Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. juuni 2008 6:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Soomlased toovad Viru rallil starti WRC-auto

Kommentaare lisatud: 12

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
citroeen, 13.06.2008 20:08
Aga tegelikult oleks tänaspäeval publikumagnet mõni vana ralliauto,nagu oli eos peugeot rallil 205 t16.Tahaks veel näha mõnda b-rühma rallikat demosõitu tegemas.Maksaks isegi selle eest.

AMD, 13.06.2008 15:21
aivar, üritasin sulle lihtsustatult selgeks tega mida publikumagnet tähendab kuna sa ju selge sõnaga ütlesid et asjast aru ei saa

Kui sa ütled et eelmise aasta rallipubliku arv ei mõjuta järgmise aasta sponsorrahasid siis ei oska ma midagi enam öelda.

citroeen, 13.06.2008 12:50
E.O.S. rallit ei toimu sellepärast,et Märtin ei sõida.Eos oli Märtini suurtoetaja pikka aega ja kuna oma sponsoreeritud sõitjat ei sõida,pole mõtet rallit korraldada.Ei tea tegelt isegi,mis firmast saanud on.Magnetite kohta niipalju,et nüüd on magnetiks ikka uued wrc-autod nagu Aava eelmine wrc-auto ja ka see aasta saab arvatavasti magnetiks olema citroen c4 wrc.

aivar, 13.06.2008 12:25
to AMD: Sinu sinisilmne jutt viitab asjaolule, et sa pole võistlusi korraldanud ja sponsorite jutul käinud. Miks siis "respekteeritud" rallid (EOS näiteks) pole jätkusuutlikuks osutunud?
Arvad, et ongi nii lihtne, et kirjutad mingi avalduse, võtad eelmise aasta videoülevaate näppu, lähed järgmise sponsori jutule ja pappi muudkui voolab? Kui sina oled niimoodi võimeline raha välja ajama, siis leiaksid ilmselt kõikide rallide korraldajate juures managerina tööd.
Tõsiasi on ikka see, et toetavad: 1) korraldaja enda sõbrad. 2) firmajuhid, kes on ise suured huvilised või koguni võistlevad ise. 3) ei tulegi midagi rohkemat meelde.

AMD, 12.06.2008 21:42
Korraldajatele annab magnet rohkem rahvast, respecti peale üritust kui kõik on hästi läinud ja järgmine aasta eeldatavasti rohkem sponsoreid.

aivar, 12.06.2008 16:12
Vot mina rumal pole senimaani aru saanud, mida see "publikumagnet" ralli korraldajale juurde annab? Kõva mehe sõitma saamiseks tuleb talle maksta. Kas just honorari, aga mingid kulud peab korraldaja kindlasti kandma? Kust ta selle raha tagasi saab? Jah, on küll mõnedel rallidel piletid, aga kas selle pärast jätab publik tulemata-minemata, kui mõni "magnet" sõidab/ei sõida. Need on vast mõned üksikud rullnokad ja tibinad, kes ainult "magneti" pärast end raja äärde ajavad. Valdav osa publikust tuleb nii või naa ja kahjuks suur osa tulijaist püüab piletikontrollist maksmata läbi hiilida, olgugi, et rahaprobleemi neil olla ei tohiks.

AMD, 12.06.2008 14:59
Magnet on praeguseks vast mõne tippsõitja osavõtt nagu näiteks Aava aga wrc tõmbab ka praegu kindlasti rahvast, kuigi Eestis kahjuks tähendab see enamasti välisvõistlejale minevat võitu (muidugi ei ole oluliselt huvitavam kui keegi siinsetest sõitjatest wrc-ga enamiku rallidest võidab, ntx murakas paar aastat tagasi)

ander3, 11.06.2008 13:54
Võib-olla olin ma tõesti natukene ülekohtune WRC autodega sõitjate ja autode suhtes aga veel 5 aastat tagasi oli tõesti nii, et WRC auto pani ikka möödudes südame põksuma. Nüüd on natuke selline mulje, et vanad võitlevad ainult teelpüsimise pärast :). Eks N-i tehnika ole nii kõvasti paremaks läinud, et vahe jääb muudkui väiksemaks. Kabe on ikka mõlemat vaadata...

raido, 10.06.2008 20:05
Mulje muljeks, aga nii see ka nüüd päris ei ole. suvel millalgi oli kuskil lehes hea võrdlus, kus oli toodud WRC ja tavalise N-rühma auto võrdlus. Kuigi neil hobujõude on enamvähem samapalju, siis põhiline erinevus tuleb momendis,, mida WRC'l on kaks kolm korda rohkem, ja kui isegi vaadata kütusekulu katsekilomeetri kohta, siiis WRC suudab ajada ka kütet kaks korda rohkem kui N-rühma auto. WRC auto on lihtsalt kallis, seda on kallis ülal pidada ja ka kallis hooldada. Asi enamasti ikkas elles tihendis, mis seda autot juhib. Kuid mulle küll meeldib see idee, et WRC stardis on, paljudele inimestele on see kindlasti üheks magnetiks, miks rallit vaatama tulla.

Sverre, 10.06.2008 18:23
Mul on jäänud selline mulje, et nüüd uued Subaru STI'd ja Evo'd on ehitatud täpselt sama tehnikaga ja muu sinna juurde kuuluvaga, nagu need Corolla'd ja vanemad Focus'd, kuna ei sõida need vertsud kiiremini mitte, kui ees mainitud STI'd ja Evo'd. Üks väga hea näide on näitaks just hiljuti olnud Tallinna Rally, kus Tänak Ott tegi väga kõva sõitu, ning Hiltunen ei teinud oma uuema Focus'ga ka just mitte suurt vahet Oti'ga.

huraa, 10.06.2008 17:01
Eks seal ikka oleneb väga sellest rooli ja istmevahelisest tihendist! Kuigi jah, need pea kümme aastat vanad WRC-d ei ole erilised asjad küll enam!

ander3, 10.06.2008 10:25
WRC auto pole juba ammu enam mingi näitaja. Olid ajad mil WRC autodega sõitsid ainult tõsised tegijad, nüüd on asi läinud nii kaugele, et WRC auto on pigem nende meeste mänguasi, kes seda endale lubada saavad. Tavaliselt nad väga kiired ei ole ja isegi Soomes on pigem N-rühma autoga tipuaegu sõitev ekipaaz võitjasoosik. Sõnaga: WRC auto ei ole enam publikumagnet. Päikest, :)

 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia