Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
25. oktoober 2004 22:51
Tagasi
Trüki lehekülg

Uuel ralliaastal rahvuslikus rühmas vaid üks meister?

Kommentaare lisatud: 28

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
nof, 25.10.2004 23:02
see polek küll hea idee,las jääda ikak samaks nagu on,pealegi tooks see vähem osavõtjaid kohale...

ok, 25.10.2004 23:28
See on hea idee, siis on võidul suurem väärtus. Täna on see madal.

wrx, 26.10.2004 00:27
lahe... mulle meeldib... muidu on nii, et kes kohale viitsis venida, on kohe ka meister...

veel üks kriitiline, 26.10.2004 00:48
... otsustamist vajav asi lisaks kahe etapi nihutamisele (et ei katuks lätlaste etappidega) on veel tutvumisrehvide temaatika.

VÄGAGI vajalik oleks sätestada ÜHESELT rallikomitee poolt tutvumisrehvide reeglid ja mitte jätta seda teemat korraldajatele rahakogumis auguks. Eesti sõitjatel ei ole nii palju pappi, et iga ralli lõhkuda 1-2 tänavarehvi - seepärast on vajalik lubada vanade kruusrehvidega tutvumine - kas või piiratud MAKS mustrisügavusega. JUTT et kõik sõidavad tavliste kummidega mööda kruusateed on lihtsalt vihastamapanevalt võhiklik - ma tahaks näha neid "tavaliiklejaid tavarehvidel" sõitmas 400 km päevas mööda kruusateid nii et ukski kumm ei lähe katki ega muhku - minge sõitke kas või paide karjääri katse või rakveres lausa 4 katset või matsimäe või... ahh ei viitsi end vihastada...

S, 26.10.2004 05:22
Mõnel "nof"-il pole üldse ette kujutust!!!!!!
NOF-Võiks lugeda WRX ridu......just täpselt kes kohale tuleb on ka meister!
Krt 2 meistrit on meil rallis eestlasi..ülejäänud väljamaalased.Igaleühele antakse igalpool meister-selline asi jääb ära!

justjust, 26.10.2004 09:32
Minuarust ka on neid meistreid liiga palju. Kui ühe klassis midagi ei saavuta võtad teise mootori ja teises klassis ikka antakse. Pärast on nii et igal mehel kes oskab autoga sõita on kapp karikaid täis. Tiitli eest peaks ikka võitlema ja kui ta lõpuks siis tuleb siis peab ta olema suure väärtusega. Sama lugu on teiste ja kolmandate kohtadega. Ja see mahavõtmise lugu.. Sellepärast meil siin välismaalased ruuluivadki et nad ei sõida kõiki etappe aga katki pole midagi sest liit soosib neid. Eestlased ise kes sõidavad rohkem neid justkui karistataks selle eest et palju sõidavad ja püüavad.

urueesel, 26.10.2004 09:40
"to justjust" Tuleval hooajal tõenäoliselt tuleb piirang ka välisvõistlejatele. Et kes ikka tahab Eesti meistrikatel kihutada, maksab 500 EURi ära ja peab mingi 3 rallit kindlasti kaasa ka tegema. Eks see selgub mis komitee novembris otsustab.

Murelik fänn, 26.10.2004 09:44
Super õige mõte - lõpuks liigub asi kuhugi.
Seda ideed olen kuulnud mitmegi Eesti praeguste ja endiste tegijate suust.
Samas lisaks veel kuna Eestis ona ainult üks korralik 4wd A-klassi autol võistleja + üle lahe külalis võistlejad, kas siis on mõtet pidada meistrivõistlusi selle klassis. Wrc autosid on ilus vaadata - las võistlevad ralli üldvõidule kui ralli korraldaja on selle klassi juhendisse lisanud. (Masendav on vaadata kuidas A-meister saab pea igal katsel N-klassi autode käest peksa). Sellega tõstaks suure 4wd N-klassi konkurentsi ja hoijaks kulutusi madalamal - saaksid keskenuda ka treeningutle mitte ainult võistluselt võistlusele. Rohkem võistlejaid klassis seda pingelisem ja huvitavam vaadata ja seda rohkem areneksid ka meie võistlejad. Eestil oleks kiirelt vaja uut Raidamit

küsimus, 26.10.2004 09:46
kas sain asjast õieti aru - klasside E7, E8 ja E9 peale antakse aasta lõpus 1 meistritiitel. Niiet ikkagi on E rühmas eesti meistri väljaselgitamine? Ja kas igal rallil eraldi antakse präänikud erinevate klasside parematele, st et rallil käib ka arvestus klasside kaupa??

K, 26.10.2004 10:17
Ilgelt segane jutt, jäi arusaamatuks, kas suures A siis selgitatakse meister või ei ja E10 ka Kinnitamata andmetel selgitatakse 2005. aastal Eesti autoralli meistrid ka klassis N 2000+ (N3), F2 arvestuses, kuhu kuuluvad kuni 2-liitrised homologeeringuga autod (N1, N2, A4, A5) "ning neljarattaveolistel A ja E rühma autodel (A6, E10). " E10 max kolm osavõtjat ju?

to K, 26.10.2004 10:21
Seda, kas suures A-s selgitatakse meister või mitte, ei tea täna veel tõenäoliselt keegi. Võibolla antakse meisrtitiitel välja üldsegi absoluutarvestuse parimale.

murx, 26.10.2004 12:32
Hmm
Äkki peaks hoopis suure A meistritiitlita jätma(tuleb 1 wrc ja on meister või kolivad N (seoses karmi konkurentsiga)ist matemaatikat paremini oskavad sellid A sse ja ongi meistrid(tamm saluri popov jne) Pigem oleks E-s norm tiitleid jagada eraldi - seal ka rohkelt osavõtjaid.
Katsu mingi karikavõistluse jutuga pappi leida sela E s

TO küsimus, 26.10.2004 12:43
JAH sa said täpselt aru - selline see PLAAN praegu on. Nii palju veel, et A6 ja E10 peale KOKKU on üks meister - nii nagu tänavugi - ca 15 autot sõidab siis ...

nof, 26.10.2004 15:47
põhiõteliselt et räägite et on palju klasse,siis äkki E saax kolmest klassist teha kaks.(no nt E7,5 ja E9)

feliks, 26.10.2004 16:51
Päris vahva on lugeda, lugupeetud spetsialistid kommenteerijad, teie arvamusi. Selge on see, et vaidlustes selgub tõde. Aga vaadake asja ka teise külje pealt: eesti A meister ei ole enam ammu N ide peksupoiss, vaid sõidab juba väga võrdselt nendega. Loomulikult on ka allajäämisi, aga "lina" uurides näed ka prisket arengut. See et profesionaalselt autoralliga tegelevad noored tast eespool on pole mingi häbiasi. Jama oleks siis kui noored vanemaid harrastajaid lüüa ei suudaks. Miks A rühmas sõidetakse? Ilmselt ikka selle pärast et saaks autot võimsamaks teha, töökindlamaid detaile kasutada jne. Tegelikkuses on igaühe enda asi mida ta oma rahaga teeb: püüab liblikaid või sõidab autorallit. Ja see kui keegi tahab otsustada et eestis enam A rühma pole, on tüüpiline eestlaslik väiklus (igapäevaelus on seda ju palju niigi). Ja autosportlasi endid ei häiri ilmselt üldse et välismaalased siin sõidavad. Samad võimalused on ju ka eestlastel sõita väljaspool eestit. Ongi hea kui ära näevad kuhu üldises pildis-tasemes kuuluvad. Oma mätta otsas võib igaüks kõva olla, aga tuleb Vasaraudis ja lajatab kalendriga. Kas keelaks tal siin sõitmise ära? Teeks eestis ainult ühe masinaklassi ja teisi kedagi ligi ei laseks? Mis selle asja müte on? Kui vaadata aega 4-5 aastat tagasi kui ralli stardis oli napilt 20-30 autot ja pooled tulid lõpuni, siis seda aega kunstlikult tagasi kutsuda pole küll vaja. Edu sõitjatele ja jaksu kriitikule uueks hooajaks!

key, 26.10.2004 17:51
pange oma E klassid kokku, aga veoautod jätke rahule! ei ole mingeid karikavõistlusi vaja, veokaga sõitmine on juba omaette kunst nii et veokatele tuleks ikka aasta lõpus medaleid ka jagada!

janno, 26.10.2004 18:02
Järsku peaks vötma malli Soome f-cupist, kus suurema ja väiksema klassi vöitjad saavad rallilt vördselt punkte, ja nendevahelise absoluudivöitja yhe punkti rohkem.

to key, 26.10.2004 23:36
ole rahulik oma veokatega, need pannakse ka sõidukatega kokku, tehakse suur ja ühine E klass. Ja pole seal selle veokaga sõitmisel mingit erilist kunsti, olen proovind !

key, 27.10.2004 01:25
paljud on sõitnud kindlasti, aga vaata kui vähesed on sõitma jäänud. kui teevad ühise suure E rühma, siis võiks ju kokku panna ka N-i ja A rühma ka ju..

haha, 27.10.2004 08:09
loomulikult pannakse veokad ja sõidukad kokku - see on juba otsustatud

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia