Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
20. oktoober 2004 18:56
Tagasi
Trüki lehekülg

Ennistati Ameriico Jõfferti kolmas koht superkrossis

Kommentaare lisatud: 37

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
raul, 25.10.2004 09:13
to mehaanik666:
ilmselt vale adressaat- minu garderoobis puudub nimetatud peakate.
olen olnud üle 10 aasta mehhaanikuks ja kandnud ka ise seda "aunimetust".

randel, 24.10.2004 17:46
priit vadi!!!!! kaota oma kanged jalad ja ole normaalne mees Kui tahad normaalselt sporti teha, siis ole ka inimene ja õpi inimestega suhtlema!!!!!Sõidumehed sõidavad ,mitte ei targuta

randel, 24.10.2004 14:05
mehed kui tahate võidu sõita siis sõitke kui möliseda siis minge riigikokku.Reeglid käivad kõigi kohta . See kes ohib,et mehaanikud sõidavad on jobu need mehed teevad rohkem pulli rahvale kui sõidavad võidu. Need mehed sõidavad enamusest paremini ja ka mõnedest sõitjatest .

sõidumees, 22.10.2004 22:21
Seletuseks:
Ei olnudki kavas siin plõksida,targutada,oma aega ja elektrone raisata :)
Soovisingi kuulda targemate arvamust selle demosõidu seaduslikkuse kohta.Ja saingi vastuse,paraku veidi sapises toonis.Tänud sellegi poolest!Ja rahu edasisteks arutlusteks.

mehaanik666, 22.10.2004 19:43
to raul
see,et sa LX poweri soniga ringijalutades nn. ametnikku kujutad ei pea sa kodanikke "tavotiööbikuteks"kutsuma

---, 22.10.2004 19:28
kas keegi seda kontrollib ka millistel võistlustel üks või teine litsentsiomanik osaleb???

Tom, 22.10.2004 13:17
Tegelikult on oma iva sees peaaegu igas kommentaris. Tundub, et üks suurim põhjus on tegelikult kommunikatsiooni probleem. Võistluse regamine pole ju tegelikult kallis (pidasin silmas kinniseraja üritusi), kui ei eksi siis kahekordne stardimaks. Tegelikult ju olematu. Kui korraldaja ei oma infot selle kohta, et mida ja kuidas teha ja kui kalliks läheb, siis selliseid kes seda infot omavad on piisavalt. Samas kui on olemas võistlejad (litsentiga), kes soovivad sellisel üritusel osaleda, kas teavitavad korraldajat või küsivad ise luba EAL-ilt seal osalemiseks. Olen täitsa kindel, et ei keelata. Tean, sest olen seda ise korra teinud ja vastus oli jaatav. Tegelikult ei ole see probleem nii suur kui seda ettekujutatakse ja siin nende üksikute faktidega üles puhutakse. Olen nõus, et üksikutest faktidest koosneb üks tervik, aga fakte ei saa ka üksikult vaadat, sest see ei anna täis pilti ja samas muudab oma olemuse väga segaseks. Arvan, et sellest on tingitud see pahameel, eelarvamus ja trots. Tegelikult töötavad seal organisatsioonis ka inimesed ja nad tõesti ei ole koletised.

PriitV, 22.10.2004 12:20
Aivar, pole ma nii noor ühti, kõvasti pealt30 ja EALi, kui MTÜd polnud veel uneski olemas, kui ma ammu kõiksugu autosporti jälgisin. Oli sügav stagnatsioon ja Lada 21011 oli NLiidu tipp ralliauto. Nii et, eks ma üht-teist siiki tean kah. Ja mõte polnud ka selles, et EAL poleks "mees", see äravõtmine on õite lihtne. Ainult et kõik käivad kõikidega ja kõik magavad kõikidega. Eesti taset arvestades ja siiski autospordi juhtkonna poolse liigvähe tegemise tõttu ei ole neil küll mingit erilist õigust kaülarallil osalenud sõitjalt litsentsi käest võtta. MA saan aru, et mõni mees, kes nii mees pole, et ka vähe kehvema tasemega võistlusel ennast tõestada, ei kannata, kui konkurent enda sõiduoskuseid igal võimalikul moel arendab, omale erinevates ringkondades nime teeb ja oma sponsoreid reklaamib. Äkki otsime vingumiste põhjuseid siit? Miks kõik muudkui arvavad, et RAHA liigub ainult autoralli etappidel??? Ka suvalise külaralli raja ääres seisavad firmajuhid, kellele tuleb noortel meestel silma jääda. Ja sõidavad legaalsed miljonärid ise igasuguseid naljakaid võidusõite.
Pigem on see hea, kui noored ja andekad ennast kõikvõimalikul moel promovad, küll need rahakotid lõpuks ka avanevad. Ja seda peaks igatpidi toetama. Kusjuures isegi romurallil(kuigi autospordiga on siin ülivähe ühist) osalemine võib anda võimaluse. Eesti autosport tervikuna on nii vaene, et siin tuleb erinevatel korraldajatel, sõitjatel ja autospordi juhtkonnal kogu aeg kompromissidele minna. Oma jäärapäisusega kaugele ei jõua. Ainus asi, et turvalisuses palju tingida ei tohi ... kuid autokrossis pole rahvaralli-romuralli taustal ohtu olemaski. Ühest ollaks

raul, 22.10.2004 08:33
to: sõidumees ja tosõidumees jt.
mida te siin targutate ja oma aega ning elektrone raiskate? võtke EAL aastaraamat ette ja luguge reeglid läbi. kui ei saanud aru, siis küsige endast pädevamatelt. pole vaja siin teha uusi rahvusvahelisi reegleid- aga ma arvan, et nii peaks olema...
Punane riie härgadele so. superkrossaritele: teie mehhaanikute võidusõit on samuti reeglitevastane, sest teie "tavotiööbikud" ei oma mingit litsentsi ning nende starte ei tohi korraldada koos registreeritud võistlusega. Reeglite mittetundmist näitas väga hästi ka viimane Taali võistlus. Mõelge sellele ning leidke koos EAL-iga lahendus. Enne kui kevad käes ning asjast palju pahandust tuleb.

to sõidumees, 22.10.2004 08:24
Eraldi klassis demot. Lähete kõik korraga rajale? See ei ole ju demo - see on võidusõit. Arvan, et demona läheks arvesse siis kui te ükshaaval lihtsalt raja läbi paarutate ja korraldajad aega ka ei võta.
Miks on üldse vaja siin plõksida? Kui sul litsentsist kahju pole, siis lase käia - eks keelatud vili on alati magus. Aga võta arvesse seda ka, et kui EAL peatab/lõpetab su litsentsi, siis minuteada on olemas võimalus, et ükski riik sulle litsentsi paari aasta jooksul ei anna. Kumb on siis tähtsam, kas külakrossil end näitamas käia või korralikel st. EAL-ist loa saanud üritustel osalemine?

sõidumees, 22.10.2004 00:55
Kas ei olnud mitte õige vihje siin saq-lt,et kui me ikka läheme külaüritusele demot tegema,ei saa ju minu litsentsi selle eest veel ära võtta.Muidugi tuleb see eelnevalt korraldajaga kokku leppida,et kõik litsensiga mehed teevad eraldi klassis demot ja peakski ju kõik ok olema?

..., 22.10.2004 00:12
tead sa võib olla ise ei tea palju asju aga siia lõugama tuled küll

TO mehaanik2 jt., 22.10.2004 00:06
Te härrased ILMSELGELT ei ole litsentsiomanikud ega kursis reeglitega. Nii et pritsige vähem tatti. Keegi ei SUNNI teid litsentse taotlema - kui taotlete siis järelikult soovite seda saada - ja peate ka miagi vastu andma - antud juhul siis lubeduse, et ei osale FIA sanktsioneeringuta võistlustel. Nii lihtne see ongi. Seda, miks FIA seda soovib, ma selgitada ei viitsi - jäägu see teile koduseks silmaringi suurendamise ülesandeks. Üht võin öelda - sel asjal on suur iva sees miks FIA seda kogu aeg (aastakpmneid) nõudnud on...

..., 21.10.2004 23:49
se ei ole minugi arust kõige parem punkt selles määrustikus, aga kas seda keegi kontrollib ka?

mehaanik2, 21.10.2004 23:27
see on täielik jama kas ma peaks ka EAL-iga rääkima kui ma tahan omas sõpradega põllu peal rallitada.Ja esiteks see on napakus et litsentsiga sõitja ei tohi mujal sõita.Sellise punkti tõmbks ma kohe maha sest vabal ajal ma võin teha mida mina tahan ja see on minu enda asi mida ma teen teegelikult.

aivar to mehhaanik2, 21.10.2004 23:10
ja miks need Pootsi korraldjad ei või siis EAL-ile märku anda, et tahavad korraldada treenigpäeva. on see raske või? EAL, vaatmata kõigele, ei ole kuri nõid, kes ainult keelab ja käsib. nt enne üht EMV rallit soovisid teatud sõitjad meie juures suletud rajal testida. ilma ajata ja muu selliseta. ometigi vaevusid nad asjast eal-i teavitama ja kõik oli akuraat. mingeid rahasid ei küsitud, samas sõitjatel kindel tunne, et pahandust ei tule.

aivar, 21.10.2004 22:58
PriitV siin vihjas, et EAList pole litsentsi äravõtjat... sa Priit oled ilmselt nóor mees, sa kakasid veel püksi, kui tänased tegijad juba noorekad ja andekad olid. aga see selleks - EAL on selliste tempude eest (litsenseerimata võistlustel võistlemine) karistanud. ja karmilt. kui PriitV mälusse sellised asjad ei mahu, siis ei tähenda veel, et see poleks kunagi toimunud.

Mati, 21.10.2004 22:46
Reeglid on täitmiseks. Iga litsentsi saanud mees on andnud allkirja, et täidab EALi ja FIA võistlusmäärustikku. Kui seal on lause sees, et registreerimata üritustel ei osale, siis jama lugu, aga seda peab austama.

Mehhaanik 2, 21.10.2004 22:37
Las mehed sõidavad seal Pootsis.Miks on vaja ära võtta litsents.Mehed saavad seal
trenni teha ja ei pea üksi rallitama saavad ka mõõtu võtta teistega.

saq, 21.10.2004 22:29
trenn on see. ülejäänud võistlevad omavahel. litsentsiomanikud teevad demot. nii on olnud ja nii jääb.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia