Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Teele Sepp
10. oktoober 2005 5:08
Tagasi
Trüki lehekülg

«Samaraga sõit oli nagu loterii. Focuselt ootan vastupidavust»

Kommentaare lisatud: 46

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
vaade, 15.10.2005 23:41
to ABC
nagu ma ütlesin, tuleb endiselt seda lolli juttu et - õppigu enne samaariga sõitma ja siis...
Miks krt ei või Fordiga sõitmist õppida??
Kui keegi mäletab kuidas üks vend lumelabidaga tennist mängis... samaari soovitamine kõlab nagu et: õpi enne lubelabidaga tennist mängima, siis alles võta tennisereket kätte.

nossov, 15.10.2005 23:21
a mulle meeldib see,et enamus kommenteerijatest ei tea üldse millisest "maa tehiskaaslasest"(sputnik`ust)jutt käib.Teadmiseks siis,et midagi enamat pole ühe kaheksa juures eriti võimalik teha

PRAKTIKANT, 15.10.2005 12:17
Heh need ju vanad sõbrad ROOTORI aegadest .Olge tursked ja lapats vastu põhja..

Tra küll!!!, 15.10.2005 08:43
Ma ei saa aru mis kamm ja arutelu käib siin kellegi teise rahakoti ümber!!Minu meelest on see ju hea,et eesti ralliradadele tuleb ka lääne tehnikat.See ei ole küll kellegi asi,et kes millega sõidab!Kui siin kõik nii kanged samaari mehed koos on,siis ehitage ise endale samaar ja inge paugutage sellega metsas,ma tahaks äha kui pikk närvikava teli on??Miks ei või siis focusega ennast "tühjaks" sõita??Ma pakun,et siin lihtsalt tegemist väikese kadeduse ussiga,nagu teisele eestlasele omane.Krdi samaari vennad,tulge nüüd tagasi maa peale ja tõdege fakti,et see teie samaar ei ole teps mitte kõige parem auto!!!!!!!!Edu Janekile,lolli pead ja rasket jalga!!!

ABC, 15.10.2005 06:07
no võtku siis juba 3 liitrine auto sellega sõidab teistel toore jõuga eest ära, pole ehitada vaja ega midagi
Kõigepealt tuleks ikka üks auto tühjaks sõita e. sõitma õppida aga OK eks igaüksiseteab, misomarahagateeb!
Aga ega selle jämedama autoga paremini ei lähe, korras tuleb teda ikka pidada ja selle samaariga oleks see ju oluliselt odavam oln`d! Ah mõttetu jutt vist...
Kui pappi on lase käia!!

jajah, 14.10.2005 16:28
Eks ajad on muutunud ka, need samaarid, mis praegusel ajal esiotsas sõidavad on ikka suht ümber ehitatud, fordiga vast vähem ehitamist

to jah, 14.10.2005 12:15
olgem ausad, eks siin tulevad ikka sõiduoskused ka mängu. Ei ole nii, et sõidad mingi imemasinaga ja kohe oled esimene.

jah, 13.10.2005 23:26
Kas mitte Aava samaariga hulga võimsamaid kitcar ei lypsnud

G, 13.10.2005 16:51
Ma arvan ,et saab ka samaariga! Mitu aastat see Müürsepp juba meister on olnud? kaks?...ja pole ta seda samaari raketiks ehitanud midagi. Loomulikult on Ford tohutu edasiminek ja kindlasti leiab "võidusõidu pulkasid" paremini. Edu Focuse aretamisel, huvitav tehnika ikkagi!

teine fordimees, 13.10.2005 12:47
Ma usun ka, et Ford ehitamiseks parem kui Samaar. Edu rallirajal!

vaade, 13.10.2005 11:29
ma arvan et see on loll jut, et õpi enne Samaari kordategemine ära, siis mine paremaga sõitma. Kui ikka võimalusi on võib samaari etapi vabalt vahele jätta.

Jyrrarrak, 13.10.2005 10:43
Point selles, et Samaari hiilgeajad hakkavad vaikselt otsakorrale saama ning kui meestel võimalus on, siis miks mitte sõita fordiga, mis on ennast ralliradadel juba palju palju aastaid tõestanud. Ning ehita seda Samarat niipalju kui tahad jääb ta selleks ikka. Nagu ka tekstis mainitud lagunesid mootorid ning tõesti et teistega konkurentsis püsida tuleb mootorist võtta kõik mis võtta annab, muidu ei ole sellel kruisimisel lihtsalt mõtet. Kui juba niipalju raha kulutatud on, siis tahaks mehed äkki ka tulemusi näha. aga noh see on minu arvamus ning pole mõtet sellepeale mingit jama kirjutada, sest ega see kedagi niikuinii ei huvita. Head päeva jätku.

to To: jaa.+jyrrarrak,, 13.10.2005 09:46
Kas ka mitte Märtin ei alustanud samara roolist? Usun siiski, et fordi on lihtsam vastupidavaks saada, ei pea ju selle mootorit viimse piirini forsseerida et teistega konkurentsis püsida. Jupid iseeneses juba vastupidavamad ja inseneride poolt korralikult tugevusarvutused tehtud.Ma ei kahtlegi siin vene inseneride oskustes, ehk pole nendel piisavalt vahendeid lihtsalt.

To: jaa.+jyrrarrak, 13.10.2005 02:37
Samaariga pole nüüd küll midagi katsetada või jalgratast leiutada, sest tegijad (Rüütel, Raidam, Murakas, Aava-ei hakka rohkem nimesid lugema) on selle auto küll ammu ära leiutanud!
Ütlen veelkord, mõttetu kulutada Fordile raha kui isegi Samarat käima ja töökindlaks ei saa!!
Ehk on raha ja edevust liiga!!!

lauri, 11.10.2005 15:46
Fordile tuult tiibadesse ja sulle head tulemust Saaremaal!

jyrrarrak, 11.10.2005 15:22
Tundub, et ikka palju tõsiseid mehi siin kommenteerimas.

Mürka, 11.10.2005 12:07
Jõudu Janek. Saaremaal näeb.

jaa., 11.10.2005 11:25
kõvadel meestel on ikka kõvasti aega läinud ja katsetamist ka ennem kui samaar tööle saadud.edu ikka edu!!

ABC, 11.10.2005 04:18
Tõsistel meestel on Samara hästi teeninud, nii et tee auto korda kui võidusõidule lähed! Lõhnab väga traadiga sidumise stiili järele!!

fann, 10.10.2005 20:15
väga tore, hoitke ikka peal ja et ikka auto kestaks

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia