Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. oktoober 2003 18:49
Tagasi
Trüki lehekülg

2004 aasta toob rallikrossis kaasa muudatusi

Kommentaare lisatud: 85

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
vaade, 01.11.2003 10:38
to Okivonsuur arvad et meil Eestis on kümneid ja kümneid korraldajaid kes kõik nüüd võimalusest ilma jäid? Rahva arvamusest pole meil paraku midagi kasu, ...väljaarvatud, kui see "rahvas" ise esitab avalduse koraldamiseks.

Okivonsuur, 31.10.2003 09:15
Ja kui vaadata kalenderplaani kas siis natuke palju sõitusi ühele rajale ei koondu.Kui Vasalemma ära jääb siis 4 sõitu Elvas,kas ei ole natuke palju.Oleks võinud mõne etappi anda veel Taali Või Saaremaale või mis arvab sellest siine rahvas.

arnesaab, 28.10.2003 21:18
lugedes kommentaare tekkis tahtmine seletada,et on vähemalt kahe suguseid sõitjaid. ühed kes tahavad võita ja pingutavad selle nimel, teised tahavad laupaeval kodust välja,tiba kiiresti sõita ja muu töö kõrvalt tehnikaga tegeleda. mina ja janno kasvatame oma järeltulijaid noorterallis, emotsionaalselt on see ka päris huvitav. Kuid krossi seisukohalt olen ma käinud vaatamas Lätis,Soomes ja Rootsis. Soomes ja Rootsis on "jokamies" laupäeva sõitjatele 3-4 päeva ja ! sadu ! sõitjaid, pealtvaatajaid on vahest vähem vahest rohkem, sõidud rohkem sõitjatele, osavõtumaksule, rajad kõvad, lihtsad, sumbutid vastu maad , eestis kõhualt kohe puhas. Rootsi KROSSFESTIVAL andis lätlastele kaks korda silmad ette, pooled saabid pooled volvod, oleks te finaali näinud. Eriste firma häda , hind liiga kõrge, masina hind Rootsis 4000 sek(rootsi taseme juures) , meil ka odavam 5000.- ,ei laseks väga pingutada ehitamisega , odavamalt sõitma, meie rajad liiga pehmed nõuavad suuremat ettevalmistust. Soome meistrivõistlustel tase hoopis muu, autosi vähem, uhketes riietes jõukad mehed kimavad kiiremini, miks mitte.Kui rallis toimib skeem "päris ralli" ja "Rahvaralli", siis miks krossis seda mitte kasutada. Rahvarallis 100 autot stardis, 200 huvilist, milline potensiaal on ka Eestis, leidke vaid väljundeid. "Mosse" liiga on rahvakas ,tehke "Siksi" liiga krossi, "midagi ei või täiustada", vaadake mis juhtub, hulluks läheb.Ärge nõudke igalt mehelt, et "korralda ise, ära muidu mulise", mõni teeb ka puutööd.

Allain, 27.10.2003 18:41
Ei tea veel ise ka mis saab.Lätis on mitu kiiret sõidukat müüa aga küsimus on rahas.kui leian toetajaid siis sõidaks sõidukaga aga selle 08 pole mõtet.teine variant tuleb 53 ehitada on nats reaalsem.rajale tulen kindlalt.

Okivonsuur, 23.10.2003 14:30
Allain aga kas sa ise ikka sõidad järgmine aasta sõidukaga võid keskendud ainult veoautokrossile?

Karl, 17.10.2003 10:12
To> niffnaffhuii
Einoh rahvast nüüd täielikult ka ignoreerida ei saa, ja kes meist siin “rahvas” on? Usun et ka osad võistlejad peavad kolmandt vooru kohati mõtetuks. Näiteks oleksin ma äärepealt Vasalemmas ÜKSI rajale läinud, sest teine oli katkestanud ja kolmas ei soovinud startida eelneva hea tulemuse pärast. Viimasel hetkel lükati mind järgmisse sõitu kus juhuslikult oli üks vaba koht. Mis minul jäi tegemata selle tegi Privits ära Kogulas – üksi sõitmine pole eriti hea variant.

niffnaffhuii, 17.10.2003 00:47
ikka vöiks 3 vooru olla. ega me nagu rahvatahtmise järgi ei vöistle.-

Karl > to "to Karl", 16.10.2003 19:21
Vabandan, minu viga - pidasin silmas viimase Kogula sõitu: parim oli Jamnes, I voor.

to Karl, 16.10.2003 15:08, 16.10.2003 18:24
Vaatasin viimase Vasalemma tulemusi ja kiireim aeg sõideti ikka III voorus kõikides klassides ja see oli ikka päris mitu sekundit kiirem kui esimeses voorus sõidetud aeg!
Aga mina oleksin ka selle poolt et kaks eelvooru ja siis kohe finaalid, mis sellest kui mõnel üks voor ebaõnnestub - põnevust ongi rohkem kui kiire mees tagant poolt hakkab üles kerkima nagu F1 see aasta kui Shumi või keegi muu kogemata tahapoole jäi!

Allain, 16.10.2003 15:12
Olin küll komitees mäol kohal aga seal ju midagi konkreetselt ei hääletatud. kes mille poolt käis üks tühi jutt ja kell 22 30 marssisin lihtsalt minema.Kaua võib eietada.Järgmine kord peaks hr. Kutsar tegema konkreetsed pakkumised kes mille poolt ja hääletada.

Karl, 16.10.2003 15:08
mis sa sellega öelda tahad et boonus viimases voorus tavaliselt jagatakse? Boonus jagatakse kireima eelsõidu aja eest, mis vahet seal on mis voorus see tuleb, ja kui kolmas voor ära jätta, siis tuleb kiireim aeg mõnest eelnevast voorust järelikult. (Viimase Vasalemma kiireim aeg sõideti I voorus)

to aivar, 16.10.2003 12:57, 16.10.2003 14:15
teadmiseks, et ERK alakomitee liikmeteks on sõitjate esindajatest A.Karuse ja Sei Elvast (Reinsalu), kes minu teada suured autokrossi mehed. Süsteemi ülemineku otsus võeti vastu nende juuresolekul.
Karl, 16.10.2003 12:32 eelsõitudest
2003 hooajal oli uuenduseks boonuspunkt, mis kiireima aja sõitnud endale sai. üldjuhul lähevad kõik rajad (mis muidugi kehtib korralike radade puhul ja kui ei hakka vihma sadama) iga vooruga kiiremaks, seega boonuspunkt jagatakse viimases voorus.

aivar, 16.10.2003 13:20
muide, üks teemaväline repliik lootuses, et ERK alakomitee mehed neid kommentaare siin loevad.
Kas Margus Jamnese sõidustiilist ka komitee koosolekul juttu tehti? vaatasin eile õhtul sellel ja eelmisel hooajal filmitud videomaterjali. Mina ja minu tuttavad filmiamatöörid panevad rõhu veokatele, kuid sellele vaatamata on Jamnes kolmel korral jäänud kaadrisse hetkel, kui ta parajasti kedagi rajalt välja lükkab (ja tänavust Vasalemmat mul lindil veel pole). veokatest on kõige rohkem actionisse sattunud muide Kalju Parker.

aivar, 16.10.2003 12:57
nüüd meeldib mulle Karli jutt juba rohkem - asi vajab arutamist ja kompromisside otsimist. EAL-i alakomiteede viga on see, et tullakse kokku ja otsustatakse isekeskis, aga eelnevalt sõitjatega nõu ei peeta. Alakomiteedes on küll asjalikud ja targad mehed, kuid sellisele kitsas ringis otsustamisele jääb ikkagi subjektiivsuse mekk külge.

Karl, 16.10.2003 12:32
Eelsõidus kahest reast startida ei saa kui eelsõite on paaritu arv.
Mina pakun et eelsõite võiks olla kaks vooru. Kolmandas praegu on osad kas koolenud või loobunud esimese kahe hea tulemuse järgi. Sest pärast tuleb nagunii mitu finaali, kust on võimalik edasi pääseda, nii et aitab kahest eelvoorust küll. Praegu läheb kolmest kaks arvesse, milleks anda varuvõimalust – F1-s saab ka ju sõita ainult 1x1ring – ehk panused täispangale.

Karl, 16.10.2003 12:14
Kuigi manager proovis veel numbritest rääkida, üritan mina veel täpsem olla.
Kõigepealt pidevad sõitjad, kes on sõitnud ainult ühte sarja:
Autokrossis – Paju, Sei, Reinsalu, Kuus.
Rallikross – Lüüding, Arendi, Jamnes
Kusjuures osad neist on ikkagi ühe vastaspoole etapi kaasa sõitnud.
Ühesõnaga ühele sarjale spetsialiseerunuid on vähe.
Vaatame kui palju nüüd on hooaja keskmiselt ühel etapil sõitjaid olnud:
Autokross: esivedu – 4,25 ja tagavedu – 5,5 ehk kokku – 9,75 sõitjat
Rallikross: 12,6 (kusjuures välja on jäetud üksikud rallimehed)
Ja kui kogu hooaja kõikide klasside püsisõitjad kokku lugeda saan umbes 14.
Ja kõik figureerinud nimed kokku 30.

Minu järeldus on see, et kui nüüd autokross ja rallikross kokku panna ( just kokku panna, mitte autokross ära jätta – aga see on vist vaatenurga küsimus) – siis tulemusena sõitjate arv ühel võistlusel peaks kasvama, vaatamata mõnele solvunud loobujale. Seega tõuseb ka konkurents ja areng. Nüüd jääb ainsaks küsimuseks võistlussüsteem aga seda on võimalik alatu uuest hooajast muuta ja ka kompromisse annaks leida.

Karl >to aivar, 16.10.2003 11:23
muidugi ei hakka keegi metsas omaette krosse korraldama. See (tom) kes mainis et "kui homme tuleb paber..." - see tähendab et kui homme otsustab EAL hoopis autokrossi, siis paugust ei tõuse tase jne. (loe sealt ise edasi).

aivar, 16.10.2003 10:44
keegi siin mainis, et kui tuleb homsest autokross...
ei saa lihtsalt tulla. isegi kui kamp vendasid võtaks kokku ja otsustaks, et nüüd hakkame omavahel sõitma, on EAL oma paberitega kohal. jagab litsentsid, korraldab oma "tiiva" all mõne võistluse ja siis ütleb, et rohkem sarja pole, sõidate rallikrossi edasi. ja meie komiteedes kehtestatud reeglite ja teh tingimustega.
vanemad mehed ehk mäletavad, et enne Eriste superkrossi oli Eestis veel üks superkrossi sari. nn "metsik sari". EAL kauples selle oma tiiva alla ja minu mäletamist mööda kasvasid sealt välja sellised mehed nagu Allain Karuse ja Tenno Kahr. Allain ehk teab sest sarjast pikemalt rääkida - palju seal sõitjaid oli, kus sõideti ja mis neist sõitjaist nüüd on saanud.

mihkel, 16.10.2003 10:36
Minuarvates eesmärk olekski selline et tehnilised nõuded lätiga sarnaseks saada. Sõitjale tekiks rohkem erinevaid võimalusi kus sõita. Ei ole mõtet ainult omaette nokitsema jääda, vaid vaadata ka mujale mis toimub ja nendelt kellel hästi läheb õppust võtta.

manager, 16.10.2003 10:34
TO AIVAR: Paju - olen nõus, talle ei meeldi rallikrossi sõita. Õigemini talle ei meeldi viimane olla. Sõitis rallikrossi nii kaua, kuni enam vabaklassis peale ei lastud ja siis loobus. ERK2500's on konkurents liiga kõva. Tamm, Kahr ja Reinumägi ütlesid kõik juba eelmine aasta, et sellel hooajal ei stardi. igal oli oma põhjus, kuid mitte ühelgi polnud põhjuseks see, et peab rallikrossi sõitma.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia