Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. november 2004 3:20
Tagasi
Trüki lehekülg

Krossikalendris sõiduautodele esialgu viis etappi

Kommentaare lisatud: 23

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
tom, 19.03.2005 21:56
mis rehv seeon mis 5500 maksab?

marx, 21.01.2005 14:51
läänemaal võiks ka etapp toimuda kuskil haapsalu kandis

martin, 11.12.2004 18:01
miks vassas ainult yks etapp on raisk p6hjendage mulle seda

TOM, 11.11.2004 22:48
KAS tahate öelda, et soomes sõideti autokrossi????? Ma kahtlen selles.

mihkel, 11.11.2004 16:14
Sõideti autokrossi reeglite järgi.Rajad olid nii krossi kui rallikrossi omad.

to priit, 11.11.2004 15:48
mõlemate reegilite järgi sõideti

priit, 11.11.2004 14:28
to tom

2004 sõideti nez sarja autokrossi mitte rallikrossi reeglite järgi

huviline, 11.11.2004 12:00
Kas kaks kõva kivi, pean siin silmas EAL ühelt poolt ja hr. Eriste teiselt poolt, ei taha koos head jahu jahvatada või milles on probleem?

rispiter, 11.11.2004 10:59
Vaadates uue hooaja üldjuhendi projekti on päevaplaani lükitud ka GAZ autod sõidukate vahele ja see tekitab probleemi just eelpool mainitult,et rajad ei pea vastu. Samas kui arvestada, et sõidukaid on jälle suhteliselt vähe stardis (vähemasti läinud hooajale tagasi vaadates)siis on venitatud päev mõtetult pikaks. Ei meeldi niisama molutada võistlejatele ega ka publikule. Viimasele oli hea näide vasalemma kus 15 min võistlussõidule järgnes 45 min teehöövlite rallyt. Nii ei müü me eesti rallikrossi kohe kuidagi mitte.

ats, 10.11.2004 21:46
Huvitav kas Eesti teeb eraldi ühe NEZi sõidu.Läti autospordi lehel järgmine aasta kirjas 5 etappi,seal küll Elvat pole.

aivar, 10.11.2004 19:52
vaevalt, et veokamehed solvuksid. juhendid võiksid ju asja ära määrata - tulge nt kella 12 kohale ja kogu moos. siis oleks küll jama, kui tehniline varavalges, aga rajale pääseb alles pääle lõunat kell neli.

Tom, 10.11.2004 19:45
Sõidukad hommikul ja veokad hiljem oleks 1 lahendus.aga siis jälle solvuvad veokamehed jne.... 1asi veel kas nez on siis elvas rallikross ja esi taga vedu koos kahtlen väga selles vaadake 2004 nez rallikrossi etappe seal oli arvestus ja stardid eraldi.

aivar, 10.11.2004 19:35
no valga rada ei kannata ikka Vasalemma või saarega võrdlust. kõva rada ei lõhu veokad sugugi mitte rohkem kui sõidukad. eks asi saab vist nii olema, et sõidukad teevad oma tiirud ära, siis veokate PF-d, siis rajahooldus ja lõpuks finaalid

mihkel, 10.11.2004 19:15
See et sõidukad ja veokad samal võistlusel sõidavad tegelikult paras jama. Tõetera on muidugi selles et pealtvaatajale võibolla huvitavam kuid arvestades neid radasid mis meil on ja kui palju neid sõitude vahel hooldatakse siis saab sellest asjast üks suur mööda auke koogutamine. Veoautod löhuvad jubedalt rada(enamus meie radasid ei kesta sõidukaidki välja) . On ju ennegi sellist asja tehtud kuid just selle probleemi pärast on see mõte kehva. Meelde tulevad 90-ndate alguse valga jaanikese krossid kus sõiduka mehed just sellise asja vastu protestisid. Nüüd on ring täis ja kõik hakkab jälle uuesti. Või mis teie arvate?

aivar, 10.11.2004 17:47
väga võimalik, et alguses tekitab selline süsteem pealtvaatajaile ja ka korraldajatele segadust. tuleb ju võistlustki reklaamida a la "Eesti meistrivõistluste 4. etapp rallikrossis ja 6. etapp autokrossis". kohtunikud peavad õigust mõistma kahe erineva süsteemiga võistlusel. kommentaator peab publikule asja väga täpselt selgeks tegema, sest muidu on kõik segi nagu puder ja kapsad - kes millisele kohale sõidab: veokate ajatreeningud, sõidukate eelvoorud, veokate poolfinaalid, sõidukate B-finaal jne. kui lisada veel erinevad klassid, siis on segadust üksjagu. päev läheb küllaltki pikaks jne.

samas loodan, et sellise korralduse eeliseks on just vaadatavus. sõite peaks olema igale maitsele - nii kiireid ERK autosid kui ka korraga rajal müttavaid GAZ 53-sid. kui pidada etapp ainult sõidukatele, siis olgem ausad, praeguse võistlejate arvu juures jääb päev lühikeseks.
aga mis sellest kõik välja tuleb (kui tõepoolest ikka otsustatakse sellise süsteemi kasuks), seda näitab vaid aeg. korraldajal saab olema igatahes paras koormus, sest igasugused jobutamised saavad ajagraafiku pärast olema välistatud ja kõik lülid peavad toimima tõrgeteta.

aivar, 10.11.2004 17:24
tegelt on mihkli märkus õige. publik nagunii segaduses (no vaata kasvõi foorumisse "kas varstis...") ja rally.ee peaks hoidma stiili, kus asjad puust ja punasest ette tehakse. ei käi siin lehel ju mitte ainult sõitjad, kes matsu jagavad, vaid ka potensiaalne publik. muide - minul isiklikultki on väike segadusemoment juures, kuigi peaksin ka asja jagama. vaatasin autosport.ee-lt üldjuhendi projekti. seal on eraldi masinaklassina mainitud ka GAZ-i. lihtsas huvilises tekitab seegi fakt hämmingut, sest selge sõnaga on nimetatud vaid sõidukaklasse, milles toimub rallikrossi MV.

omast tarkusest, aga ma ei tea hetkel, ka see on absoluutne tõde, tean hetkel siis järgmist öelda: rallikrossi 5 (või 6) etapiline meistrisari toimub erinevatele sõidukaklassidele. see, et kalendris on kirjas ka Elva, ei muuda ilmselt asja - sealsel nn krossirajal sõidetakse (vist) rallikrossi reeglite põhjal.
samal ajal toimub järgmisel aastal veokatele ja veobagidele autokrossi 8-9 etapiline meistrisari. kusjuures osad neist etappidest sõidetakse rallikrossi radadel ja need etapid toimuvad paralleelselt sõitukate rallikrossi MV-ga, kuid veokatele autokrossi reeglite põhjal. seega ühe päeva jooksul võisteldakse (näiteks Saaremaal) sõidukate rallikrossis ja sõidukate vahele (või järele) lastakse rajale veokad, kes vastavalt osalejate arvule on kolm korda kõik korraga rajal või jagatakse nad kahte poolfinaali, kust 12 autot pääseb finaali.

vaade, 10.11.2004 16:59
mihkel, ära nüüd nii õelaks ka mine - rallikross on ju ikkagi veel kross :)

mihkel, 10.11.2004 15:05
Pealkiri ju puhta vale. Pidi ju rallikross olema sel aastal

Mati, 10.11.2004 10:55
Tegelt minu arust just aus, et igat rada sõidetakse üks kord (kui nüüd Elva välja jätta). Kuna teada on, et mõnele sobib üks rada ja teisele teine, siis annakse see samuti eelise mõnele võidusõitjale.
20. augustil siis paraadi vaatamise asemel Saaremaale sõit ees :D

dude, 10.11.2004 09:36
Jux, ei tohi korraldajat narrida. Autospordti üldse ei tohi narrida. Narritad 1 kord, maksab see 9 korda kätte...

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia