Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
12. juuli 2006 2:33
Tagasi
Trüki lehekülg

Tääksis peetakse Balti autokrossi meistrisarja etapp bagidele

Kommentaare lisatud: 11

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
S, 14.07.2006 16:50
Huvitav palju pilet maksab?

S, 14.07.2006 16:52
Väike mõõda lase-25 eek :D

päka, 15.07.2006 23:27
kas hobibagid ka võistlevad,et nad on sinna kohale kutsutud kui juba kohale viitsitakse tirida siis las võistlevad ka.hobibagidele võiks ka võistlusi korraldada ehk siis tulaks sõitjaid ka rohkem ehk isegi teeks midagi

Marko, 16.07.2006 21:39
Mõte oli lasta neil sõita jah.

Kahjuks tuli kohale vaid üks hobibagi, mis juba demonstratsioonsõidul rihma purunemise tõttu klapid segi lasi ja keegi teine seda proovida ei saanud. Plaanis on aga teha veel bagipäevi, kus võivad kõik omatehtud "bagidega" rajale tulla. Kui mitte võistlema, siis rajal saavad ikka kimada. 30 september on viimane Balti Bagi etapp, kel midagi kuurinurgas on, võtku ühendust!

mihkel, 17.07.2006 09:07
Hobibagil tuli rihm maha jah, kuid klappe küll segamini ei lastud. Oleks teine rihm kaasas olnud oleks võinud edasi sõita.
Vastuseks Päka-le: Hobibagisid ei saa omavahel võistlema lasta, sest kui nad võistleksid siis pole nad enam hobibagid ja järelikult peavad täitma elementaarseid bagide turvanõudeid. Ja kui nad neid täidavad siis pole eraldi klassi vaja, siis võivad kõik koos sõita. Sellist jama nagu rahvaralliga pole vaja uuesti üle elada. Jämedalt öeldes vaja õige mõõduga kaaretorusid, turvavöösid, kombe-kiiver, bagi väljast selline et ta teistele ohtlik poleks ja ongi jämedalt kõik. Tollisest veetorust turvakaar ei sobi ja ei hakkagi sobima.

päka, 17.07.2006 23:26
see on selge,et mingi sapika mootoriga või tava(forseerimata)mootoriga bagiga kaurile või lätlastele vastu ei saa.aga ma mõõtlesin et võiks ju olla mingi väheke odavam moodus ka seda sõitu sõita,kõik ei jõua saja tuhhist bagi ehitada.see on selge et mingid reeglid peavad paigas olema.nagu näiteks veobagide 53 klass kõik originaal ja sõitjaid on piisavalt täitsa mõnus vaadata.keegi võiks ka lihtsad reeglid paika panna,et saaksid need ka sõita kellel õhem kukkur eks aeg näita mis edasi saab.

Marko, 18.07.2006 09:08
Vene ajal olid olemas tehase bagid. Kahjuks enam sellist asja pole. Et teha mingi odav bagi klass peaks siiski raamid valmistama üks korralik tegija (või mitu tegijat) ja kõik ühesugused, et oleks tagatud elementaarsed turvanõuded ja võrdsus. Mootor peaks olema ka mingi kindel. Näiteks 1,8 WV mootor, mida peaks kõvasti saada olema. Ainuke jura on käigukastiga. Tänavakast on ikkagi jama, sest pole mõeldud heaks kiirenduseks. Käikude vahed suured ja tippkiirus (enamasti 160km/h) on liiga suur, kuna rajal seda kiirust kindlasti ei saavuta. Poole gaasiga aga pole kurvides mingit minekut.

Midagi peaks leiutama küll, et oleks rohkem sõitjaid, kuid autokross ei saa kunagi odav olema.

mihkel, 18.07.2006 09:11
Iseenesest võiks olla küll tagaveoliste klass, kuid standard mootorid jne. liiga raske kindlaks määrata. Ise võtaks siis sellises klassis sõitmiseks täitsa standard Zuzuki hayabusa või Kawasaki zx 12 mootori (umbes 170 hj) Muide Klavins sõitis tääksis täiesti standard hayabusa mootoriga. Kui oleks piisavalt huvilisi siis võiks olla mingi väike tagaveoliste klass, mis baseeruks mingil mootoratta mootoril- näiteks kuni 1000 kuupsentimeetrit vms. RS Motorsport oleks nõus isegi raami välja mõtlema ja vajadusel neid ka ehitama, kuid bagi hind ei tule kindlasti mõne tuhande piiridesse.
Nagu oli näha kohaletulnud hobibagide hulgast siis neid kes foorumites bagi teemadel sõna võtavad on palju kuid reaalsete tegudeni jõuavad vähesed.

Marko, 19.07.2006 15:15
Seele tsikli mootoriga meenub mulle krossikart. Välismaal tehakse neile ka võistlusi, kuid Eestis pole üldse levinud. Tsikli mootoriga ja vedrustusega kart, lisaks veel turvakaar. http://www.andycam.net/albums/album69/crosskart.jpg on väga hea pilt.
Ise olen taolisega kimanud, millel oli aga vene 350cm3 mootor, mis kahjuks esimese kahe käiguga jooksis hetkega maksimumpöördeni, kuid kolmandaga enam tõmmet polnud. Ja mootor oli natuke lahja ringi keeramiseks. Esirattad libisesid otse, kuna tagarattad "ühes tükis" ja mootor alati kaapida ei jõudnud. Aga ega sellisele ka alla 15 tonna korralikku mootorit saa. Arvestades, et võistlusvõimeline bagi maksab 100 tuhat, siis ehk 50-ga teeb sellise valmis küll.

Marko, 19.07.2006 15:23
krossikardi 360 kraadi vaade http://www.crosskart.dk/aktion_billeder.htm

mihkel, 19.07.2006 16:07
Mingi 1,0 liitrise tsikli mootoriga saab juba päris korraliku tagaveolise bagi, mitte krossikardi

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia