtnud lubaduse midagi teha, siis pead ka oma lubadust täitma. Seda, et kõik rallikorraldajad aastast aastasse suuri kahjumeid kannavad ning puhtalt patriotistmist seda teevad, jättes perele vorsti võileivale ostmata, on küll muinasjutt. Natuke saab planeerida ette, küsida juurde toetusi, antud jul jäi siis (7200) 1400 eurot puudu osavõturahasid, mis sai siis järelikult määravaks? Rallikomitee kapsaaias on kindlasti kivi, et juhend sellise sõnastusega kinnitatakse, kus min.nõuded sees on.

Ivar, 30.06.2011 09:26
See rallikomitee otsus, on täielik jura, emotsioonide pealt lajatatud, üks organisatsion ei tohiks nii käituda. Kõik mida Tarmo tegi oli õige ja reeglite järgi. Siin mainiti, et eelmine aasta noortekal tegi 13 autoga ralli ära aga kas te seda ka teate, et noorterali oli honda racing ralli ja honda andis igaks etapiks väga suure summa raha ja ikkagi jäi Tarmo väga suure summa miinusesse. Kui rallikomitee kinnitas juhendi, siis nad ju nägid seda, et 40 min arv osalejaid ja nüüd kui tarmo juhendi järgi käitus, siis MUSTATI TARMO NIME. Küsige ükskõik millise sõitja käest, kui kõrge kvaliteediga on Tarmo korraldatud testid ja rallid olnud, ta ei kahjusta eesti rallispordi mainet, vaid on üks suuremaid selle ala arendajaid põhja-eestis, kelle juures käivad paljud trennis ja on väga rahul. EAL võlgneb väga suure vabanduse, kahtlemata

Mann, 30.06.2011 09:17
Nooo see rallikomitee otsus on nüüd küll natuke üle pingutatud. Ei ole see esimene ega viimane võistlus, mis osalejate vähesuse tõttu ära on jäetud.
Loomulikult ei ole meeldiv, et juba esimene võistlus ära jäeti, kuid samas on Tarmo korraldanud juba mitmeid autospordiüritusi vägagi edukalt ning kvaliteetselt vaatamata sellele, et miinimumkogus autosid ei ole täis tulnud. Kaua võib heategevust teha? Ka võistlejate kogukond võiks omalt poolt kaasa aidata. Võistluse ärajäämisest teatati ju aegsasti ning see ei saanud ju kellelegi üllatus olla, kuna võistlusjuhend ning selle sisu ja reganute nimekiri on ju kõigile kättesaadav.

koor, 30.06.2011 02:21
Sorry mehed ,Paide Rallyl nr 34 viimane ,aasta 2002,kõik olid häpid

All, 30.06.2011 00:14
Kummaline otsus rallikomitee poolt. Esmalt kinnitavad võistlusjuhendi ja kui korraldaja toimib vastavalt EAL-is kooskõlastatud juhendile, siis karistavad teda.

Kaido43, 30.06.2011 00:02
VÄGA ÕIGE OTSUS RALLIKOMITEE POOLT! Korraldajate poolel peab valitsema samuti kvaliteet ning kergekäelisi otsusi ärajätmise osas tuleks kindlasti vältida. Paralleeli tasuks kindlasti edaspidi tuua ka rallisprintidesse, et kui korraldaja on lubanud MV etapi maha pidada, siis tuleb seda ka teha, isegi alla 30 võistleja puhul, mitt lisada juhenditesse miinimumpiiranguid.

tarts, 29.06.2011 23:28
See otsus on vastuoluline ja ebaproffesionaalne. Rallit reguleerib Võistlusjuhend ja kõik otsused tehtud sellest lähtuvalt. Korraldaja ei ole süüdi, et registreerijaid oli alla piiri.

mondy, 29.06.2011 23:01
http://www.autosport.ee/rallikomitee-otsus-29062011

Kaido43, 29.06.2011 13:24
Kui me räägime täiesti UUE SARJA avamisest, siis kuidas saab rallit üldse ära jätta? Nii ei hakka see sari kunagi toimima. 33 ekipaazi oleks olnud täiesti OK number ühepäevase ralli osas! Palju siis 5-6 aastat tagasi Virus, Paides või mõnel muul väiksemal ralli osalejaid rohkem on olnud, kusjuures katseid ju poole rohkem ja kulud ka sellevõrra suuremad! Sorry Tarmo Rühka, aga kui minul oleks hääleõigust, siis peale sellist teadaannet, ma ei lubaks sul paar aastat rallisid korraldada. Väga nõrk ja mul on siiralt kahju sellest E-CUPist.

erx141, 28.06.2011 21:54
Imelik otsus. OK, teema on sponsorites, aga- eelmine aasta Aruküla noorterallil oli 13 osalejat, 10 SS ja 50 katse km´i, sellel aastal Noorte ja E-cup rallil on nimekirjas 33 ekipaazi, 6 SS ja 47 katse km´i?
E-cup rallil 33 ekipaazi on isegi kõrge number arvestades EKV rallidel E rühma osavõtlusega.
Paide E-cup ralli korraldajatele soovin tugevat närvi ja ärge nii lihtsalt alla andke!

kopikas, 28.06.2011 21:10
aga äkki hukkuski

ICE DOG, 28.06.2011 20:39
Mustad toonid-nagu oleks E-Cup hukkunud.

 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia