Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
23. juuli 2005 20:39
Tagasi
Trüki lehekülg

Girdauskase tulemus tühistati, Mölder võitis

Kommentaare lisatud: 34

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
to enne kui, 28.07.2005 12:34
konkurents on üsna tasa siin... samas on ju rauam ja mölder meil sõidu poolest ikka enamus koradest eesotsas ehk siis eesti eliit ikkagi... noh noortest ma mõtlen..tagan on veel paar kiiret tulemas ja

Ah jaa,, 28.07.2005 04:10
muideks, Girda paneb MM-il N-ide teises kümnes, nii et arenguruumi jätkub!!

Enne kui..., 28.07.2005 04:07
oksi laiali ajada, tuleks SELGELT Eesti meistrikuld ära sõita kas Möldril või Rauamil või...
Seejärel Jyvasküla lõpuni sõita, seejärel siis veel kohta vaadata soome N-ide seas....
No ja siis võiks juba mõelda midagi!!
EDU!!!

???, 26.07.2005 12:59
Milles siin jura??? Leedukal on omal Leedus ralli kool ja ta ikka peaks olema kõige reeglite ja määrustega väga kursis!! Kui ei vastanud nõuetele siis järelikult tuli siia mütsiga lööma. Küll järgmine kord on targem ja näeb,et me ei ela mitte Aafrikas kus kõik on suva!!!

Karl, 25.07.2005 18:26
Reeglid on reeglid ja kellegi isiklik arvamus või õigekspidamine siin ei loe! Homologeerimisel on kõikidel klassidel kindlad reeglid, mille kohta kodanik .... andis täpsustavaid selgitusi!
jaan Mölderi võit on võit reeglite kohaselt! Järgmisel rallil läheb jälle teistmoodi ja ongi asi lahendatud! Girdauskas on ka väga nobe sõitja ning tulevastel etteastetel on võimalus võita!

kah keegi, 25.07.2005 17:23
Minu isiklik seisukoht on see, et kui see uste tühjakslõikumine midagi ei anna SIIS MILLEKS ÜLDSE LÕIGATAKSE?? Kui see aga midagi annab, siis pole see jällegi aus teiste sõitjate suhtes kes sõidavad ausalt. EHK siis - kuna oli lõigatud, siis sooviti saada ebaausat eelist - seega oli eemaldamine täiesti asjakohane ja õiglane. Ja muideks - pole mõtet hirmutada mingi leedukate vihaga - meenutan, et talvel võeti läti kohtuniku tähelepanelikuse abil maha sama edukalt meie oma N3 sõitja M.Meriloo.
Veel teadmiseks, et auhinnalised kohad (ja pluss veel üks - harilikult neljas koht - igaks juhuks) käivad kõik läbi täiendavast tehnilisest kontrollist - sama nagu kergejõustikus dopingukontroll... antud juhul juhtus siis Egle olema see neljas... Mul puudub info kas AliRantala auto ka lahti kisti või mitte - igal juhul selgus Girda ja Egle disklaff enne parc ferme lõppu ning tõenäoliselt veeti AliRantala auto ka sisse.

, 25.07.2005 15:42
samas ikkagi reeglid on reeglid.. eks ta imelik on aga...kust sa siis piiri tõmbad..eks kõik ju teavad et girda oli kiirem tegelikult.. ma arvan et igast autost leiaks midagi kui vaja on

ljova, 25.07.2005 15:26
kas keegi teab pandi protest või ei?

punktidele ja komadele, 25.07.2005 15:11
võistluste eeltehnilise ülesanne on kontrollida auto ja sõitjate varustust ohutusnormidele ning auto vastavust väliste ning tehnoandmete põhjal ülesantud klassile. on piisavalt kodanikke, kes võistluspaigas vahetavad klassi- kes hirmus konkurentide ees, kes soovist maksta 1000 kr vähem stardiraha jne. Enne võistlust ei avata mingeid sõlmi ega mõõdeta detaile. See toimub peale võistlust; ja kontrollitavad detailid määrab teh.komisjon. või protest. aga meie sõitjad on jänesed, kes vaid varjunime all netist kommenteerivad, aga protesti ja 3000 kr raha välja käia ei julge.

...., 25.07.2005 13:52
Selgituseks: Igal klassil on FIA poolt antud min kaal (näit. suurel A 1230 kg.). Kui auto pole alakaaluline, siis tehn. komisjon enne starti midagi ette ei võta. Kuna suures N-is oli, aga samasuguste autode kaalu vahe 60-70 kg., siis võttis tehn. komisjon ALLES ralli ajal vastu otsuse : kontrollida autode vastavust homologatsioonile - lähtudes autode turvanõuetest. Homologatsioon on selline paks raamat, mis näitab ära, milline võib auto üldse olla ( milline kere, käigukast, väliskuju, piduri kettad jne.). Üldjuhul konrollitakse põhjalikumalt autosid siis kui rallil on rahalised auhinnad. Minul isiklikult on Girdast kahju, sest uste turvatalade puudumine mingit sisulist edu ei anna, aga auto mittevastavus homologatsioonile annab züriile ainult ühe võimaluse otsustamiseks - võistluselt eemaldamise.

., 25.07.2005 12:49
kui tõestti põhjus on leeduka mahavõtmiseks see et turvatalad ustest puudu nagu Marko kirjutas siis on see hilisem mahavõtmine IKKA VÄGA IMELIK KÜLL. ennem kaaluti ja sobis ja sis pärast kaaluti ja ei sobinud? keegi hakkab turvatalasid välja lõikama ustest? absurd!
aga loomulikult on tore kui rallilegendide käeall kasvav eesti noor võistleja uuel autol kohe võidu võtab- aastapärast ei mäleta keegi et tegelikult sõidujärgi teiseks jäädi ja leedukas kiirem oli. igatahes palju edu Mölder-Vunnile edaspidi leedus võistlemiseks.

KaaK, 25.07.2005 12:36
No kui väidetavalt autod enne rallit üle vaadati ja kaaluti teh.komisjonis siis miks üldse Girdauskas rajale lubati ? Alles peale rallit kui nad olid võitnud avastati see mitte nõuetele vastavus eksole. fafa !

jah, 25.07.2005 11:00
Ma ei võrrelnud Martinit ja Jaani.
Minuarust on mõlemad väga kõvad sõidumehed, olenemata sellest mis meiesugused targutajad siin räägivad.
Samas aga näitas Mölder jr väga kõva kiirust nii Rootsis kui ka Kreekas.
Ja ega Rauami auto nüüd nii aeglane ka pole , nagu siin räägitakse.

to jah, 25.07.2005 09:22
aga ega jaan ka lätis eriti kiire pole. alati ollakse ju kodus kõige nobedamad. jaan käis ka saksas, seal pold ka midagi eriti kifti. loomulikult on rauamil kogemust juba eesti teedelt, kuid eks vanem auto ja väiksemad finantsvõimalused ei luba rohkem praegu.

jah, 25.07.2005 08:47
Rauam suudab kiire olla ainult Eestis, sest siinseid teid juba nühitud küllaga. Kui käis kunagi sõitmas soomes ja võrdles seal ennast kohalikega polnud see vist nii rõõmus kui ma õieti mäletan. Samas aga näitas leedu vanameister Girdauskas tõelist meisterlikkust. Sõitis siin viimati 17 aastat tagasi ja nüüd tulla vana mehena ja võõrastel teedel nii kõvasti panna on tase.

to mikk, 25.07.2005 02:01
rauam ongi kõige kiirem, kui ta nendest tehnilistest viperustest juba ükskord lahti saaks.

mikk, 24.07.2005 23:12
mina arvan et Rauam-Kraag tegid väga tubli sõidu. Arvestades et neil on kõige vanem auto kiiretest N-idest (mingi 3 aastat juba vist) ja poiss pole kaks kuud ralliautos istunud. ajad olid neil täitsa kiired, ehki tehnika vedas alt ja nii suure kaotusega pold mõtet enam riskida. ja saluri oli ka kiire

???, 24.07.2005 21:19
Mõni mure üks Leedukas siia sinna!!!

Jah, 24.07.2005 20:32
nüüg üks leedukas edaspidi eesti rallidel vähem...

kobras, 24.07.2005 19:35
Popov on ikka väga kõva arenguhyppe teinud

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia