Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
mina,
08.11.2005 09:48 |
|
Viimane on alati kõige paremini meeles, kuid siiski, kõik rallid olid head, Paide ralli oli aga parim :) |
ljova,
08.11.2005 10:03 |
|
olen ka minaga täiesti nõus.oli paide hea. |
Arvamusejagaja,
08.11.2005 11:13 |
|
Tore, et Tallinna Ralli jäi viimaseks. Jagan isegi sama arvamust, kuid miks seal siis alati nii palju startijaid on? Loodetavasti siis korraldajad uuel hooajal ka peale sirgete ka kurvilisi teid sisse pannakse ja rallikava hankimist lihtsustavad. Jõudu! |
timmmu,
08.11.2005 11:30 |
|
ilmselt tuleks vahetult peale igat rallit teha küsitlus, et kas oli halb, hea, väga hea vms. Siis vastavalt sellele moodustada aasta lõpus tabel. Pole tõesti imestada miks see paremjärjestus just selline jäi. See muidugi ei välista võimalust, et ta siiski populaarseim oli. Lihtsalt ma ei usu, et enamus küsitluses osalenud on käinud kõikidel rallidel, et aasta lõpus oma objektiivne hinnang asjale anda. |
ahti,
08.11.2005 11:42 |
|
no käies igal etapil võib vaid öelda millised olid head rallid ja millesed mitte kuid parimat ei saagi valida sest mis oleks kriteeriumiks mille järgi hinnata? kas sõitjate hinnang trassile, kas publikuarv, kas korraldustoimkonna töö mis tegelikult paljudele otseselt märkamatu, või veel hoopis midagi muud? |
Paide ja Saaremaa,
08.11.2005 14:41 |
|
Iga ralli eristub millegi poolest - Paide on tohutu entusiasmiga korraldatud, EOS-il sõitsid lisaks muule boonusena Markko ja Urmo. Saaremaa on juba vene ajast legendaarne - üle mere minek, melu Kuressaares ja selle ümber. Palju sõitmist pimedas. Ainulaadsed ja nauditavad katsed piki merepiiri. Hooaja lõpp. naised. Viin :)) Aga Tallinna ralli jäi tõesti lahjaks. |
Klaid,
08.11.2005 17:18 |
|
See aasta oli Saaremaa täielik saast! Ilm keeras kõik p..sse, läksin laupäeva hommikul kohe praamile. |
pedru,
08.11.2005 23:32 |
|
Tegelikult asi rohkem nii,et kõige objektiivsema hinde mingile üritusele saab anda ikka üritusel osaleja. Väga paljud nüansid nende ürituste juures jäävad lihtsalt pealtvaatajate eest varju. Kasvõi näiteks raja seisukord. Kui võistleja läbib 100-120km kiiruskatseid siis sageli pealtvaataja pilk hõlmab vaid paarsada meetrit. Samuti tunnetab pealtvaataja vaid seda korraldustöö osa mis on suunatud otse pealtvaatajale, varju jääb aga kõik see mis on suunatud osalejatele. Kindlasti on oma osa rallil osalejate seltskonnal, ligipääsetavusel katsetele, sobival ajagraafikul jne. Kui aga ralli taseme hindamise juures saab määravaks ilm siis on miski mäda. Kui kõik muu sõltub väga suuresti korraldajast siis ilma nemad muuta ei saa. Tegelikult ei ole olemas halba ilma on vaid sobimatu riietus. Edu kõigile korraldajatele ja kui pole millegi kallal ilkuda siis ei ole ka kuhugi edasi areneda. Tänage õnne,et on veel olemas inimesi kes oma igapäevatöö kõrvalt ja puht missiooni tundest seda asja ajavad. |
Juss,
09.11.2005 14:36 |
|
On õige, et hinnangu annaksid alati peale ralli lõppu eraldi pealtvaatajad ja võistlejad.Parim mõlemale on see kui ei ole asjata ajaraiskamist või lihtsalt molutamist ja pikki ülesõite.Kompaksuse poolest oli eriti hea minu meelest Viru ralli. Miks aga saarlased sellest aru ei taha saada, et linnakatset pole mõtet pimedas teha.. ei saa aru. Muidugi on Saaremaa ralli kõige parem, sest oled mitu päeva paigal ja semudega koos. |
uluu,
09.11.2005 17:45 |
|
tea sai ka käidud rallidel olen täitsa selle järjestusega täitsa päri sest no tallina ralli kaart oli juba selline et ei kannata kommentaare sest no luubi ei oleks ka neid teid selgemini näind aga neti lehkülgedest oli ikka saaremaa oma ülekõige see vastu aga noh kõik arenevad ja jõudu neile edaspidiseks |
|
|
|
|