Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. juuli 2003 22:17
Tagasi
Trüki lehekülg

Priit Saluri: Niimoodi mõnitada pole vaja

Kommentaare lisatud: 71

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
Mati, 27.07.2003 22:25
Kas rahvarallidel EAL vaatlejaid ei ole kohal? Artiklist jääb küll mulje, et korraldajad eriti korraldamisega küll ei tegelenud..

njah, 27.07.2003 22:27
Ma küll kohal ei käinud, aga see lubatud 200 startijat vähemalt stardinimekirja vaadates küll kuidagi kokku ei tulnud. Sealt hakkasid vist mingid kahtlased ärid läbi kumama juba.

tubi, 27.07.2003 22:44
Rahvarallidel- ja sprintidel on esindajad kohal, vähemalt niipalju, kui ma neid tean. Sellele sõidule ei oska nagu mingit nime anda, mis ta nüüd täpselt oli, juhendi järgi Eesti KV Suurrallis, mida justkui keegi ei kureeri.

jeebukas, 27.07.2003 23:02
kusjuures tundus et see jeebupool oli täitsa normis aga seda tegid teised inimesed vist?

mell, 27.07.2003 23:31
No tundus see võistlus tõesti mõnitamisena. Kõigepealt lubati juhendis 50km lisakatseid, hiljem tõmati see number 10 peale, siis jäeti täpsuslõigud ära. Võistluspäeva hommikul viibis mandaat, kuna korraldajal oli vaja kohtunike instrueerida. (no sorry, kodutöö võiks ikka ennem ära teha!) Lisaks jättis minu arvates rajalegend paljuski soovida. Kui päris ralli korraldatakse samas stiilis, siis midagi head sealt küll loota pole

Irw, 28.07.2003 00:27
Jumal tänu, et ise kohale ei läinud.

123, 28.07.2003 11:21
Arvan et ürituste kvaliteedi hoidmiseks tuleks hakata boikoteerima üritusi, mida korraldavad mingid isehakanud huvilised. Mäletame ju küll aegu kui olid rahvarallid kus 12 katset ja pikim neist oli 300m ??!?!?!? on see normaalne? Kui on ralli siis olgu ralli mitte mingi pulli tegemine.
Tõsiselt rahule võib jääda vaid Saaremaa ja Suveralliga? mis arvate?

aivar, 28.07.2003 11:37
põhimõtteliselt 123-ga nõus, aga... kes on üldse "isehakanud" korraldaja? kõik korraldajad on kunagi olnud esmaüritajad, kes oma kogemused läbi eksimuste on omandanud. ja kui neid "isehakanuid" poleks, kust siis uusi üritusi/võistlusi/sarju tuleks?
halvad üritused (ja korraldajad) langevad nii või naa boikoti alla, näiteid on eesti erinevatelt autoaladelt küllaga. ühe jama rehabiliteerimiseks ja usalduse taasvõitmiseks tuleb korraldajal tõsiselt vaeva näha - kui ta seda ei suuda, siis kaob ta iseenesest unustusse.
sellega olen nõus, et EAL peaks rohkem jälgima korralduse taset ja mitu korda läbi kukkunud korraldajad ei tohiks sarivõistlust endale mõnda aega saada (aga praegu nii mõnedki korraldajad saavad). ning samas ootaks EAL-ilt ka vastuteeneid, sest korraldajad (isegi halvad) näevad ju vaeva ja püüavad ikkagi, ma ei usu, et keegi pahatahtlikult ja teadlikult s...ta ürituse teeks. EAL võiks välja töötada korrladajate ja võistluste nö pingerea, kus parimaid ka premeeritaks. olgu siis preemia rahaline või lihtsalt äramainimine ajakirjanduses, sellel polegi nii suurt tähtsust. aga võistlejate, pealtvaatajate ja EAL-i ametlikust hinnangust võiks minu arvates mingi reitingu koostada küll - siis on ka korraldajal lusti rohkem pingutada.

asjapulk, 28.07.2003 11:40
hmm.. mis tartul viga oli ja reval cup ka oli norm ju:)

kuulda oli ka veel niipalju et klassivõitjad said 1(ühe) karika ekipaazi kohta.
ei tea kas selle peab siis pooleks saagima ja kumba pidi, risti või põiki?:D

tiit, 28.07.2003 11:41
kõik sõltub milliste ootustega peale minnakse. tegin kaasa küll alles oma neljandal RR-l, aga kuna ootused antud ürituse suhtes eelnevalt kuuldu põhjal olid madalad, siis sain valdavalt positiivseid elamusi, eriti kehala osas. samas on RR korraldustase kõvasti tõusnud ja eks seetõttu oodatakse igalt järgnevalt tartu / suveralli tasemel korraldust, mida aga esmaüritusega ei pruugi saavutada ...

aivar, 28.07.2003 11:47
see reitingujutt hakkas peas edasi keerlema:)) andke mulle mu teemast kõrvalekandumine andeks.
aga: kui hooaja lõppedes koostataks reiting, kus kõik korraldajad nii "absoluutarvestuses" kui ka alade kaupa rivis:)), siis saaks tublid korraldajad seda enda huvides ära kasutada. lähed sponsori juurde, võtad arvuti lahti ja näitad: vot mina olen see mees, kes korraldas võistluse X, kus oli nii ja naa palju publikut, võistlejad arvasid asja kohta seda ja EAL teist. ära kaoks mullide loopimine ja mõtetu sõnaosavus - mõni mees oskab väga hästi üritust teha, aga sponsori "moosimisega" ei saa kuidagi hakkama.
ka võistleja teab, mida ühest või teisest asjast arvata. suust suhu liikuv reklaam on muidugi parim reklaam, kuid korraldustöödega suht kursis oleva inimesena julgen siiski väita, et ega ikka kõik võistlejad, publikust rääkimata, ei tea küll, mida ühest või teisest üritusest oodata. liiati veel olukorras, kus ühel nädalavahetusel on valida kümne sarnase asja vahelt (viimane nädalavahetus L-Virus: rahvaralli, lennupiknik, ida-virus tsiklite mäkketõus, jõgevamaal motokross - huvilisena annab kohe nuputada mida võtta ja mida jätta)

tiiduonu, 28.07.2003 12:38
to:123 Kui on ralli siis olgu ralli mitte mingi pulli tegemine.

Kui tahad rallit, siis ehita/osta omale päris võistlusauto ja osale rallil. Rahvaralli jäägu rahvaralliks koos oma täpsus- ja vigursõitudega. Muidu, jõudu entusiastidele!

to: tiiduonu, 28.07.2003 13:00
mis krdi vigursõidud, need ajad olgu möödas. tartu, saaremaa ja suveralli tüüpi üritused on olnud head ja annaks jumal, et selliseid veel tuleks. suurralli aga oli kuuldavasti üks tore hunnik huumorit...

123, 28.07.2003 13:15
To Tiiduonu!
Päris nii ka ikka ei ole?! Rahvarallis ei tohiks olla täpsuslõike!!! Olen sellele kategooriliselt vastu! Korraldatakse ju üritusi kus oma käekella ja spidot saab lugeda nii et silmad kirjud! Rahvaralli on arenenud, käes on uus ajajärk kus juba 10-15 autot tuuakse kohale kärudel, tekib küsimus kas need 15 kärul toodud autod on ehitatud täpsuslõikusel 22km/h keskmist sõitma ?!?!?!?!

kiibitseja, 28.07.2003 13:18
rahvaralli jäägu rahvaspordi ürituseks. Viimasel ajal hakkab asi kontrolli alt väljuma. Katsed a´la Vasalemma, Kehala tuleks koheselt keelata ilma turvavarustuseta autodele.
Ja peakski jääma vigurid, lühikesed sprindid, jne. Peab ka EAL-i mõjutama, et sportlikul- ja rahvarallil selge piir vahel oleks ja ilmselt see ka toimuma saab.

To: Kiibitseja, 28.07.2003 13:25
kle mine mängi malet ja pane kiiver pähe, äki kukud oda silma!

to kiibitseja, 28.07.2003 13:38
eee.... seal nagu pole vahet kas vigursõit või kiiruskatse - korraldama peab ikkagi hoolikalt ja võitjatele auhinnad andma

aivar, 28.07.2003 13:38
mulle tundub, et varsti jaguneb rahvaralli "rahvaralliks" ja "kihutamisega rahvaralliks" kusjuures mõlema suuna pooldajail on õigus: kellel on vahendeid soetamaks korralik auto ei taha muidugi keskmise 22 kulgeda ja kellaga võidelda. aga nii mitugi meest on rahvaralli juba maha jätnud, sest oma "käruga" pole tal kiiruslõikudel enam midagi teha ja pidevalt 40ndaid kohti saada pole ka huvitav. muidugi võib öelda, et kulgemiseks on veel ka orienteerumine, aga see on ikka pisut teine ala.
nähes rahvaralli kiiruskatsete kiirusi (viimasel rallil olevat Subaru-mehed väidetavalt juba 160-170 Rutjal kätte saanud), siis tuleb ühe eelkõnelejaga küll nõustuda - asi läheb a la Vasalemma ja Kehala katsetel liiga ohtlikuks. aga nohh, ilma väikese võdinata pole jälle autosport see mis ta on.
ohutuse koha pealt võtab eal kindlasti varsti sõna, sest olegem ausad, rahvaralli ilma turvavarustuseta masinad arendavad kaugelt suuremaid kiirusi, kui mõni ERK lollikindlaks ehitatud võistlusauto.

123, 28.07.2003 13:48
Olen aivariga nõus, AGA. Kiiretel katsetel on ju abiks heinapallid ja autokummid, päris kildiseid sirgeid ju ikkagi ei ole! Loomulikult ohutus eenkõike aga ralli kaotab oma otseses mõttes tähenduse kui sinna veel lisada(nagu vanasti oli) granaadi vise jne.

aivar, 28.07.2003 13:51
üle rehvihunniku võib ka 40 kildise kiirusega panna sellise nipli, et vähe ei ole:)))

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia