Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
25. oktoober 2004 22:51
Tagasi
Trüki lehekülg

Uuel ralliaastal rahvuslikus rühmas vaid üks meister?

Kommentaare lisatud: 28

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
janno, 27.10.2004 21:39
Ja numbritest veel ka niipalju, et näiteks E-ryhma numbrid algaksid näit. sajast. 101 oleks sarja liider, 102 teisel kohal olev jne. Äkki muutuks E-ryhm rallihuvilisele atraktiivsemaks, kui ta teaks kes nagu hetkel on kiirem (stabiilsem ) olnud? Ja atraktiivsus on jälle meie austatud sponsoritele väga tähtis!!

janno, 27.10.2004 21:33
Madis on asjast just täpselt nii aru saanud nagu möte oli! Ja ärge seda viga ka tehke et E-klassis Eesti meistritiitel väljaandmata jääb, st et see nagu karikavöistluseks jääks. Soomes on just see probleem, et F-cup on karikavöistlus ja seda on väga raske näit. sponsoritele selgitada et see nagu oleks `meistritiitli` vöitmine. Eest Meister - kölab minu arust palju uhkemalt kui näiteks E-ryhma karikavöitja... Nii et vöidelge selle eest - teete oma elu lihtsamaks!

kaido, 27.10.2004 20:11
ei tea kas siis peab ikka mehaaniku karika ise välja ostma või saab selle arvelt mahaaniku karikad tasuta.meistritiitlit ju tähtsustatakse , kas siis mehaanikud on vähem tähtsad-neilgi ju siis tulemus paremini premeeritud

jaanp, 27.10.2004 17:23
... ja see absoluudi värk oleks kaa päris huvitav. vene ajal tehti ju kaa vastavaid kokkuvõtteid ja selle järgi anti kogu järgneva aasta kehtiv küljenumber (liiganumber) kõikidele rallidele. pealtvaatajatel kergem näha, mis vendadega tegu on ja ise oleks ju kaa huvitatud, et end teistega võrrelda. võiks ju mingit sellist arvestust pidada kasvõi mitteametlikult.

jaanp, 27.10.2004 17:18
kui keegi peaks tõmbama jutte, palju vendi mis ettepaneku poolt on, siis mina olen janno ja kristo ettepanekute poolt - E-klassi ei tohi lasta välja surra.
tutvumise rehvidega peaks olema samuti ühtne ja selge kogu aasta kehtiv otsus EAL poolt, siis ei teki lolle olukordi ega tõlgendamisi (negatiivne näide selle suve RS).

madis, 27.10.2004 14:31
Olen ka mõningates ralliringkondades absoluutse ERM-tiitli mõttest kuulnud:
s.t. - igal EMV etapil on absoluutne punktitabel: punkte saavad kas kõik osalejad või siis 30 abs'i paremat - lisaks klasside punktitabel kas-või praeguse süsteemi järgi ning hooaja lõpuks kogu see "pott" kokku ja rahvas ritta!
Midagi sellelaadset on ka meie naabrite juures katsetatud.
Ega kõigile ühtviisi meelepäraseid reegleid nagunii ei tule ja ei saagi teha.

madis, 27.10.2004 12:28
Jah, Kristo - Janno mõtte suund on õige.
Sinu näidis-arvutuses see küll nii ei kajastu, aga asi võiks olla tõesti selle-laadselt küll, et kui klassi etapivõitja saab võistlusel 7p, 2'ne-5p, 3's-4p, siis E-rühma "absoluudivõitja" saab boonusena 3p, 2'ne-2p, 3's-1p.
...erinevate klasside autosid ei saa iial päris võrdseks.

kristo, 27.10.2004 10:44
janno jutt jumala õige.E-rühmas peaks olema nii,et igal võistlusel peetakse ikka arvestust igal klassil eraldi ja saavad võrdselt punkte aga aasta lõpus lüüakse punktid kokku ühiselt E-rühmas ja nii ongi selgunud E-meister aasta kokkuvõttes.näiteks E-7 võistluse võitja saab oma punktid ja teine ja kolmas jne.ning E-8 samamoodi.Aasta lõpus selgub, et näiteks Remmelg on saanud etappidelt 32 punkti ja Laipaik 30 punkti ning Soe 29 punkti-nii ka selguvad E-rühma vastavad kohad:1-Remmelg,2-Laipaik,3-Soe jne.Lihtne ju.Sellega läheks ka konkurents tihedamaks ja võidab see kes on kõige rohkem etappe sõitnud ja kõige stabiilsemalt parimaid kohti omas klassis saavutanud.Olen selle vastane ,et punkte jagatakse igal etapil E-rühma absoluudi kohtade järgi.Nii ei tule ju keegi kasvõi rahvaralli radadelt sportrallisse üle ja selge on ka see ,et tegelikult 1,6 ja 2,0 autol on ikkagi vahe vahel ning need kes on niigi suutnud endale viimase raha eest 1,6 mootori teinud, ei hakka ju kohe uut 2,0 mootorit tegema.

haha, 27.10.2004 08:09
loomulikult pannakse veokad ja sõidukad kokku - see on juba otsustatud

key, 27.10.2004 01:25
paljud on sõitnud kindlasti, aga vaata kui vähesed on sõitma jäänud. kui teevad ühise suure E rühma, siis võiks ju kokku panna ka N-i ja A rühma ka ju..

to key, 26.10.2004 23:36
ole rahulik oma veokatega, need pannakse ka sõidukatega kokku, tehakse suur ja ühine E klass. Ja pole seal selle veokaga sõitmisel mingit erilist kunsti, olen proovind !

janno, 26.10.2004 18:02
Järsku peaks vötma malli Soome f-cupist, kus suurema ja väiksema klassi vöitjad saavad rallilt vördselt punkte, ja nendevahelise absoluudivöitja yhe punkti rohkem.

key, 26.10.2004 17:51
pange oma E klassid kokku, aga veoautod jätke rahule! ei ole mingeid karikavõistlusi vaja, veokaga sõitmine on juba omaette kunst nii et veokatele tuleks ikka aasta lõpus medaleid ka jagada!

feliks, 26.10.2004 16:51
Päris vahva on lugeda, lugupeetud spetsialistid kommenteerijad, teie arvamusi. Selge on see, et vaidlustes selgub tõde. Aga vaadake asja ka teise külje pealt: eesti A meister ei ole enam ammu N ide peksupoiss, vaid sõidab juba väga võrdselt nendega. Loomulikult on ka allajäämisi, aga "lina" uurides näed ka prisket arengut. See et profesionaalselt autoralliga tegelevad noored tast eespool on pole mingi häbiasi. Jama oleks siis kui noored vanemaid harrastajaid lüüa ei suudaks. Miks A rühmas sõidetakse? Ilmselt ikka selle pärast et saaks autot võimsamaks teha, töökindlamaid detaile kasutada jne. Tegelikkuses on igaühe enda asi mida ta oma rahaga teeb: püüab liblikaid või sõidab autorallit. Ja see kui keegi tahab otsustada et eestis enam A rühma pole, on tüüpiline eestlaslik väiklus (igapäevaelus on seda ju palju niigi). Ja autosportlasi endid ei häiri ilmselt üldse et välismaalased siin sõidavad. Samad võimalused on ju ka eestlastel sõita väljaspool eestit. Ongi hea kui ära näevad kuhu üldises pildis-tasemes kuuluvad. Oma mätta otsas võib igaüks kõva olla, aga tuleb Vasaraudis ja lajatab kalendriga. Kas keelaks tal siin sõitmise ära? Teeks eestis ainult ühe masinaklassi ja teisi kedagi ligi ei laseks? Mis selle asja müte on? Kui vaadata aega 4-5 aastat tagasi kui ralli stardis oli napilt 20-30 autot ja pooled tulid lõpuni, siis seda aega kunstlikult tagasi kutsuda pole küll vaja. Edu sõitjatele ja jaksu kriitikule uueks hooajaks!

nof, 26.10.2004 15:47
põhiõteliselt et räägite et on palju klasse,siis äkki E saax kolmest klassist teha kaks.(no nt E7,5 ja E9)

TO küsimus, 26.10.2004 12:43
JAH sa said täpselt aru - selline see PLAAN praegu on. Nii palju veel, et A6 ja E10 peale KOKKU on üks meister - nii nagu tänavugi - ca 15 autot sõidab siis ...

murx, 26.10.2004 12:32
Hmm
Äkki peaks hoopis suure A meistritiitlita jätma(tuleb 1 wrc ja on meister või kolivad N (seoses karmi konkurentsiga)ist matemaatikat paremini oskavad sellid A sse ja ongi meistrid(tamm saluri popov jne) Pigem oleks E-s norm tiitleid jagada eraldi - seal ka rohkelt osavõtjaid.
Katsu mingi karikavõistluse jutuga pappi leida sela E s

to K, 26.10.2004 10:21
Seda, kas suures A-s selgitatakse meister või mitte, ei tea täna veel tõenäoliselt keegi. Võibolla antakse meisrtitiitel välja üldsegi absoluutarvestuse parimale.

K, 26.10.2004 10:17
Ilgelt segane jutt, jäi arusaamatuks, kas suures A siis selgitatakse meister või ei ja E10 ka Kinnitamata andmetel selgitatakse 2005. aastal Eesti autoralli meistrid ka klassis N 2000+ (N3), F2 arvestuses, kuhu kuuluvad kuni 2-liitrised homologeeringuga autod (N1, N2, A4, A5) "ning neljarattaveolistel A ja E rühma autodel (A6, E10). " E10 max kolm osavõtjat ju?

küsimus, 26.10.2004 09:46
kas sain asjast õieti aru - klasside E7, E8 ja E9 peale antakse aasta lõpus 1 meistritiitel. Niiet ikkagi on E rühmas eesti meistri väljaselgitamine? Ja kas igal rallil eraldi antakse präänikud erinevate klasside parematele, st et rallil käib ka arvestus klasside kaupa??

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia