Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
24. jaanuar 2004 21:47
Tagasi
Trüki lehekülg

ERK pakkus Raadil põneva etenduse

Kommentaare lisatud: 46

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
punn, 07.02.2004 01:42
jamnes näitas sellele ohtlale koha kätte, ja õieti tegi,et koha kätte näitas jamnes ja karuse on õiged rallikrossi sõitjad... jamneselt ootaks samat sõitu ka vasalemmast,või mis?

Siim, 31.01.2004 09:27
Seda jah ,et sellist imelikku asja pole ennem näinud,kuidas veokate vahel tehakse järsku ERK start?????Ei tea miks see nii oli,aga kuskil ikka midagi peab olema valesti!
Aga muidu oli täitsa üle keskmine võistlus.

fänn, 29.01.2004 10:46
täielik läbikukkumine kohtunike poolt. tehti ikka palju vigu ja kõiki sportlasi ei koheldud võrdselt .korraldus kui selline oli minu arvates keskmine .on hullematki olnud. tulevikus tahaks ikka erapooletuid kohtunike näha.

allain, 29.01.2004 08:47
ei ole mul kahju, et keegi sõita sai aga selle valel ajal sõiduga eirayi võistlusmäärusi ja näit. arendi sai finaalis parema koha kui ta poleks sõitnud ja olekski asi aus.minu põhimõte on selles ,et miks mõnele vennale tehakse erandeid aga teistele mitte.näit. hommikul ei saanud noored hilinejad rajale.stardikohtunik oli üldse mees metsast.nagu lugeda ka teiste juttu oli apse ikka 1 võistluse kohta sitaks palju ma ei viitsi siin ise neid üles lugeda aga asi oli ikka väga sitt kohtunike poole pealt.

to aivar jällegi, 28.01.2004 20:10
ei oleks olnud ühe auto tuuritamine vaid 0 auto tuuritamine, kuna asi tehti veel nii nõmedalt et hr Härm kes pidi startima koos Karuse ja Müürsepaga kohtunikud lihtsalt peale ei lasknud, ja mees ootas siis stardikoridoris kuni Arendi ja Rosenberg oma autod korda saavad ja passis pealt veoauto sõite. See oli lihtsalt teiste võistlejate kohalt ebasportlikkäitumine kohtunike poolt. Vot , ei midagi muud.

Jaanus, 28.01.2004 19:21
Kas selles ürituses siis midagi positiivset polnud. Enamus läks Raadilt käpp rusikas ja kõrge vererõhuga. Sisu kommentaaridel pea ühesugune ...

aivar, 28.01.2004 18:19
võistleja seisukohalt on allainil õigus - ükskord pekstakse boksi tagasi, kui hilined eelstarti minuti võrra, teine kord tõstetakse eelsõit sind oodates ringi. pealtvaataja seisukohalt asi sobis - viivitust polnud ja eelsõit toimus võistlejate osavõtul (loe: kui Arendi poleks startinud, olnuks see taas ühe auto tiirutamine, sest Rosenberg läks ka samas eelsõidus laiali). seepärast ootaks asjakohaseid ja tolerantseid ettepanekuid, mitte teineteise kallal kärkimist ja irisemist

oss, 28.01.2004 18:09
Allainil puhta õige jutt, see oli kohtunikelt täielik jama korraldamine, ja ei taha lugeda nüüd komentaare et ära tule kui ei meeldi, korralda ise jne. See oli lihtsalt seekord favoriitide "lakkumine".

Peep, 28.01.2004 18:08
allainile - kas sul on kahju et need kolm sõitjat said sõita või on sul asi põhimõttes?
Kui ma õieti mäletan siis keegi ju sellepärast eraldi ei oodanud vaid see start oli sujuvalt veokate järel ja kuna kõik need kolm enne ei startinud siis ei olnud ju ka mingit viivitust selle pärast!

allain, 28.01.2004 15:47
tutvusin rallikrossi 2004 üldjuhendiga . seal ju ilusti punkt 5.1.ajakava kirjas 5.10.ütleb. et 1 fooruga pääseb ka finaalidesse olgu se siis d c b .jne. tartus oli ju ainult 9 võistlejat millest 1 hommikul lagunes kõik 8 said otse a finaali .polnud ju partsil vajadust kedagi 2 foorus hiljem rajale lubada sest koht finaalis oli nagunii olemas aga arvestades õnne ebaõnne vastavas reas ja AUSALT.ka meil oli probleeme käigukastiga oleks vist võinud ka liguri juurde juppide järele sõita ja teised oleks ootand kasvõi õhtuni

allain, 28.01.2004 15:30
ok . võibolla ta tõesti sõitis kellekagi koos aga mitte õigel ajal .kuna olin ka ise võistleja siis polnud aega raja ääres vahtida kuid tean et algul tal aega kirjas polnud ja hiljem tekkis.mul pole midagi arendi vastu aga asi on põhimõttes, et reeglitest tuleb kohtunikel kinni pidada ,sest mida me järgminekord siis teeme? aivaril on pakutud hea lahendus tuleb hommikul võistlejatele väikesed muutused ja järgi andmised teatavaks teha mis piirini võib asju järgi anda jne. ootame ja vaatame.järgmine kogemus tuleb varsti elvast.

To allain, 28.01.2004 14:36
millises sõidus see arendi üksi sõitis, ma olin raja ääres ja nägin, et teises voorus lasti peale veokaid rajale kolm sõiduautot ja nende seas ka arendi! sa vist ei pannud teisi autosi tähele ja ma ka täpselt enam ei mäleta kes see kolmas oli aga teine oli Rosenberg!

aivar, 28.01.2004 14:20
nojahh, aga andke nüüd nõu, kuidas sellistes olukordades talitada. korraldajana (ütlen veelkord, et ma pole Aivar Parts) läheb seda peagi tarvis.
mõned uitmõtted: kui klassis on 7-8 võistlejat, siis on ju jabur, kui mõni mees on kohale tulnud, aga ai saa pisivea pärast startida, sest ei jõua remondiga valmis.
pealtvaataja ei viitsi samas jälle oodata ja sõimab viivituste eest korraldajat. (oma kogemusest tean, et siinkohal on kommentaator abiks. kui korraldaja teatab selgesõnaliselt viivituse põhjuse, ei ole publik väga kuri)
palju sõltub võistlejate arvust - kui on neid palju, tuleb ka stardikordade vahe pikem, kui vähe, siis on loomulikult ka päev "kiire".
võistleja ei tea, kui kaua on tal remondiks aega - sõiduvoorude algusaegasid on suht raske prognoosida. eriti suvel, kui rada vajab silumist ja kastmist. kas nõuda korraldajalt ajagraafikut? ja kui sellega pihta ei saa, on jälle kisa lahti (no näiteks tekib palju "laipasid" ja äravedusid; suvel ei saa kastmisauto ülesandega korralikult hakkama - ega korraldaja ei saa ise rooli karata).
poleks mingit probleemi, kui klassis oleks sõitjaid 20-30. jääb aega remondiks ja ka pealtvaatajal pole igav.
paraku on meil seis selline nagu on. isegi hilinejate trenni lubamise/mittelubamisega on küsitavusi. on küll ja küll juhtunud, et juht ise on kohal, aga transpordiautoga on teel midagi juhtunud. kas ajada siis pill lõhki ja teda trenni mitte lubada, kuigi aega oleks?
sellega olen küll nõus, et mängureeglid peaksid vähemalt võistluspäeva hommikul olema kokku lepitud. et kas teeme "liberaalselt" või norime iga pisiasja kallal. poole võistluspäeva pealt suhtumise muutmine on jama. olgu siis peakohtunik "

allain, 28.01.2004 14:18
to karu: õigesti tead mina nägin seda ise vasalemmas kus eelstarti hilinejad tagasi peksti .mul on võtta hea soovitus lätlastelt kus on võimalus võtta remondiks aega 5 min. mida kohtunik stopperiga ka mõõdab ja ongi rong läinud.seda nimetataksegi tehnika spordi ebaõnneks kui autol midagi juhtub.

KARU, 28.01.2004 13:51
HR. Parts võiks tõesti võistlusmäärustest kinni pidada ja olla erapooletu iga võistleja suhtes. On esinend eelnevatel aastatel juhuseid kui võistleja hilines starti mõne sekundi, tõsteti ette punane lipp ja oligi see sõit sõidetud.

ROOSI, 28.01.2004 13:17
Täpselt ei taba milles probleemid, oli tore võistlus, n.n. torbikud mõõdeti alati oma kohale iga võistleja valis ise kas startida vanades jälgedes või jälgede kõrvalt - nii ka mina.
Loomulikult oleks soovinud sooje bokse autoremondiks, klaasist tribüüne pealtvaatajatele ja "Meie Meest" lavale taustaks mängima.

allain, 28.01.2004 13:08
minu arvamus on ikka nii, et reegleid ei tohi muuta miks hommikul noored hilinejad ei saanud rajale aga hiljem 2 voorus sai arendi üksi sõita?ta sai ju selge eelise ei pidanud stardis trügima nügima ei jää sulle keegi jalgu jne.poleks arendi sõitnud olnuks finaalis tema koht taga reas ja täiesti aus võistlus oleks olnud. selline heategu viib selleni, et järgmine etapp on kõigil teh. probleeme ja soovitakse hiljem üksi sõita mida parts ka lahkelt lubas lubada. ehk juhendit muuta ja hommikul sprinti sõita ja siis õhtul krossi sõita või kuidas.stardipaigutused olid üldse omaette paras kamm.võibolla tulemused üldse nullida ja teha uus sõit.nali naljaks aga probleem on tõsine.

aivar, 28.01.2004 12:46
sorry, seda ärakorjamist ja tagasi panemist ei pannud tõesti tähele. lihtsalt natukene ärritusin, et nii tühise asja pärast keegi irisema hakkas. iseenesest on ju see 30-meetri nõue õige nõue, kui rada võimaldab, võiks trajektoori muutmise keeld isegi pikem olla. kas koridor tähistada torbikute või rajaäärsete lippudega on omaette küsimus - viimasel juhul tekivad nagunii vaidlused. venemaal nägin lippudega tähistust ja sellest peeti ka tõepoolest kinni, kusjuures vähemalt silma järgi oli koridor küll pikem kui 30 meetrit.

vaade, 28.01.2004 12:24
korraldus nüüd parimate killast ei olnud, aga põhiline et venitamisi polnud - sellise külmaga poleks tahtnud passida. Kommentaatori puudumist ma ei pannudki tähele enne kui siit lugesin, et polnud. Igatahes olen kuulnud ka selliseid kommentaatoreid, mille asemel igatseks lihtsalt vaikust ja mootorimürinat.
Rallikrossi peetakse meil niigi ainult viis etappi ja selle vähesegi jaoks pole meil korraldajaid võtta. 1 - 2 punti on kes teevad ja kui konkurentsi pole pole ka taseme tõusu loota.
Ma arvan et mõõdukas kriitika tuleb ikka kasuks, kui seda teha positiivse alatooniga. Kõik vinged kriitikud siin võiksid oma kontaktandmed avalikustada, saada omavahel kokku ja koostada "eeskujuliku korralduse juhend" ja pärast võtku praeguste korraldajatega ühendust või korraldagu ise (ilma naljata).

vaade, 28.01.2004 12:05
torbikuid ei olnud päev läbi samal kohal - vahetult pärast starti korjati need kohe kokku, sest järgmiselt ringilt tulles ju enam torbikute vahel ei ukerdata.
Sellegipoolest on stardis autode paigutus ja vahekaugused üks ja 30m kaugusel olevad torbikud teine asi. Kui stardis auto valib ise oma koha (meeter siia sinna külgsuunas saab seda võistleja seda ju valida) siis torbikud jagatakse raja laiuselt ühtlase vahega ära, ja see ei pruugi stardikohaga täpselt telge mööda kokku minna (ega peagi minema)

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia