Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
13. juuli 2004 11:58
Tagasi
Trüki lehekülg

Taalis toimub rallikrossi neljas etapp

Kommentaare lisatud: 29

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
võistleja, 15.07.2004 13:39
kui ei ole otsustatud järgmiseks võistluseks kas nukk 53 on vaba ja kui on siis ei tule paljud mehed starti ükskord tuleb sellele võistlejate lollitamistele lõpp teha ja kui keegi seda ei tee siis teeme ise sellele kiire lõpu lükame autod kuuri alla ja kogu lugu.

alex, 14.07.2004 22:26
Muide 18,07 toimub Bauskas NEZ autokrossis.Seal ei ole mingit muret,et võistlejaid ei jagu.Korraldus alati tasemel.Soovitan kõigile,sõitke Bauskasse.Kahju ainult Eestist üksikud võistlejad julgevad osaleda.infi saate http://www.autokross.lv

endine võistleja, 14.07.2004 17:32
Tuleks ise ka 53-ga rajale aga võistlemine on mõtetult kalliks aetud, kui sa pead ikkagi ostma kaks mõttetult kallist litsentsi (mille eest eriti midagivastu ei saa), siis ei jääks auto arendamiseks raha, samuti on 53 klassis nukkvõlli vabaks laskmine suur viga, kuna kaob klassi odavus.

kuju, 14.07.2004 15:48
Ilmateade lubab pühapäevaks 20-25C, ilma sajuta, see tähendab et Taalis tolmab mõnuga, see jama nii sõitjatele kui ka pealtvaatajatele. Samas kui sajaks vihma oleks veel hullem, saab sõita ainult mööda "sõidujoont" kui väljakaldud siis jääd lihtsalt kinni kuna siis rada nii pehme.

aivar, 14.07.2004 13:00
mnjahh, aga kuidagi tuleb aasta-kaks üle elada. äkki läheb asi siiski paremaks?
minu ettepanek on liita alates järgmisest hooajast (ajutiselt) klassid GAZ 51/52 (krossi teh tingimustele vastavad autod) ja GAZ 53. sellisel juhul saaks 15 meest ikka ühele võistlusele kokku. ringiaegades tänavu suuri vahesid neil kahel klassil pole (krossis; rallikrossiga ju võrdlus puudub, sest rallikrossi 51 teh tingim on teatavasti teised). MV punkte võiks arvutada eraldi ja sõltumata võistlejate arvust, kuid etapi auhinnad saaksid vaid absoluudi parimad. kui korraldaja jaksab, andku siis karikaid ja auhindu pigem absoluudi kuuele esimesele - praeguse süsteemi põhjal on kolm karikat nagunii nimeliselt "broneeritud".
kui praegu on kahes veokaklassis krossil kokku 6 starti, siis absoluutarvestuse puhul oleks vähemalt 4: 2 poolfinaali, lohutus ja finaal. väga võimalik, et autosid jaguks isegi kolme poolfinaali. seega võistlussõite vähemaks ei jääks, aga nad oleksid konkurentsitihedamad (mitte nagu Vartsu 2. poolfinaal 53-le)
rallikrossis kaoksid ära nn tühjad 2-3 autoga eelsõidud ning lisanduks B-finaal.

Võistleja 2, 14.07.2004 12:35
Juhendi järgi on vist isegi nii,et kõigil võistlustel kus ametlikult osalevad veokad peab olema kraana.See aasta oli isegi Saaremaal kraana olemas!!! Veel 53-st.Kahest mehest ,kes RK-d sõidavad lõpetab ka veel vähemalt üks tõenäoliselt selle hooajaga.Seegi auto on saadaval, mis kannab veel numbrit 3,lisaks Tapal pakutule.

aivar, 14.07.2004 12:10
tegelt on kraana olemasolu nii veokate rallikrossil kui ka krossil üldjuhendiga nõutud. seega peab ta kasvõi maa alt kraana välja otsima, kui seda vaja läheb:)

VÕISTLEJA 2, 14.07.2004 12:06
Aitäh Aivar.Sinu arutlusi on peaaegu alati hea lugeda.Eriste kommentaaride kohta on erinevaid versioone.Näiteks tõsteseadme(kraana) kohta oli talvisel sprindil vastuseks -all on ju estakaad!!!?-sama olla ka nüüd.Kui auto on sillaga käru raamil (nagu Niitsalu Varstus),või kui on teh.rike ja tehnika ei ole liikumisvõimeline(Alasoo Saaremaal),siis estakaad ei aita.See on ainult väike episood.

vaade, 14.07.2004 11:58
to aivar:
ilgelt piinlik kui nii palju näpukaid tuleb - see ühe lisapunkti puudus on ka nüüd parandatud.

vaade, 14.07.2004 11:27
eks nüüd on pahaseid (vihaseid) mehi rohkemgi ehk. Ei oska muud öelda, kui seda et kahju et üldjuhendi ja kalendri erinevust varem ei märgatud.

villu, 14.07.2004 11:25
Panen siia uuesti Eriste kommentaari. Talle oli üllatus, et Taalis pühapäeval veokatel etappi pole ja ei osanud ta ka aimata miks ei ole.

aivar, 14.07.2004 11:19
to vaade:
muig... küsi villuka käest, mida eriste talle ütles. mina küll korraldaja nahas ei taha olla, kui nädal enne võistlust selgub, et korraldad hoopis teistsugust võistlust

vaade, 14.07.2004 11:14
Taali etapp oli siiamaani veokate EAL lehel kirjas jah, aga keegi väitis, et seal ei plaanitud algusest peale etappi teha, aga lihtsalt ei märgatud et nii "kalendris" kirjas on - nüüd on siis kustutatud.
(ühesõnaga see pole nagu ära jäänud etapp, vaid väike arusaamatus kalendri täitmisel -üldjuhendis Taalit kunagi figureerinud pole)

aivar, 14.07.2004 11:11
paraku ei ole see paari veoka juurdesaamine sel hooajal reaalne. gaz 53-sid on teoreetiliselt tõesti 12. üks mees neist teatas juba Tapal, et tema lõpetab ja auto on müügis. 2 meest sõidavad ainult rallikrossi. 3-4 meest sõidavad ainult krossi. 1 auto oli vähemalt veel Varstus vaid "number" - sel autol polnud minu teada veel mootoritki peal. üks-kaks ootamatut puudumist veel ja ongi etapp nässus.
aga see ei õigusta varem kokku lepitud reeglite eiramist ja petukaupa. ok, see hooaeg saadakse karikad kätte ja meistrid selguvad. aga järgmisel aastal? pealtvaatajat petad korra-kaks, mitte rohkem. nad ei tule enam, kui näevad, kuidas neli autot, millest üks veel kohe katki läheb, "meistritiitlile" võitlevad. kuidas küsib korraldaja sponsorilt raha, kui see nägi, mis mullu toimus.
pigem jäägu mõni võistlus ära, kui toimuvad sellised poolemõõdused nagu praegu. siis kas mehed mobiliseerivad ennast ja mahuvad taas ühe mütsi alla, või sureb kahjuks see vahva ala lihtsalt välja.

Mati, 14.07.2004 10:56
to aivar
Siis oleks vaja ootamatult paar-kolm veokat veel vaja rajale saada. See peaks sellele malemängule punkti panema, sest ei saa olla enam kindel, et ühe võistleja osalemine või mitte osalemine määraks meistrikate etapi staatuse

aivar, 14.07.2004 10:50
aga mis puutub võistleja 2 lausesse "Kui mõni mees mängibki selle peale välja,et ega ilma minuta vajalikku arvu kokku ei saada ja ma hoian sellega omale kasulikku punktiseisu..." siis olen ma sellega üsna päri - nii see tõepoolest paistis. ma tean, keda ta sellega mõtles. ning kahjuks on see episood vaid üks parajalt pikast jadast - susserdamine sai ju alguse juba talvel Viitinast ja kuna kõik paistis libedasti läbi minevat, siis muudkui aga jätkatakse. tuleb välja, et veokakross on nagu malemäng - käike tuleb ette mõelda.

aivar, 14.07.2004 10:38
võistlejad on püüdnud initsiatiivi ise näidata, aga sellest pole vähimatki kasu, sest veokakomitee ei võta nende ettepanekuid arutadagi. vähe sellest: sügisel kuulsin oma kõrvaga, mida veokakomitee oma koosolekul otsustas, aga tänaseks on praktiliselt kõik need otsused kellegi poolt ringi muudetud või käiku andmata. kasvõi sellised asjad nagu rehvi mõõt autokrossis, gaz 53 mootorit puudtavad teh tingimused, mitmed sätted üldjuhendis - kõik need näevad hetkel teistmoodi välja, kui komitee sügisel kokku leppis.

to võistleja2, 14.07.2004 10:29
Kas on tõesti selliseid osalejaid, kes jätavad seepärast tulemata, et enda punktiseisu hoida? Väga isekas käitumine tundub..
Aga nagu sa ütled, siis veokaid on üsna suur arv - tehke mehed omavahel üks istumine. Otsustage, et mida ja kas te üldse teha tahate. Kurb kui suretatakse ilus spordiala. Ega asjast asja ei saa, kui ise kätt külge ei pane ja loodate ainult ametnike peale - nad aitavad, aga ise on vaja initsiatiivi ka näidata.

võistleja 2, 14.07.2004 10:17
kui sa oled oma rondi kohale vedanud ja võistled mingi 100 -200 eeguse karika peale ilma MV punkte saamata on ju närune tunne küll.Kui mõni mees mängibki selle peale välja,et ega ilma minuta vajalikku arvu kokku ei saada ja ma hoian sellega omale kasulikku punktiseisu ning ka korraliku nutsu alles,siis ei ole see ju sportlik käitumine. Teh. tingimuste muutmine (piirangute vähendamine)pea iga etapi eel ei aita ka kuidagi sarja edenemisele kaasa.53-sid on olemas vähemalt 12. RK-del on käinud 5-6 kiirusekummardajat.Kuna enamus 53-sid on Võrumaal siis sealpool toimuvatel AK-del on osalejate arv hoopis parem.See näitab veelkord,et raha määrab palju.

aivar, 14.07.2004 00:08
veel uurimusi: rallisprindi üldjuhend väidab (vähemalt praegu), et etapp loetakse toimunuks, kui stardib vähemalt 5 võistlejat klassis. väikestel veokatel on aga millegi pärast punktid tabelis ja üldarvestuses ka 14.02 Elvas toimunud sprindi eest, kuigi tabel väidab, et startijaid oli vaid neli. kas mõni mees kirjutatakse nüüd tagantjärgi juurde.
kui palju oli Kehalas 53-sid? oli ikka 5, nagu protokoll kinnitab, või sai mõni mees K ehk katkestuse kirja, viibides ise samal ajal mitmekümnete kilomeetrite kaugusel?

ma ei taha kahtluse alla seada ühegi mehe tulemusi ega saavutusi. aga niimoodi sohki tehes te devalveerite autosporti. kõik kohal käinud mehed saavad karika, kõik kasvõi pooled etapid kaasa sõitnud mehed on kohe Eesti esiviisikus. aga see on ju jama, järgmisel hooajal ei võeta teie "saavutusi" enam tõsiselt.

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia