Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
01. mai 2006 0:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Jaanikese krossirajal sõideti superkrossi viies etapp

Kommentaare lisatud: 135

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
 
Sander Roosimaa, 01.05.2006 14:48
Minu õnne päev oli see.

marko, 01.05.2006 19:32
ühe mehe õnnetus on teise mehe õnn
aga palju õnne sulle sellegi poolest,
eelsõidud näitasid, et päris juhuslik see võit ei olnudki.

Sanderi isa, 01.05.2006 23:52
Võit oli tore, aga auto on täiesti puruks. Paneb mõtlema, kas see oli seda ka väärt. Kui hästi läheb ja auto korda saame, siis Taalis näeme, milleks poiss võimeline on.
PS. Talvel panime kummidega täiega puusse.

SHoD, 02.05.2006 07:15
Kas kellelgi pilte on?

Priit, 02.05.2006 08:39
kumm kummiks, peaasi, et rehvid õiged oleks.

Vaataja, 02.05.2006 09:19
See superkross oli oma tolmuga täitsa eluohtlik nii sõitjatele kui ka pealtvaatajatele.Väga halvasti organiseeritud kõrval olid tiigid kust saanuks kastmis vett.Miks üldse lubatakse sellisele rajale võistlema.

to sanderi isa., 02.05.2006 09:58
õnnitlused muidugi. kesikoht on alati kõva tulemus, aga väga taevasse ei tasu sõita, selline võistlus nagu valgas (üldiselt), väga tegelike jõuvahekordi ei näita. peale taalit võib mingeid seisukohti võtma hakata.
libedasõidud näitasid, libedasõidu tulemused tulevad reeglina sõiduoskuse peale ja masin väga rolli ei mängi. kruusal tuleb juba masin ka mängu. ja selles suhtes on taali indikaator. valgas oli ka suurt õnne vaja. hea, et kellegagi tõsist õnnetust ei juhtunud. päris kole oli vaadata, kui nägid järsku, et konkurent risti ees seisab või kusagil kraavist katus paistab. ega tiiki sõiduski mõnel puudu polnud.

mehaanik, 02.05.2006 09:59
Hea, et hr. Eriste korraldab, aga muidugi see, kuidas mõningaid asju korralduse puhul lahendatakse või lahendamatta jäetakse on halb. Võtame või selle kinnise boksi teema kust kellegi auto olla varem ära viidud kellegi mister "X" loal kui võistlusjuhend ette näeb. Võistleja või tema esindaja peaks teadma, et lubajaks võib olla ainult võistluste juht, teiselt poolt aga nagu polnudki tähistatud kinnise boksi ala. Nii tekitatakse olukorrad mis toovad pärast paksu verd.

Sanderi isa, 02.05.2006 10:35
Ma just nagu eelpool kirjutasingi, et Taalis on siis näha, kas poiss on arenenud, või mitte. Ja ma arvan, et õnnelik võib ikka olla, kuna edestasime selliseid sõitjaid kes on juba mitu aastat võistelnud. Auto üksi seda ei tee.

kriza, 02.05.2006 13:24
See rada oli tõesti tolmune... Aga noh, natuke ohtlik rada võib olla aa see teeb asja huvitavamaks.

mehaanik, 02.05.2006 13:57
Kui see ohtlikus on esile kutsutud korraldaja oma tegematta jätmisega kastmise näol, siis on tegu pigem lugupidamatu suhtumisega võistlejatesse kes sarja toidavad.

veider, 02.05.2006 15:35
Minu meelest lada klassis otsekast lubatud ei ole...kuigi yx mees sellest aru pole saanud:P

ÖÖ, 02.05.2006 15:52
Aga kas pilte ka juurde tuleb? ja eelnevate kommide peale: reeglid ei ole täitmiseks,reeglid on väänamiseks...enne võistlust peaks olema ju ometi autode tehniline kontroll.kui sealt juba starti lubatakse,siis pole enam hiljem midagi kobiseda.
seda arvan mina kui suht võhik ja pealtvaataja.

to ÖÖ, 02.05.2006 16:02
tehnilises kontrollis käigukasti ei kontrollita...Vähemalt pole mina siiani näinud et seda tehtud oleks...Ja kui siin igaüks neid reegleid väänama hakkaks, mis siis sellest sarjast järgi jääks?

ÖÖ, 02.05.2006 16:42
no ega jäägi ju reeglitest midagi järele.üks sõidab veebritega,teine paneb otsekasti,kolmas reeglitele mittevastavad rehvid jne niimoodi tasapisi ehitades ja lisades ongi suur segadus lõpuks.samas reeglid keelavad ,aga...jätavad otsad lahtiseks ja vaieldavaks ka.seesama otsekasti ümber kemplemine...reegleid peavadki esmalt täitma nende koostajad.aga jõudu ja edu kõigile võistlejatele,mina tulen ikka raja äärde kaasa elama ja karjun hääle ka ära!

Heiko L., 02.05.2006 17:30
aga samas on igal ühel õigus protest teha.
ja enne kui endal ülearuseid asju peale panna tuleks lugeda erk standarid tehnilist poolt.

TO Heiko l, 02.05.2006 18:25
ei ütleks et otsekast ülearune oleks

..., 02.05.2006 18:44
eeskirjas selgelt kirjas- keelatud on kasutada otsehambumisega käigukaste

protest, 02.05.2006 19:12
protest kirjutati...aga millegi pärast Eriste ei tahtnud/viitsinud sellega tegeleda...ootaks hr. eriste enda kommentaari asja kohta(nii see probleem jääda ei saa)...see oli sõna otseses mõttes probleemi kinni mätsimine Eriste poolt
PS! sellist rada ja sõittu ei soovita oma vaenlasele ka

tom, 02.05.2006 20:31
Tegelikult on sõitjad need kes seda sarja toidavad.Hetkel toimub see hr.Eriste tahtmiste järgi.Minu arvates oleks kõigi jaoks hea kui korraldaja ja sõitjad kokku saaksid.Tekib vimm ja ebakõlad asjade üle, kus võib tekkida olukord sarja hääbumiseni.Aga seda ei soovi ju keegi.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia