Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. august 2014 21:57
Tagasi
Trüki lehekülg

Olavi Puki hinnangul ei vaja rahvasport suuri muutusi

Kommentaare lisatud: 11

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
pran, 19.08.2014 08:01
Kas kruusarehvi kasutamise vastasuse point ei ole just kruusateede lõhkumine, mis 3korda läbimisel põhjustab esiteks korraldajatele suuremaid kulutusi ja teiseks suurendavad rööpas teed väljasõitude tõenäosust ja kolmandaks lõhuvad masinaid.
Kui kruusarehv keelataks kruusateedel oleks see vägagi loogiline samm rahvaspordi jaoks.

Sliki keelamine oleks arusaamatu kuna need ju ei lõhu teid ja samas on nad kindlasti „kivikindlamad“ ehk ohutumad kuna ei tule veljelt nii kergelt maha kui tänavarehv.

Minu jaoks oli üllatus, et sprintidel ohutusvaatleja radasid üle ei vaadanud. Tippkiirused tuleb sikaanidega maha võtta ja asi saab päris normaalseks. Põhiprobleem ikkagi seal, et ei kuulata ei eali siseselt üksteist, rääkimata siis seda, mida võistlejad arvavad, ei kutsuta neid kokku, et arutada ja foorumistes rääkimist nimetatakse külajuttudeks, kahju.

tsrk, 18.08.2014 19:52
Tänan vastuse eest! Naised saunas kapad peas rääkisid, et järgmisel hooajal on kruusarehvid rahvarallis keelatud. See on oluline samm ohutuse poole.

myts, 18.08.2014 16:13
Lgp.tsrk antud teemal saab tohutult palju vastuseid kui siinsamas lehel sukelduda arhiivi ja sealt otsida üles rahvaralliga seotud teemasid. Väiksemad "löömingud" käivad igal aastal suuremad ca paari-kolme aasta tagant ja nii juba 9-10 aastat järjest.
Rajalt väljasõitu ei saa kuidagi kellelegi keelata. Korraldajate ja minu põhiline eesmärk on minimaliseerida võimalust soovijatel end päris surnuks sõita lasta.
Kui foorumist piisavalt rahuldavaid vastuseid ei leia olen nõus rõõmsati selgitama.
Kuna minu kõnepruuk on tihtilugu äärmiselt eksitav, ei hakka ma avalikus ruumis väga pikalt asju lahti seletama. Lihtsam on minuga otse ühendust võtta.

O.Pukk

tsrk, 17.08.2014 21:05
Küsimusele vastata küsimusega juba mitmendat korda, vast ei ole päris korrektne. Püüan Teist eeskuju võtta: kas Viljandi lähedal toimus rahvaralli?

arvi27, 17.08.2014 20:54
Kas hiljuti toimunud autoavariis Viljandi lähedal oleks noorte elud päästnud turvakaar või muhv ?

tsrk, 17.08.2014 20:41
Uurisin natuke rahvaralli tehnilistes tingimustes:
2.9.4 Keelatud on paigaldada sõitjateruumi tugevdus- ja ohutusstruktuure (turvapuur, ajutine
turvapuur).
Ohutus on ju lausa tehnilistes tingimustes välistatud!

tsrk, 17.08.2014 19:57
Kindlasti tuleks alustada turvalisusest, siis pole enam vahet "muhvil". Samas ei saanud ma vastust oma küsimusele, et kumb on ohutum, kas katusel maanduda turvapuuriga või ilma.

arvi27, 17.08.2014 19:49
Võhiklikkust on siin ilmas igal pool. Minu küsimus oleks - kumb viib rohkem auto katusele kas minimaalne turvapuur või muhv istme ja rooli vahel ? Kumb suudab seda rohkem ära hoida ? Kummast tuleks alustada ?

tsrk, 17.08.2014 19:42
Vabandan oma võhiklikkuse pärast rahvarallis! Olen kokku puutunud rahvaralliga senini ainult kolm korda elus: esimest korda ilmselt 70-nadatel Pobeda tagaistmel väikese poisiklutina (isa oli roolis ja ema kaardilugejana), teist korda ligi kuu tagasi ja kolmandat korda eile ja seda ühe meeskonna abilisena. Kumb on ohutum, kas turvapuuriga katusel maanduda või ilma ja seda sõltumata rehvidest, oskustest või rahakotist?

arvi27, 17.08.2014 17:20
Kas olete selgeks endale teinud, mida ootate rahvarallist ? Kui Teie autos on nn. minimaalne turvapuur, kas siis on välistatud autoga kraavi katusele sõitmine. Vaevalt küll. Ehitage oma autosse Teile sobiv turvapuur, legaliseerige see auto tehnilises passis ja osavõtt rahvaspordiüritustest on Teie päralt. Miks soovite Autospordiliidult midagi sportralli ja rahvaralli vahepealset ? Olin ka eile samal teel sõitmas kui neiu kraavipervel "OK"-plagu lehvitas. Küsiksin seepeale - kui autol olnuks all tänavalegaalsed rehvid, olgu siis suve- või talverehvid, kuhu suunas samal kiirusel sõites olnuks väljasõit ? Pakutavad variandid: sõit sisekurvi või sõit väliskurvi. Veelkord - tehke endale selgeks rahvaralli ja sportralli erinevused ja vaadake üle oma võimalused, nii oskuslikud kui ka finantsilised.

tsrk, 17.08.2014 13:34
Kas tõesti oodatakse traagilise lõpuga õnnetust enne kui tehakse muudatusi?! Ehe näide eilsest rahvarallist Haapsalu lähistel, kus vähemalt üks auto rullus üle katuse ja maandus kraavis katuse peale. Oli vaid juhuste kokkusattumus, et keegi tõsiselt viga ei saanud! Sport kruusarehvid on lubatud, kuid isegi minimalistlikku turvapuuri ei ole lubatud. Midagi on ikka väga valesti!

 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia