Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
21. oktoober 2004 23:02
Tagasi
Trüki lehekülg

Sõiduautode ralli- ja autokrossi sarjad liidetakse

Kommentaare lisatud: 49

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
dude, 21.10.2004 23:45
Kui veokates ka suudetaks tehnilised tingimused samaks ajada ja üks sari teha, see oleks väga popp!

Küsimus hr Tanel Kutsarile Kas ühises sarjas on eraldi jätkuvalt noorteklass? Kui jah, siis kas mootori töömahtu saaks neil tõsta võrdseks sellele, mis on rallis ja sprindis? Et kutid saaksid ühe autoga hakkama, mitte ei peaks pidama kahte erinevat autot. Aitäh

sergo, 22.10.2004 07:54
väga õige otsus, lõpuks ometi, nüüd ehk rallikrossis ka rohkem osalejaid. Ja veokatele võiks ka üks klass tulla rallikrossis.

S, 22.10.2004 08:47
Cool!!!!
Mida oligi vaja teha!

T.Kutsar, 22.10.2004 09:47
Esmalt vabandan, et ei ole suutnud protokolli lõpetada - ka minul on juhuslikult olemas töö, mille eest palka saan. Oletatavasti on protokoll olemas esmaspäeval.
Mis puudutab Noorte klassi, siis see kindlasti jääb. Ja maksimaalseks kubatuuriks jääb 1600cm3, mis on ilmselt majanduslikult põhjendatud. Kui raha kõrvale jätta, siis minu isikliku arvamuse kohaselt võiks jäädagi max. töömahuks 1400cm3. Ma ei pea normaalseks, et noorel on tehniliselt võimalik sõita nii kiirelt kui seda ERK või Standardi kiiremad täna teevad. Kardan, et 12. a füüsiline ja vaimne ettevalmistatus ei tule hoole järele. Kui noormees kasvab ja ihaldab suuremaid kiirusi, siis liigub ta täiskasvanute klassi ja asi selge.
Tänase Noorte autoga saab sõita rallikrossi, ringrada ja superkrossi. Olen teinud korduvalt ettepanekuid , et ka rallisprint peaks liituma meie tehniliste tingimustega, kuid seni edutult.
Siin on ka mõningad objektiivsed põhjused.

A, 22.10.2004 10:18
veokate otsus oli 10.10 Tapal ,et sõita autokrossisarja.

aivar veokate otsusest, 22.10.2004 11:28
otsus oli jah, et sõita autokrossisarja. aga kuna radasid napib, siis peab osa sõite nagunii tegema nn rallikrossi radadel (vasalemma nt) see tähendab, et rallikrossi rada, aga autokrossi reeglid ehk siis kõik veokad korraga rajal.
välistatud pole ka veokate rallikross säilib - oleneb, mida mehed koosolekul otsustavad, kas oleks sõitjaid või mitte.
kui keegi nüüd küsima hakkab, et mis ak-l ja rk-l vahet, siis ma einam ei viitsi seletada. vahe nii võistlusreeglites kui ka autode teh tingimustes.

aivar, 22.10.2004 11:32
pealkiri on tegelt veidi eksitav - ma saan artiklist aru, et sarju mitte ei liideta, vaid autokrossi lihtsalt enam ei sõideta. kui kaks sarja oleks liidetud, siis peaks ju mõni etapp toimuma vastavalt autokrossi reeglitele.
sama kehtib veokate kohta - mingit liitmist pole. autokross tahab lihtsalt laieneda ja etappe juurde saada. rallikross jääb alles, kui sõitasoovijaid on.

Norm, 22.10.2004 17:28
Vot see on küll TÕSISELT hea uudis et Eestis panustatakse rallikrossile. See oligi ainuõige otsus. Järgmine aasta saab väga põnev olema. Aga veokate kohta ütlen, et las need sõidavad autokrossi, sest rallikross nagunii oleks liiga kallis ja seal teeksid "ligurid" puhta töö, siis ei jõuaks seda virinat ära kuulata jälle.

mihkel, 22.10.2004 18:07
Tore! Sõitke siis üksi oma rallikrossi! Eestist välja võistlema minna pole rallikrossi autoga kuhugi.

to mihkel, 22.10.2004 18:10
Ja kuhu sa siis oma autokrossi autoga lähed? Lätti? Mis see annab? Targad mehed tegid selle otsus, niiet pole mõtet vinguda.

vaade, 22.10.2004 20:19
targad või mitte, aga otsus tehti statistikale tuginedes

to mihkel, 22.10.2004 22:26
nüüd ju saavadki kõik autokrossi sõitjad ainultväljas sõitmas käia, pole enam vaja kohalike sõite sõita! Oleme ausad - kui palju neid väljas sõitjaid ikka on?

mihkel, 23.10.2004 00:35
Ei ole nüüd kusagilt neid enam tekkimas ka kes väljapoole võiksid minna. Kohalikud kaklevad omavahel edasi ja peavad ennast kole kõvadeks meesteks. Meenub nez-i etapp vasalemmas kus ei jõudnud ära kuulata vabandusi miks lätlased kole kiired on ja kui pahad nad tegelikult on. Nüüd sõitke jah ainult rallikrossi et eesti taset teistega võrrelda ei saaks.

mihkel, 23.10.2004 00:36
tegelikult on mul täitsa savi mida siin tehakse

randel, 24.10.2004 14:21
Ärme teeme reegleid teiste järgi. Teeme ise oma reeglid,mitte soome,rootsi,läti,leedu ega teiste järgi.Oleme eestlased teeme oma reeglid .Kes tahab sõita välismaal teeb auto nende reeglite järgi,eestis sõidame meie reeglitega.

mihkel, 24.10.2004 17:54
Siis jäämegi siia kändude vahele turnima. Ei tahagi et reegleid tehaks mõne teise maa järele, vaid võiks aluseks võtta fia autokrossi reeglid tehes sinna sisse mõned lihtsustused.(selles suhtes nagu lätlastel)

mihkel, 24.10.2004 18:19
Ühe korraliku võistlusauto ehitus on nii kallis ja aeganõudev et ainult eestis sõitmiseks on ehitamine üsna mõttetu. Teine pluss oleks võimalus leida mingi sponsor et minna välja sõitma. see toimiks ainult siis, kui sama klass oleks eestis olemas. Iga võidusõitja põhieesmärk on teistega mõõtu võtta. Totrus on viljeleda mingit sellist asja mida kusagil mujal olemas ei ole. Autokrossi autoga jääks võimalus sõitta lätis-leedus näitaks balti või nez-i etappe, kui sellest vähe võib euroopa etappe ka kaasa sõitta. Oluline oleks veel see et saaks paikka võistlusklassid mida koguaeg ümber ei muudeta. Millegipärast on mul tunne et vaevalt rallikrossi suur edu saadab.

vaade, 24.10.2004 18:55
to mihkel
tundub et sa oled üsna krossikauge.
"jäämegi siia kändude vahele turnima" - loomulikult jääme - või arvad et Eesti ralli(või auto)kross aina areneb, kuni tast on saanud mingi maalilma superliiga?
"Ühe korraliku võistlusauto ehitus on nii kallis ja aeganõudev et ainult eestis sõitmiseks on ehitamine üsna mõttetu" - on jah nii kallis ja sellepärast meil eestis ühtegi sellist autot ei olegi, vaid on odavad autod, millega kannatab ainult Eestis võistelda. Ja kui keegi tahabki kuskile kaugemale minna, siis ta läheb vaatamata sellele kas siin sõidetakse auto- või ralikrossi.
(...ja balti etappe pole olemas)

mihkel, 24.10.2004 19:01
OK! olen siis "krossikauge edasi" Mina arvan et nende odavate autodega siin sõitta tuleb kallim kui näiteks lätis (tean omal nahal ja kui ei usu siis võib näiteks karuse käest ka küsida)

vaade, 24.10.2004 20:25
Võite ju rääkida et lätlased on palju kõvemad kui meie ja me peaks oma tingimused sellised tegema et seal ka sõita saaks - vahet pole - üks küla kross kõik, seal on lihtsalt võistlejate arv suurem. Ja seal on rajad liivasemad ja pehmemad ja seega auto ettevalmistus teistsugusem ja keegi Eestlastest pole viitsinud seda nii põhjalikult ette võtta et seal läbi lüüa. Vaata bagisid - kuna Eestis neil sõiduvõimalust pole, siis võtavad nad Lätis sõitmist tõsiselt ja on ka headel kohtadel - kui autodega sõitjad pühenduksid samuti lätile läheks neil sama hästi.
Aga ega sa ei saa ju iialgi teha sellist autot mis sõidaks võrdselt hästi kahes erinevas riigis, kahes erinevas süsteemis ükskõik mis riigid need ka poleks - ikkagi tuleb panustada ühele asjale korraga, seepärast polegi mõtet ajada sellist juttu, et teeme tingimused ja võistlussüsteemid samad mis lätis või euroopas või soomes või kus iganes - mõttetu.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
17.04.2024
MM-sari jätkub Horvaatia teedel, kus on stardis ka kolm Eesti ekipaaži
14.04.2024
Eesti ja Balti rallikrossi meistrivõistlused algavad Raassillas
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia